סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 8 שנים. 12 במרץ 2016 בשעה 12:02

התראת חפירה.

***

העולם הוא בעצם שיקוף של מה שאנחנו מזמינים ממנו. העולם "האמיתי", לא קיים בכלל, הוא מטריקס, מציאות משוקפת.

***

העולם הוונילי חסר סדר, הכל הפוך על הפוך, נשים הפכו להיות גברים, גברים הפכו להיות לפלפים. כולם שכחו את תפקידם המסורתי בטבע. העולם הזה הוא תוצאה של הזמנה של אנשים שכך רוצים לחיות. אני מתייחס לתפקיד הג'נדרי הטבעי, למרות שאני מכבד חילופי תפקידים שהאישה היא הגבר והגבר הוא האישה.

***

העולם הבדסמי, הוא עולם מקביל, אחר, שונה. בעולם הזה יש סדר. יש שולט, יש נשלט. השולט אומר, הנשלט מבצע. זה לא עושה את הנשלט סמרטוט חלילה. מכניס סדר. נשלט עשה משהו לא בסדר, השולט לא כועס עליו. לשולט אסור לכעוס, במקום זה הוא מעניש ואז ברוב המקרים, אחרי דקות ספורות, יש חיבוק והכלה והכל נהיה מעולה בכלל.

באופן לא סימטרי, יש כבוד לשני בני הזוג. כך לפחות רצוי שיהיה, לטעמי לפחות. שני בני הזוג מקבלים את מה שהם רוצים שהרי מלכתחילה כולנו באנו לכאן כדי להנות בכלל. אומרים ש"לכל אחד יש את הבדסם שלו". אני מתייחס כאן לבדסם שלי ולא טוען שכל מי שבדסמי אכן נשמע לכללים האלה.

בעיני, לאלה שחיים בדסם, עושה את הרושם שהעולם הוונילי הוא בגדר להכנס למשחק פוקר עם זוג שביעיות. מי רוצה כזו יד? אף אחד.

***

תשאלו וונילי, אם היה רוצה בת זוג שעושה מה שהוא מבקש, שמתייחסת אליו בכבוד, שיש לה תודעת שירות מצויינת, סקסית, מינית, יצרית, עוצמתית. אישה שבחרה להיות כזו מתוך עוצמה, לא ממקום של מסכנות מרצה חלילה. בקיצור אישה אישה. בטח שירצה.

תשאלו וונילית, אם היתה רוצה בן זוג, שיכיל אותה, שישמור עליה, שיכבד אותה, שיהיה המבוגר האחראי שדואג שהכל יהיה "בסדר". שיכיל התפרצויות שלה ולמרות כאלה, ימצא לה מנגנון, שהוא לא יכעס עליה אף פעם, גם כשהיא בלתי נסבלת. שיהיה שם בשבילה, עוגן. שיחבק אותה כשהיא מתפרצת, מתפרקת. מה היא תענה? בטח שהיא רוצה, אבל לא יצא לה עד כה לפגוש גבר כזה. איפה יש גברים כאלה?

***

יש עולמות מקבילים רבם אחרים. קחו למשל את הגוריאנים. הוא עולם הרבה יותר אקסטרימי מהבדסם "המקובל". בעיניהם הבדסמים הם בגדר וונילים עבורם. למאמר מצויין על העולם הזה, ניתן לקרוא פוסט מצויין של המלכה לירז. הקליקו כאן.

***

אני מזמין לי עולם בדסמי. עולם בו אני מבקש והיא עושה מה שאני מבקש. אפשר שהמיועדת תקבל את זה ואפשר שלא. בכניסה לבית אצלי יש מתלה שעליו משאירים את המפתחות. יש נהג אחד ליחסים האלה וזה אני. הסאבית יכולה בכל רגע נתון, לקחת את המפתחות אבל אז היא בחרה ב"היי שלום".

אני לא משחק שמה בבדסם. אני לא דום מחמד. Its my way or the highway.

אין בכך כדי לזלזל בדומי מחמד או סאביות שרוצות כאלה. זה פשוט לא אני. אני מזמין לי עולם בדסמי, יש שיגידו הארדקור ומקבל אותו. העולם המקביל שלי.

***

קוואבאנגה.

amy​(נשלטת) - אתה יודע מה מצחיק בכל זה? שפעם הגדרת את עצמך כמתחלף...
לפני 8 שנים
צ'יטה​(שולט) - חחח. הייתי אז מתחלף לדעתך?
לפני 8 שנים
amy​(נשלטת) - אתה יודע אם אתה מתחלף. אני יודעת שאתה יכול להנות מלהשלט, אבל עד כמה אתה מוסר את המפתחות כנשלט? הממ, הרשה לי לפקפק... תמיד היית שתלטן כזה.
לפני 8 שנים
צ'יטה​(שולט) - אני אוהב סשנים בתור נשלט. מעבר לזה את מכירה אותי היטב, אני שולט. תודה }{
לפני 8 שנים
Solariss{blackouger} - פוסט מעולה. רק נדמה לי שזה פנטזיה בדסמית. גם העולם בדסם לא כזה אדיאלי. יש רצוי ויש מצוי.מאחלת לך לתקבל את העולם בדסמי, בדיוק איך שאתה מזמין, יקרי. איחולים זה גם כח. }{ }{
לפני 8 שנים
צ'יטה​(שולט) - בטח נשמה. תודה. איחולים זה המון כח. }{
לפני 8 שנים
מיקה האחת - לשולט אסור לכעוס? צ׳יטוס, השולט הוא בן אדם, לא מכונה. גם לו יש שלל תחושות, וביניהן - מה לעשות - גם כעס.
לפני 8 שנים
צ'יטה​(שולט) - לשולט אסור לכעוס. הוא אמור לתרגם את המקום הכועס לעונש. כששולט כועס על הנשלט שלו, חרב עולמו של הנשלט. זה נושא לפוסט אחר. תודה נשמה }{
לפני 8 שנים
gamVgam​(אחר){גם וגם} - זה פוסט שכבר נכתב על ידך בעבר. אפילו בשיחות סלון.
מסכים איתך שאסור ולעיתים זה קורה. במקרה כזה התרופה היא סשן נשלטות.
לפני 8 שנים
צ'יטה​(שולט) - לגמרי. תודה נשמה. סשן נשלטות... יאמי. מזכיר לי אותנו, מזמן.
לפני 8 שנים
salvation angel - כעס, רגש מיותר...אין צורך לארח לו חברה
לפני 8 שנים
צ'יטה​(שולט) - לגמרי נשמה }{
לפני 8 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - אהבתי ונהנתי מהשיתוף
לפני 8 שנים
צ'יטה​(שולט) - ברוכה הבאה לבלוגי אשת לפידות אין
תודה לך יפיפיה
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י