סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 7 שנים. 29 באפריל 2016 בשעה 6:41

התישבתי (יותר נכון לומר שכבתי במיטה עם הנקסוס 😉 לכתוב פרק נוסף שכבר הרבה זמן רציתי לכתוב בסדרת הפוסטים שבה אני מתעד את סגנון השליטה שלי שאולי יכול לעניין (או לתרום) כאן למישהו/י.

 

בפרק זה אני מתכוון לחפור באחד הנושאים היותר רגישים במערכות יחסים בכלל ובדסמיות בפרט. 

 

אז נתחיל בלהציג את הדברים בצורה הכי ברורה מאחר ואני אוהב לשים את הדברים על השולחן בדיוק כמו שהם ולא להסתתר מאחורי מילים אבסטרקטיות לא ברורות.

לכן אומר בצורה הכי ברורה - יש לי מספר נשלטות שאני שולט בהן. יש תקופות שיש יותר ויש תקופות שיש פחות. זה בדרך כלל משתנה כפונקציה של הזמינות שלי (יש תקופות יותר עמוסות בחיי כמו עכשיו למשל) והזמינות של הנשלטות.

 

חשוב לי לציין לפני שאני צולל לעומקם של דברים שאני לא שולט של סשנים בודדים. אין אצלי דברים כאלה וזה ממש לא מדליק אותי בשיט לבוא ולהצליף במישהי שאני בקושי מכיר וללכת (ואני לגמרי לא שופט את מי שכן פשוט אני לא).

 

אני חייב להכיר כל מועמדת פוטנציאלית מספיק לעומק לפני צירופה לפרוייקט (כן אני יודע שהרבה שואלים אותי מה פשר הפרוייקט של דום ארוס , אז זאת התשובה). חייב להרגיש שאני מתחבר מבחינה מנטלית , חיצונית ופיזית (בסדר הזה) ורק אחר כך מתחילה האינטראקציה הבדסמית.

 

אם חלק מהנשלטות שלי הקשר רציף אך לא אינטנסיבי (פעם בחודש או אפילו יותר) ואם אחרות זה יכול להגיע לתקשורת שבועית או אפילו יומית.

יש נשלטות שכבר שנים הן נשלטות שלי (גם עם הפסקות באמצע , נישואין, לידות, טיולים מסביב לעולם וכו) והקשר איתן מאוד עמוק ומזמן עבר את גבולות הבדסם.

 

אני לא מחזיק אף אחת מהנשלטות שלי בכוח (טוב, חוץ מאותם מקרים שהן קשורות ועם גאג בפה 😉 והן תמיד יכולות לבקש להיות עם אחרים (שולטים או וניליים ) ובדרך כלל אני גם אאשר (לא אאשר רק במקרה שאני חושב שהדבר יכול לפגוע נפשית או פיזית בנשלטת שלי) אבל הן חייבות לבקש ראשות מראש.

 

יש נשלטות שאני מנהל אותן לגמרי תוך שאני מגדיר להן מה ואיך לעשות לגבי רוב תחומי החיים ויש כאלה שלא , הכל תלוי (בסוג העונה ובטיב השכנה - גששים) באופי הקשר.

 

על הנשלטות שלי לעשות כל דבר שאני אומר להן (יש להן אפשרות לסרב רק פעם אחת, ואז קשר השליטה נפסק באופן מידי ואנחנו נשארים חברים - גם זה קרה פעם או פעמיים בעבר ).

 

יש לא מעט מקרים שנשלטות שלי מביאות נשלטות נוספות כדי לשרת אותי בסשנים והיו גם מצבים שאישרתי להביא נשלטים או שולטים נוספים אבל תמיד אני מנהל את העניינים (פקינג קונטרול פריק דפוק בשכל).

 

אני אוהב את הנשלטות שלי ולכל אחת יש את המקום שלה בליבי. אני עושה הכל כדי להעצים ולהגדיל אותן כי זאת שליטה מבחינתי - הדרך לתת להן לצמוח מהלמטה , זה מה שעושה טוב להן וגם לי.

 

ולסיום , חשוב לי לציין שאני לא שייח סעודי ולא גואל רצון או כל דבר אחר בסגנון. כמו שאמרתי אני פוליגמי וכך גם הנשלטות שלי , לכן אני מאפשר להן גם להיות עם אחרים/ות כי בסופו של דבר למרות שאנחנו בעולם השליטה אני מאמין בלתת חופש מלא לנשלטות שלי לבחור (כל פעם מחדש) אם הן רוצות להיות איתי. 

 

אני חושב שדווקה בגלל שאני נותן את החופש להיות עם אחרים הקשרים יותר חזקים וגם מחזיקים מעמד לאורך זמן כי אין צורך בבגידות , שקרים או הסטרות. 

זה מה שאני דורש מעצמי וגם מהנשלטות שלי.

עומק של שליטה{שולטת} - וסעמק..שכחת את השולטות ששרופות לך על התחת הלבנבן..(כמוני למשל)לא צריך להיות נשלטת שלך בשביל להיות חברה!!וזה היוםי בך!!!חג שמח ארוס יפה שלי!!
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - עקבית , אלילונת שלי, כמה התגעגעתי , ברור שאת והזקנה , והבלונדה ועוד כמה שולטות חברות שלי ואני חולה על התחת שלכן (ומת לצרף אותו לפרוייקט ;-)
לפני 7 שנים
עומק של שליטה{שולטת} - יופי*
לפני 7 שנים
עומק של שליטה{שולטת} - לא מציעה לך לומר על דל שפתייך או להיות איתנו בחדר אחד!ראה הוזהרת_)
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - מוכן לעשות הרבה כדי להיות אתכן בחדר אחד פלוס הנשלטות שלי (גן עדן כבר אמרנו?)
לפני 7 שנים
עומק של שליטה{שולטת} - בשביל זה אתה צריך להיות שאיד!(70 בתולות. ... עלק
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - מוכן לשקול את האפשרות אלילונת ;-)
לפני 7 שנים
עומק של שליטה{שולטת} - בדל*
לפני 7 שנים
מיקה האחת - חחח.. קראתי את מה שכתבת לאלילה. אוחחח.. שאני אתעלל בך ביום מן הימים, שחבל לך על הזמן!

(אנחנו צריכים שיחה צפופה, קוקי).

הפוסט מקסים, ואני אוהבת את האמירה והאמת שלך. אם זה יתרום לאחרים? אולי כן, אולי לא. מה שחשוב, שאתה מאמין בעצמך ובדרך שלך.

דבר אחד לא הבנתי. כתבת שאתה מאפשר לנשלטת ללכת עם אחרים, אבל רק במידה שלא נשקפת סכנה לחייה. איך אתה יכול לדעת? הרי אם היא תהיה עם שולט אחר, רק היא תוכל לעמוד על טיבו, לא?

וכיף שאתה פה, זונת צומי. התגעגעתי, יא נבלה. }}{{
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - נשמה שלי מרוב געגועים נהיתי ברוז (געעע געעע ;-).

מחכה לרגע שתתעללי בי (שאת קשורה עם גאג בפה).

תודה על הפירגון מתוקה שלי.

לשאלתך, אני לא נותן לנשלטות שלי להיות עם שולטים שאני לא מכיר או בדקתי. כחלק מברשת הרשות הנשלטת צריכה לספר לי על השולט ועל הרקע שלו. בלא מעט מקרים אני שולח אותה לבקש עוד פרטים כמו האם הוא נוהג להשתמש בקונדום , אילו סוגים של סשנים הוא עושה, מה מידת הנסיון שלו ועוד. וגם בכללי לראות שהוא שולט שמכבד את הקודים הבסיסיים של עולם השליטה ולא סתם אחד שמחפש לזיין .


נשיקות חברה יקרה שלי }{
לפני 7 שנים
אלפונסינה של הים - מעניין לקרוא את הדרך שלך.
נראה לי פול טיים ג'וב לנהל את כל זה.
נהדר שאתה מצליח!
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה על הפירגון מתוקה.
ועבור זאת דרך חיים , זה חלק בלתי נפרד ממני , לא חושב שאצליח לשרוד בלי זה (כל אחד והדפקטים שלו)
לפני 7 שנים
מתוקף אישיותה - אני במהותי לא יכולה לחלוק את השולט שלי עם אחרת/אחרות.
כשאני קוראת אותך אני שמחה ללמוד על הנאות וגירויים של אחרים.ובעיקר את היושרה שלך. מסקרן.
תודה על ההסבר.
לי זה מאפשר ללמוד המון על דרכים שאפילו בתודעה או בדימיון שלי לא מתקיימים.
חג שמח איש.
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה על הפירגון מתוקה שלי. אני יודע שדרך החיים שלי שונה ובהחלט לא מתאימה לכל אחד ואחת לכן בחרתי לשתף כי אני יודע שלא מעט אנשים חושבים שכל מי שהוא פוליגמי בוגד או מסתיר והיה חשוב לי להראות שאפשר לעשות זאת גם אחרת....
לפני 7 שנים
אני כאן​(נשלטת) - זה לא פרוייקט אתה מנהל מלכ"ר......
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - חחח הרגת אותי מצחוק מתוקה }{
לפני 7 שנים
מתגבשת -
גילוי הלב שלך מקסים
אישית מבחינה בין קשרים לא מונוגמיים לריבוי נשלטות
קשר אדנות דורש עומק וזמן שבעיני לא ניתן להעניק לכמה במקביל
כי לא יישאר זמן לעבודה, לבית, אולי גם לא למספיק סשנים מספקים לכולן :-)
תיהנו!
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה מתוקה שלי }{
לפני 7 שנים
מתגבשת -
}{
לפני 7 שנים
מתגבשת -
}{
לפני 7 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - אני בעד הרעיון לגמריי איתך
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - ואני לגמרי איתך פצ׳צת אנרגיה צהובה שלי }{
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י