שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 8 שנים. 9 באפריל 2016 בשעה 12:36

אתה רוצה דווקא לראות אותי איתו? אתה רוצה שהוא ידע שאתה יודע? 

זה אומר שאני לא אוכל להגיד לו יותר שאתה נמצא ולהגיד שאני לא יכולה כי אתה עלול לגלות. זה אומר שאם הוא יכול אני יכולה להגיד לו כן בכל זמן כמעט.

אם כן אני אזמין אותו לפה. זה לא יהיה לשעתיים שלוש, אני אזמין אותו ללילה. 

הוא יגיע ונשב קודם שלושתנו לקפה. תעשו הכרה קצרה לפני שנתחיל. 

אחרי זה אני ואתה ניכנס לחדר. הזין שלך יהיה נעול, למעשה הוא יהיה נעול כמה ימים קודם. אני אקשור לך את הידיים ואשים לך כיסוי עיניים. 

אז אני אקרא לו. הסיבוב הראשון יהיה קצר יחסית, הוא תמיד מגיע אלי חרמן והגמירה הראשונה שלו היא מהירה וחזקה. אבל אתה לא תראה כלום, אתה רק תשמע. תנסה לנחש מה קורה ממה שתשמע. תשמע את הקול הבגדים שנופלים על הריצפה ולא תדע אם זה הבגדים שלי או שלו. אולי של שנינו? אולי הוא כבר מביט בשדיים שלי שאתה כבר לא ראית כמה ימים? אולי הוא נוגע בהם? הרי אתה כבר כל כך מתגעגע למגע שלהם אחרי שאסרתי עליך לגעת בהם גם. תנחש לפי האנחות שלו שהזין שלו עכשיו בפה שלי ולפי האנחות שלי שהוא יורד לי ומענג אותי ואני נרטבת. הקולות שיבואו אחר כך יהיו יותר ברורים. אתה תבין מיד שהזין שלו בתוכי. קולות הנקישה הקצובים של גוף נוגע בגוף לא ישאירו מקום לספק. אנחת הגמירה שלו תהיה חזקה והקנאה תבער בך בתוך חוסר האונים שלך. 

אז אנחנו נלך להתקלח ונשאיר אותך לחכות לנו בחדר. שנסיים ונתלבש נתיר אותך. אנחנו נהיה רעבים ונרצה משהו לאכול ולנוח לפני הסיבוב השני.

 אנחנו יושבים לאכול ולשתות משהו. השיחה אמנם כאילו שיחת חולין בין חברים אבל אני יודעת שבפנים אתה בוער. אנו מסיימים את האוכל ושותים עוד קפה. עכשיו אנחנו מוכנים לסיבוב השני. 

אנחנו נכנסים שלושתנו לחדר. הפעם אתה תראה הכל. הפעם זה יהיה ארוך, מושקע, חזק ואתה מקבל כרטיס לשורה הראשונה. אתה תראה את מה שאתה לא יכולת לראות ולעשות כבר כמה ימים. אתה תראה איך הוא מפשיט אותי ואני אעמוד מולו עירומה לתת לו לבחון אותי, להביט בי. הוא יתפוס את השדיים שלי ואני אספר לו שאתה כבר מזמן לא ראית ולא נגעת בהם וזה ידליק אותו יותר. אני אפשיט אותו ואתה תראה את הזין שלו מזדקר מולי. תראה אותי מכניסה את הזין שלו לפה שלי. אני אתן לו את המציצה של החיים. ארוכה ומושקעת ואני אסביר לו שהזין שלו זה הזין היחיד שנכנס לפה שלי, שיש לו בלעדיות על הזה ואתה תראה את החיוך הזה שלו, של שביעות רצון ועליונות שהוא יודע בדיוק איפה זה דוקר. אחרי זה אתה תראה איך הלשון שלו חוקרת אותי עמוק עמוק, מלקקת את הרטיבות שלי עוד ועוד. הכל יהיה לאט לאט ויקח הרבה זמן. תראה אותו חודר אלי. נעשה את זה בכל תנוחה אפשרית בלתי אפשרית, מכל כיון וזוית ואתה תצפה בהכל. לא כמו בסרט שאתה יכול להריץ קדימה. בסוף תראה אותו גומר, הוא ישפריץ את השפיך הלבן והחם עלי.

אנחנו ניכנס לעשות מקלחת ואז נלך לישון. אנחנו נלך לישון בחדר השינה יחד ואתה תישן לבד בחדר השני. אתה תנסה לישון ותדע שבמיטה שלך הוא ישן איתי עכשיו. צמוד אלי, הזין שלו נצמד לתחת שלי והידיים שלו חופנות את השדיים שלי כל הלילה.

בבוקר שנתעורר נעשה מקלחת יחד ושנצא אתה תחכה לנו בסלון עם קפה חם. אחרי זה אנחנו ניכנס שוב לחדר לעשות סיבוב של בוקר אבל הפעם אתה תישאר מחוץ לחדר, שתהיה לנו קצת פרטיות. אתה תחכה עד שהדלת תיפתח והוא יצא, הוא יגיד לך להכין לו קפה לדרך. אתה תכין לו קפה ואז הוא ילך לא לפני שהוא יגיד לך כמה שהוא נהנה ושהוא כבר מחכה לפעם הבאה עם חיוך גדול של שביעות רצון.

אני אקרא לך לחדר. אתה תיכנס ותראה אותי על המיטה עירומה. מיד תראה שהכל החזה והבטן שלי מלאים בנוזל הלבן שהוא השפריץ עלי. וסוף סוף תזכה לגעת בשדיים שלי אבל רק עם הלשון שלך שתנקה מהם הכל עד הפעם הבאה שהוא יבוא....

נפשיסוטה{ברדקיסטית} - אוי וייי זמיר!

צפוי להיות מעניין פה בקרוב...

:)
לפני 8 שנים
John snow - זה כמו מאסטר שף.

המאסטר שף מבשל את המנה ומישהו צריך לאכול....

:)
לפני 8 שנים
נפשיסוטה{ברדקיסטית} - חייו של נשלט סוטה במיוחד....

:)
לפני 8 שנים
מיקה האחת - אני יודעת כמה הדברים האלה מטריפים אותך. תהנה אהוב }{
לפני 8 שנים
John snow - תודה אהובה.
את גם יודעת ממה אני הכי רוצה להנות.
}}}{{{
לפני 8 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - אתה פשוט קורא את הפנטזיה שלי. לא יכולתי לכתוב אותה טוב יותר. מושלם
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י