סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 7 שנים. 5 באפריל 2017 בשעה 10:38

 

ידענו מהתחלה שנגיע לזה מתי שהוא כחלק מהמרוץ המטורף של שנינו אחרי ריגושים. זה תמיד היה שם באוויר אבל עכשיו התנאים הבשילו.

ללא ספק זה הולך להיות סשן אחר לגמרי. הקטע המנטלי מאוד עמוק פה. הן חברות ילדות. מכירות אחת את השניה שנים.

אחד הדברים הראשונים שעשיתי זה להפריד בינהן. הגדרתי שאני מתנהל לפני הסשן ישירות מול החברה כאשר אסור לה לעדכן בשום דבר. אני יודע כמה זה מחרפן את הכלבה שלי לדעת שאני מתקשר עם החברה הכי טובה שלה מבלי שהיא תהיה מעודכנת.

הקמתי קבוצה משותפת בה אנחנו מתקשרים רק לגבי פרטים שהכלבה יכולה לדעת. בעיקר דברים שיכולים לחרפן אותה. חלקיקי מידע לגבי הסשן או משימות שאני נותן לחברה הכי טובה שלה .

אתמול החברה שלה הלכה לחנות סקס לקנות ביגוד ולא אישרתי לה לעדכן את הכלבה בכלום. אני בחרתי את הבגדים לסשן לשתיהן ועוד כמה הפתעות שאני לא יכול לומר פה (כי הכלבה ודאי תקרא)

הגדרתי מה הולך להיות התסריט המרכזי של הסשן. הכלבה שלי הולכת להכין לי ולחברה הכי טובה שלה ארוחה טעימה ואחר כך גם לנקות את הבית כאשר בזמן הזה אני אסשן את חברה שלה (קשירות , הצלפות ועוד כמה הפתעות). מדי פעם נקרא לה להביא לנו מגבת, מגבונים או לצלם אותנו אבל היא לא אמורה להצטרף. רק לצפות וגם זה בחלק קטן מהזמן (רוב הזמן היא אמורה להכין אוכל ולנקות)


לגבי ניקוי הבית. הכלבה שלי חולת ניקיון בצורה חריגה שלא לומר איסטניסטית . הבית שלנו נקי יותר מבין מרקחת . אבל זה לא מה שיהרוס לדום ארוס את התוכניות. לכן ביקשתי ממנה להכין שלוש כוסות של אורז , קמח ומלח (במקור זה היה סוכר אבל בטוב ליבי הסכמתי להחליף , לא לפני שהוצאתי לה את הנשמה כמובן) . אני משאיר לכם לבד להבין מה אני הולך לעשות איתם (רמז: זה לא להכין עוגה;-)

שהאוכל יהיה מוכן הכלבה תקרא לנו ואנחנו נשב לאכול והיא תסתכל עלינו וכל פעם שנצטרך משהו היא כמובן תשרת אותנו בשרות של מסעדת מישלן חמישה כוכבים. שנסיים לאכול אני והחברה הטובה שלה נלך להתקלח יחד והיא כמובן תישאר לנקות את כל הלכלוך.

במקלחת החברה הטובה שלה תלקק לי את החור של התחת (זאת נקודה כואבת אצל הכלבה שלי. היא תמיד אומרת שזה רק שלה. וזה ממש יחרפן אותה). כמובן שנקרא לה לצלם את המחזה כדי שיהיה לה מזכרת.

כשהכלבה שלי שמעה על תסריט האיימים היא שאלה (אחרי שחזרה לנשום כמובן) מה היא יכולה לעשות כדי שתוכל להצטרף גם (לפחות לחלק מהערב). מאחר ויש לי לב טוב ("רשע טוב לב") החלטתי לתת לה אתגר. אתגר זה משהו קשה שאני נותן ואם הכלבה מצליחה לעשות אותו אז היא מקבלת משהו שהיא רוצה בתמורה.

האתגר שנתתי לה היה כזה. אם היא תצליח למצוא עד מחר (הסשן מתוכנן למחר) שני גברחם שיזיינו לה את הצורה יחד בשבת כאשר כל זה מצולם אתן לה להצטרף לחלק מהסשן.

הכלבה חזרה אלי ואמרה שזה בלתי אפשרי. כי זה לוקח זמן למצוא שני גברים מתאים (נראים טוב, ראש טוב, ושאני אוכל לסמוך עליהם ולאשר אותם) בפרק זמן כזה קצר. זה לא שאין מבחר די גדול אבל לוקח המון זמן לשוחח עם כל אחד ולבדוק את מידת ההתאמה. לכן היא ביקשה הקלה. בטוב ליבי אישרתי לה במקום שני גברים היא יכולה להפגש עם זוג (גבר ואישה) מרשימת הזוגות שכבר יש לנו ועדיין לא נפגשנו איתם (גם עוד 10 שנים לא נצליח להפגש עם כל הזוגות). הכלבה קפצה עד השמיים משמחה וברגעים אילו ממש היא עובדת על זה.

תנאי נוסף לאתגר היה שהכלבה צריכה לעדכן אותי ואת החברה הכי טובה שלה בכל עדכון הקשור למפגש בשבת כך שגם החברה שלה תרגיש חלק מזה. ראיתי איך זה הדליק את הכלבה שלי (וגם את החברה). היא אף פעם לא הצטרפה לזוג לבד ואני יודע שזאת יכולה להיות חוויה מטורפת שתעיף אותה לענינים , בדיוק מהסוג של החוויות שאני רוצה בשביל הילדה שלי.


כמובן שהיא תצטרך להפגש גם עם שני גברים שיזיינו לה את הצורה אבל בשביל זה היא צריכה עוד זמן ואני אתן לה . אני יודע כמה שהבתזונה רוצה את זה ולמרות שהמחשבה על זה מחרפנת אותי מקנאה אני רוצה שהיא תחווה את זה כי מגיעה לה היא באמת טוטאלית, נאמנה ומדהימה .

מקווה שהיא תצליח באתגר החדש שלה לשבת אחרת היא באמת תראה או תשמע איך אני מסשן לחברה הכי טובה שלה את הצורה מהצד. ובלי קשר הולך להיות מאוד מעניין מחר ....

 

מה אתם אומרים לתת לה להצטרף או לא?

 

 

Honeyfinger​(אחרת) - הכי חשוב שלא משעמם לך בחיים חלילה
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - לא מכיר את המילה הזאת בכלל
לפני 7 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - אני אומרת ששתיהן יקשרו אותך....אני אבוא לטפל בך אל דאגה.
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - חחח. מוכן בתנאי דתתני לי לעשות סיבוב על הפיטמות המדהימות שלך
לפני 7 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - אני אתחיל מהפטמות הרגישות מידיי,מקווה שתצרח עד שאגמור מהצרחות שלך או שלהן...אחלה תסריט.
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - לא מבין מה את רוצה מהפיטמות שלי חח
לפני 7 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - בא לי להתעלל בך,סאדיסטית מה לעשות
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - האמת שמבין לליבך ... גם לי בא להתעלל בך אנאלית ...
אפשר לעשות עיסקה ?
לפני 7 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - בייבי אתה באמת רוצה שנפתח את זה???כי האנאלי שניסתי היה 21,אתה לא עומד בתקן שלי
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - ?
ניסית אנאלי עם ה21?

יכולת לשבת אחרי זה ?

חחח
לפני 7 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - יאפ ישבתי,שולט טוב אמור לחוות את מצוקת הנשלט.
ניסתי,לא כוס התה שלי,אבל למה להרוס לאלו שאוהבות?
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - חחחחח.
לפי דעתי את אמורה לחוות שוב ...
לפחות פעם בשבוע . כדי להבין את הכאב מהתמשך ;-)
לפני 7 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - אז אל תתחכם לי עם הסנטימטר שלך כפיש?
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - כפרה אמרנו כבר שזה לא האורך אלה העובי וההברגה ;-)
לפני 7 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - חחחחח אעלק...
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - רוצה שאבריג לך ?
???
לפני 7 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - בייבי אם רציתי הייתי מזיינת אותך מזמן,למזלך ריחמתי עליך,סכנת טביעה זוכר?
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - ממטרה אנושית שלי חחח
לפני 7 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - שקט לא נגלה את כל הסודות,העיקר שאתה מאושר וחג שמח בייבי.אין עליך.
לפני 7 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - חחח
חג שמייח נשמה שלי }{
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י