סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 7 שנים. 7 בפברואר 2017 בשעה 17:00

אנחנו מתכתבים והיא מבהירה לי בדיוק את ההיררכיה: "אתה עושה מה שאני אגיד לך, הוא יכול להגיד לי מה לעשות ואני אעשה, ואם הוא יגיד לך מה לעשות את תציית ותשרת אותו איך שהוא יגיד לך, לשרת אותו זה לשרת אותי, ברור?"

אני עונה בחיוב. "תהיה מוכן היום בערב, אני אשלח לך הודעה ואז תגיע, ברגע שתצא תקבל ממני הוראות נוספות".

השעות עוברות ואני מנסה להתרכז בעבודה אבל הראש כבר במקום אחר.

הערב יורד ואני מתכונן לצאת, מתרחץ ומכין את כל מה שהיא אמרה לי להביא. אני ממתין בדריכות. הודעה נכנסת: "אתה יכול לצאת". אני נכנס לאוטו ונוסע, כעבור 20 דקות אני מגיע למקום שנאמר. אני מתקשר אליה והיא מדריכה אותי לאן ללכת. אני הולך על המדרכה ועולה במדרגות ומגיע לדלת. "השארתי לך מטפחת ליד הדלת, תקשור את העיניים ואז תדפוק בדלת". אני לוקח את המטפחת וקושר את העיניים, דופק שתי דפיקות בדלת וממתין, הדלת נפתחת. היא אומרת שלום ומוליכה אותי פנימה. החדר שקט ונעים, היא מושיבה אותי על כיסא. "תתפשט".

אני מוריד את הבגדים ונשאר לשבת עירום מולם, הם משוחחים ביניהם. אני מנסה לנחש מה יש מסביבי, האם הם לבושים או לא, האם הם בוחנים אותי עכשיו. המחשבות רצות בראש, אני שומע את התנועות שלהם. היא מורה לי לקום ומוליכה אותי אל הספה, "תשכב על הגב". אני נשכב ואז הוא אומר לה למצוץ לו בזמן שהיא מתיישבת על הפנים שלי. "אני רוצה שהוא יענג אותך בזמן שאת מענגת אותי" הוא אומר לה. היא מתיישבת עלי ואני מתחיל לעבוד עם הלשון שלי, אני שומע אותו נהנה ממנה. "הוא עושה עבודה טובה למטה?" הוא שואל אותך ואת מאשרת שכן. מדי םע הוא מפליק לה עם היד. הוא אומר לה להסתובב. "תלקק לה את התחת" הוא ואמר לי מביא את הפרצוף שלי לתוך התחת שלה. הוא דוחף את הראש שלי עמוק לתחת שלה ומוודא שהלשון שלי נדחפת פנימה. פתאום אני מרגיש מכה על התחת שלי, ועוד אחת. 

אני מקבל רשות להסיר את המטפחת, אני יושב על הספה. הוא משכיב אותה על הגב ומזיין אותה, אני מביט בהם. רואה איך היא מקבלת אותו לתוכה, מכילה אותו, מענגת אותו והוא אותה. הוא מסובב אותה ונשכב מאחוריהמכניס את הזין שלו לתוכה, מצווה עלי ללקק לה את הדגדגן תוך כדי שהוא הולם בתוכה עם הזין שלו. אני מלקק אותה והזין שלו כמעט צמוד לפנים שלי. "אל תפסיק" הוא אומר לי ודוחף את הזין שלו לתוך התחת שלה, אני ממשיך לענג אותה. הוא מתרומם ומתיישב מאחורי מנחית מספר מכות על התחת שלי שהולך ונהיה אדום. 

הוא נשכב על הספה, היא אומרת שהיא יוצאת לרגע. "תענג אותו עד שאני אחזור, אני רוצה לדעת שהוא נהנה, ברור?" אני כורע אליו ומכניס את הזין שלו לפה שלי, הוא תופס את הראש שלי.דואג שאני אכניס את כל הזין שלו לתוך הפה שלי. אני מוצץ אותו עוד ועוד ואני שומע את גניחות ההנאה שלו. היא חוזרת ומביטה בי מוצץ אותו, מוודא שהוא מרוצה מהטיפול שלי. 

שוב אני נשלח לצד והוא מזיין אותה מולי, רואה אותו בתוכה, שומע את גניחות ההנאה שלהם. 

"אני רוצה שתזייני אותו" הוא אומר. אני מוציא את הסטראפ-און שהבאתי על פי הוראתה. אני מלביש לה אותו. אני נעמד על ארבע והיא מורחת קצת חומר סיכה. נעמדת מאחורי ודוחפת אותו לתוך התחת שלי. "אני יוצא לרגע, אני רוצה שתמשיכי לזיין אותו עד שאני אחזור" אני מרגיש את הסטראפאון  חודר אלי, מבקע את התחת שלי ונע בתוכי בתנועות קצובות פנימה והחוצה. היא מזיינת אותי, חזק בכוח. הוא חוזר ומביט בה מזיינת אותי ונהנה מהמראה. 

אנחנו עושים הפסקה קצרה, שותים משהו, מדברים. אז הוא נשכב ואומר לה: "תלקקי לי את הרגליים" היא מביטה בי ומצווה עלי ללקק רגל אחת בזמן שהיא עובדת על השניה. לאט לאט אנחנו עולים למעלה, עוברים את הברכיים, עד שמגיעים לזין שלו, שנינו מוצצים אותו לסירוגין, מנסים לענג אותו עוד ועוד. ואז הוא שוב חודר אליה ואני מענג אותה. 

הם נשכבים אחד ליד השני, הוא מחבק אותה אליו, מצמיד אותה ומלטף את השיער שלה ומנשק אותה, אני שוכב לרגליהם, עובר בין הדגדגן שלה לזין שלו, עכשיו יותר לאט, יותר רגוע, הוא מנשק אותה שוב, מדבר איתה ברוך. 

הם קמים והולכים לשתות משהו, הוא אומר לה משהו והיא חוזרת אלי, "עכשיו תתלבש, היה לנו כיף, נהיה בקשר" עכשיו הוא רוצה אותה לעצמו, את הסוף הוא רוצה לבד. אני מתלבש נותן לה חיבוק ונשיקה ויוצא לתוך הלילה עם חיוך גדול.

בלן - אתה הראי לאהבה....נפלא:::)))
לפני 7 שנים
John snow - תודה :)
לפני 7 שנים
לא כאן יותר111 - כיף לך. מדהים
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י