סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 7 שנים. 13 בפברואר 2017 בשעה 11:31

יש אנשים משני צידי השוט שחושבים שבכי זו השפלה . זה סימן לכאב ושיא הסאדיזם זה להוציא אותו.

אותם האנשים מפחדים ומתביישים לבכות. כי הם חושבים שזו חולשה . ודומים מסויימים רוצים לראות את הסאב נשברת בוכה חושבים שזו הגדולה לשבור.

אבל אני רואה את זה אחרת אני רוצה שתבכי אבל לא בגלל סאדיזם לא כי נשברת . אלא כי השתחררת כי בטחת בי מספיק לשחרר את החומות האלו ולהיחשף מולי. לא כי ריסקתי אותם. 

בכי זה תגובה של הגוף לשיחרור לחץ ריגשי מצטבר בצורה מיידית ופיזית. זה ביטוי לעמוס יתר של רגש. כשאנחנו בוכים הפעולת הוצאה הזו מרגיעה, הזעקה שיוצאת משחררת את העומס שהצטבר, הגוף משחרר הורמונים מרגיעים והשרירים מתרפים. כל פעם שאנו חשים עומס יתר של רגש ולחץ ריגשי צריך לשחרר. לא חשוב איזה רגש זה: סבל, כאב, אהבה, עונג, שמחה, כעס, תסכול ועוד. זה לא משנה הרגש רק העוצמה שלו והלחץ שהוא יוצר. לכן אנו בוכים מצחוק או מתסכול. לכן יש נשים שבוכות מאורגזמה חזקה. זה ביטוי רק לצורך לשחרר.

לכן אני רוצה שתבכי אני אעודד אותך לבכות. תשחררי את הלחץ תוציאי את הרגש תבטאי את עצמך . תהיי חלשה מולי תראי לי שאת בוטחת בי ואני אחזיק אותך . תבכי,תשחררי, תזעקי לא כי שברתי אותך אלא בגלל שאת בוטחת בי ומשחררת את עצמך. מורידה את ההגנות והחומות משחררת את הסכר הריגשי ומשחררת.

אז תבכי בשבילי לא בגלל ששברתי אותך לא בגלל שאת חלשה אלא בגלל שאת חזקה בגלל שאת נותנת לי לבנות אותך...

מבט לעיניים​(שולט) - תודה רבה
לפני 7 שנים
-fantasy-​(מתחלפת) - טוב לדעת שיש אנשים שמבינים את זה:)
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י