סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 7 שנים. 17 במרץ 2017 בשעה 19:59

 

רבות סופר , תואר ודובר בנושא אבל עדיין אני מרגיש שיש בורות בסיסית בקשר להבנה של מה זה באמת פוליגמיה.

שהמילה פוליגמיה עולה מייד עולה בראש תמונה של שייח סעודי עם עשר/עשרים רקדניות בטן מפזזות מולו ושתיים שמוצצות לו במקביל (אממ דווקה רעיון לא רע לסשן;-) אבל במציאות הדברים לא ממש כך.

נתחיל עם הבחנה בסיסית. זה שגבר מזיין הרבה נשים במקביל לא הופך אותו לפוליגמי. במקרה הטוב הוא סתם זיין. במקרה הרע הוא סתם מניאק שלא מספיק כנה ופתוח עם הנשים שאיתם הוא בקשר ולא מספר על האחרות .

פוליגמיה מבוססת על מערכת יחסים עם יותר מבן זוג אחד במקביל. כלומר מדובר פה על קשר (פה כבר 80٪ מהגברים קמים ועוזבים מחוסר עניין לציבור ;-). ולא! קשר חד פעמי הוא לא סוג של קשר לצורך ההגדרה הזאת.

מה שכן יש לא מעט שמגדירים עצמם כמונוגמיים למרות שהם נשואים ויש להם בן זוג נוסף, מאהב/שולט/נשלט מחוץ לנישואים. צר לי ידידיי אתם פוליגמיים לכל דבר ולא יעזור לכם להגיד את זה עד מחר (יש נסיבות מקלות למי שלמשל לא מרגישה שום רגש אל בן הזוג החוקי שלה אבל נשים את זה בצד). אם אתם רוצים הוכחה תנסו לשאול חברים וניליים מה הם חושבים על הנושא ותראו איזו תשובה תקבלו.

יש את הפוליגמיה חד כיוונית. שולטים שיש להם מספר נשלטות אבל לנשלטות שלהם אסור להיות עם אחרים. אני לא שופט. כל עוד זה ברור ומוגדר מראש לנשלטת והיא מקבלת את זה אז סבבה (יש לא מעט נשלטות שממש רוצות בזה. רוצות שהשולט שלהן יגביל אותן מלהיות עם אחרים) .

באופן אישי אני מאמין בחופש דו-כיווני. חושב שזה יותר הוגן למרות שאין בדברים האלה נכון ולא נכון. כל אחד בסופו של דבר עושה את הבחירות שלו.


לא מעט מבקרים את הגישה הפוליגמית. ברוב המבקרים בכלל לא מבינים את מהות הפוליגמיה בכך שמפרשים אותה בצורה מוטעת. דבר אחד די ברור לי. הקשרים הפוליגמיים שלי מחזיקים הרבה יותר זמן מהמקשרים האחרים שהיו לי. ואני חושב שזה מאוד קשור לעצם העובדה שאני פוליגמי. נשוי בנישואין פתוחים עם מספר נשלטות.

 

 

 

סקרנות מאוחרת​(נשלטת) - דום
יש סיטואציות ובעיקר רגשות ותחושות
שמאד קשות להבהיר לכאלה שלא מרגישים כך.
אבל אחת הבעיות העיקריות היא שיש לא מעט אנשים שמנכסים לעצמם את איך צריך ונכון לכל אחד להרגיש ולהיות.
הלוואי ויהיו יותר ויותר אנשים שיבינו שלכל אחד מאיתנו מותר להרגיש ולהיות מי שהוא רוצה להיות ולא מי שאחרים רוצים שיהיה.
שבוע טוב :)
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - מסכים עם כל מילה נשמה שלי.
שבוע טוב }{
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י