סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 8 שנים. 7 במרץ 2016 בשעה 18:16

אחד העונשים הכי קשים בבדסם זה הרחקה. מפאת חומרתו, אני ממעט מאד להשתמש בעונש הזה. למעשה אני לא חושב שעשיתי בו שימוש בשנים האחרונות.

היום נתתי עונש הרחקה ליומיים.

***

יש מקרים כאלה, בתחילת היחסים, שצריך סטירת לחי מצלצלת, כדי להבין שזו לא קייטנה לנערות מקהלה ושאני לא משחק בבדסם. אני לא משחק ב"בואי תתכופפי ואני אתן לך ספנק בטוסיק".

***

כשבאים ליחסים איתי, משאירים את המפתחות בכניסה. יש נהג אחד ברכב וזה אני. אני אחראי לדאוג שיהיה לבת הזוג שלי טוב. היא צריכה לסמוך עלי שאשכיל לעשות זאת. לקחת את המפתחות בחזרה, זה כדי לנסוע הביתה. אם זה מה שהיא רוצה, בבקשה, זכותה.

***

למאסטר אסור לכעוס על הסאבית שלו. במקום זה, יש בבדסם מנגנון של עונשים. אם היא עומדת בעונש, יש חובה למאסטר לעבור על המקרה לסדר היום. להתנקות ממנו, אבל לגמרי. זה לא פשוט, אבל חובה לכל מי שמחשיב עצמו להיות כזה.

***

מסובב את צווארי בתנועה של שחרור צוואר תפוס.

מיקה האחת - עונש הרחקה גורם לטלטלה לא פשוטה לנשלט/ת, אבל לעתים הוא בלתי נמנע.
לפני 8 שנים
צ'יטה​(שולט) - לגמרי מסכים. געגעתי נשמה }{
לפני 8 שנים
מיקה האחת - מתי אתה בא לקפה? מבטיחה לחסוך ממך את הבידוק (:
לפני 8 שנים
צ'יטה​(שולט) - חחח. יהיה טוסט וקפה?
לפני 8 שנים
מיקה האחת - בארוררר! תקבל אפילו סימפטיה }{
לפני 8 שנים
צ'יטה​(שולט) - האמת נשמה, שתמיד קיבלתי כזו ממך וטוב שכך. }{
לפני 8 שנים
Solariss{blackouger} - נו כרגיל, אני לא אם כולם. :) בתור נשלטת פעם קבלתי כזה עונש. זה עשה לי טרואמה קשה והשאיר זיכרונות נוראים. בחיים לא אעניש כך את נשלט שלי. יש הרבה טכניקות אחרות בבדסם. אולי פשוט צריך להרגיש מה מתאים למי.... יש מישהי לשבוע שלם? שמחה בשבלך, יקרי }{ }{
לפני 8 שנים
צ'יטה​(שולט) - זה בהחלט עונש טראומטי. המעשה שעליו ניתן העונש היה חמור מאד בעיני. תודה נשמה }{
לפני 8 שנים
Ahikar​(לא בעסק) - ממה נובע הצורך בעונש הזה, מחינוך והצבת גבול ברור או מהצורך שלך לקצת שקט וזמן פנוי.. או שילוב של השניים? אין עונשים אחרים יותר אפקטיביים ושלא יוצרים או מנציחים טראומות שיש לנשלט?

מה שמדהים הוא ההבנה בבדסם שהרחקה זה אירוע טראומתי, בעולם מבחוץ חוסר ההבנה הזה מפרק והורס המון חלקות טובות
לפני 8 שנים
צ'יטה​(שולט) - כאשר חוצים גבולות ועושים מעשים חריגים וחמורים מאד, יש צורך להבהיר באופן חד משמעי, שזה לא יקרה שוב. זה אכן עונש טראומטי וראוי לא להשתמש בו כמעט בכלל.
לפני 8 שנים
salvation angel - עונש קשה מאוד לנשלטת שרוב הוויתה היא השולט שלה...
לפני 8 שנים
צ'יטה​(שולט) - את צודקת לחלוטין. עונש חמור מאד, עד כדי ברוטלי מאד. לא זכור לי שהששתמשתי בו שנים רבות. לונג טיים. תודה נשמה }{
לפני 8 שנים
צמח בר​(נשלטת) - הבעיה המרכזית עם העונש הזה היא שהוא עונש גם לשולט.
לפני 8 שנים
צ'יטה​(שולט) - נכון. אבל במקרים חריגים מאד, זה המוצא האחרון. לשים על השולחן בצורה מאד ברורה שזה לא יקרה יותר לעולם. תודה נשמה }{
לפני 8 שנים
raccoon​(נשלטת) - מזעזע בעיניי. לא רואה שום התנהגות שסאבית יכולה לעשות כדי להצדיק הרחקה. אם היא עושה דברים שלא מתאימים אז כנראה הקשר לא מתאים או שמשהו בהתנהגלות שלו לא תקין. לטנגו צריך שניים, גם למערכת יחסים שבנויה משניים. לאף אדם לא מגיע יחס כזה. וכן, אני אומרת את זה מהמקום שבו אני נמצאת ועדיין בטוחה שגם עוד עשרים שנה אחשוב ככה. יש כלי כזה, למדתי, שנקרא "סאבמישיין" - אותה התמסרות יכולה להגיע בדרך של פחד ויכולה להגיע ממקום של אהבה. אהבה - הכי שווה!
לפני 8 שנים
צ'יטה​(שולט) - זה מזעזע גם בעיני. האם בחמש שנות יחסינו נתתי לך עונש כזה? התשובה היא לא. האם עשית מעשים חמורים מאד בעיני? התשובה היא כן. כנראה יש מקרה של מעשים הרבה הרבה יותר חמורים. }{
לפני 8 שנים
MASTER SEVEN - נכון!מדוייק! מתחזים לא יבינו זאת.
כל הקקות שחושבים שאם נתת ספאנק זה עושה אותך לשולט -אז זהו,שלא.
פוסט מחכים ועושה כבוד למאסטרים האמיתיים ! שאפו
לפני 8 שנים
צ'יטה​(שולט) - ברוך הבא לבלוגי עודד בריבוע. תודה לך על תגובתך.
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י