סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דום ארוס, שולט באהבה - הרמוניה הרמונית

הגיגים על שליטה ,כניעה, התמסרות וצאן מראיתם ....
לפני 6 שנים. 4 באוגוסט 2017 בשעה 16:50


שולטים יקרים, חברים לנשק, לאילו שבינינו ששמעו על האתר הזה של הסאדו מחבר ("אחי כדאי לך יש שם ימבה זיונים בחינם") ונרשמו לאתר ומנסים להבין מי נגד מי , קיבצתי רשימה קצרה של נקודות שאני מקווה שיעזר לכם לעשות את הצעדים הראשונים בכלוב.

1. כתיבת פרופיל - הפרופיל הוא למעשה כרטיס הביקור שלך. זה המקום לתאר לעולם מי אתה ומה אתה מחפש. אני מאמין גדול בכנות. תהיה אתה. אל תנסו להיות או לתאר מה שאתם לא. כל שימוש במילים גבוהות או ציטוטים של פילוסופים (או אלים 😄 יוונים לא בדיוק יעזרו פה. מה שכן יעזר זה לספר אינפורמציה אמיתית על מי שאתה, ומה שאתה מחפש. נסו להיות מקוריים והומור תמיד עוזר. אל תכתבו בפרופיל שלכם רק את היתרונות שלכם. זה רק יראה שאתם יותר אנושיים אם תוסיפו גם חסרונות.

2. תקראו בלוגים - הדבר הכי חשוב מבחינתי שאני נכנס לתחום חדש שאני לא מכיר זה ללמוד. לא חושב שיש דרך יותר טובה ללמוד על עולם השליטה מאשר לקרוא םה בלוגים. אל תקראו רק בלוגים של מי שאתם מחפשים. תקראו גם בלוגים של כאלה שמגדירים את עצמם כמוכם. אתם לא חייבים לאמץ או להאמין לכל דבר שאתם קוראים אבל גם מלקרוא דברים מהסוג הזה אפשר ללמוד. בסוף היום יש פה לא מעט אנשים מאוד מוכשרים שכותבים את עצמם בצורה מדהימה.

3. תגיבו - תתחילו להגיב לפוסטים שמענינים אותכם ובצורה כזאת ליצור חברויות. אני חושב שזאת הדרך הכי טובה להכיר אנשים בכלוב. אל תלקקו, תגיבו בצורה ענינית ומכובדת. תאמינו לי שזאת הדרך הכי טובה ליצור קשרים. שוב, אל תצאו קשרים רק עם נשלטות. תתחברו גם עם שולטים ושולטות אחרים . לא כל קשר צריך להוביל לסשן.

4. כתבו בלוג - דרך נוספת מעולה להכיר אנשים וגם להכיר יותר טוב את עצמכם. תכתבו את עצמכם. תכתבו על הדברים שמעניינים אותכם. אל תנסו לכתוב על מה שאתם חושבים שאחרים רוצים לשמוע. פשוט תכתבו על הדברים שאתם הייתם רוצים לשמוע.
תקפידו להגיב לכל מי שמגיב לכם בבלוג. חשוב להגיב בצורה מכובדת. תוך כדי כתיבה תבינו על אילו נושאים אתם יותר אוהבים לכתוב ועל אילו פחות. 

5. אופציות החיפוש באתר - ניתן לחפש בבלוג מסויים או בכלל הבלוגים לפי מילה חיפוש מסויימת . בתחתית הדף הראשי בבלוג או ברשימת הבלוגים הכללית יש שורת חיפוש.

6. רשימת עוקבים - קראתם בלוג מעניין ? אתם יכולים ללחוץ על עקוב אחרי ומעכשיו תקבלו הודעה כל פעם שבעל הבלוג יכתוב פוסט חדש. כמו כן תוכלו להכנס לרשימת הבלוגים שאתם עוקבים אחריהם ולהגיע יותר מהם לבלוגים שאתם אוהבים.

8. מנוי - אם עשיתם מנוי תוכלו לשלוח הודעות לאנשים עם ובלי מנוי ולראות את היסטוריית ההודעות ולעלות תמונות לפוסטים שאתם כותבים בבלוג. מומלץ למי שמעוניין להכיר.

9. העתק הדבק - אם אתם רוצים להכיר נשלטות (או כל מגדר אחר) מומלץ בחום להמנע משילחות המוניות של הודעות "העתק הדבק" . מעבר לזה שאני חושב שזה לא מכבד זה מקטין בצורה דרמתית את הסיכוי שהנשלטת תתיחס אליך ברצינות. סתם לידע כללי , נשלטת חדשה מקבל קרוב לאלף הודעות בשבועות הראשונים שלה בכלוב. אם תשלח לה עוד הודעת "היי" או "מה נשמע?" או (הכי גרוע) "כלבה רדי על ארבע!" אתה פשוט מבזבז לעצמך את הזמן וגם שורף את עצמך יחד.


10. אישי - תקראו את הפרופיל של הנשלטת שמוצאת חן בעיניכם. קיראו את הבלוג. תלמדו כל מה שאתם יכולים עליה (ידע זה כוח. במיוחד אם אתם רוצים בשלב מסויים לשלוט ) ורק שאתם מבינים מי מולכם תתחילו לפעול. עדיף להתחיל בלייק לפוסט שאתם אוהבים. אחר כך בתגובה מכובדת ועינינית. ואם אתם מרגישים שיש לכם משהו אמיתי להגיד תשלחו הודעה. תשתדלי שההודעה תהיה כמה שיותר אישית. הכי חשוב ששורת הכותרת תהיה אישית שונה ומסקרנת. (לא ליצור סתם סקרנות).


11. שיחה - הגעתם לשלב של שיחה או שיותר נכון התכתבות דרך הודעות באתר. מומלץ לדבר בגובה העיניים. רצוי להשתמש בהומור ולא להיות כבדים. לאף אחד לא זורחת השמש מהתחת. אל תתחילו הרעיון עבודה. ואל תדברו ישר על סקס. תתענינו באמת במי שמולכם. תלמדו אותה ואל תכנסו לה ישר לתחתונים. זה פי מאה יותר מחרמן.


12. תמונות זין - אל תשלחו תמונות של הזין שלכם אחרי שלושה משפטים. תאמינו לי שזה לא עובד. בכלל אני ממליץ לכם בחום להתאפק עד כמה שניתן עם שליחת תמונות הזין שלכם. זה רק יגרום לה להאריך אותכם יותר.

13. נסיון - חשוב ללמוד על הנסיון של הנשלטת שאתם מדברים איתה. אם היא חדשה בעולם השליטה או שכבר מכירה וחוותה.


14. גבולות - תלמדו על הגבולות של הנשלטת שאתם מנסים להכיר. חשוב שתבעירו שאתם מכבדים את הגבולות והאמת תנהגו כך.

15. משימות - משימות הן חלק אינטגראלי מקשר של שליטה. צריך לדעת מתי ואיך להתחיל. זה מאוד קשור בדינמיקה שבין השולט לנשלטת. אני חושב שקודם כל חשוב להבין שהצד הנשלט רוצה במשימות. ואם מתחילים במשימות הייתי ממליץ להתחיל במשימות עדינות. אפשר להתחיל במשימות כתיבה. משימות שיעזור לך להכיר את הנשלטת וגם בדרך הזאת היא תכיר אותך. אל תרומות ישר למשימות התמונות של התחת הכוס והשדיים שלה. רצוי לא להעמיס יותר מדי משימות. משימה אחת ליום יכולה להספיק בהחלט. מה שמעוניין לקרוא עוד על משימות יכול לחפור קצת יותר לעומק הבלוג שלי ולקבל רעיונות. בכל מקרה אני חושב שנכון לתת משימות ספציפיות ומיוחדות לכל נשלטת ולא לשלוף כל פעם מחדש משימה מהמאגר.

16. מפגש / סשן - אל תמהרו להפגש. אני שומע על לא מעט שמכירים ואחרי יומיים נפגשים לסשן. ואחרי שלושה ימים נפרדים בשברון לב על הקשר העמוק שנגוז בטרם עת. באמשלכם, תמשכו. זה גם הרבה יותר כייף. תתכוננו את הסשן .תפתיעו. תכינו אותה לסשן. תשחקו לה במוח. תנו לה להבין שמשהו אחד הולך לקרות ושבסוף יקרה דבר אחר. בכל מה שנוגע לכאב, אל תעשו דברים שאתם לא יודעים. צריך לדעת לקשר ולהצליף. צריך להבין איך עושים את זה נכון ושומרים על כללי הבטיחות הבסיסיים. שימוש נכון בכאב, כזה שהצד הנשלט נהנה ממנו וגם נשאר אחרי הסשן יכול לגרום לעונג רב וגם משמר ומאריך את הסשן. אחד הדברים הכי כפיים בסשן זה אחרי הסשן. תתני לה משימה לכתוב מה היה ואיך היא הרגישה. זה יגרום לה לחוות את הסשן בשנית ולהתרגש מחדש.

17. סימנים - חשוב שתבדקי מראש איך הנשלטת מרגישה לגבי סימנים. יש כאלה שבהגדרה לא יכולות להרשות לעצמן סימנים (נשואות או כאלה שגופן חשוף בגלל סיבות כאלה ואחרות). מעבר לזה שחייבים לכבד את זה גם צריך לדעת איך להכאיב מבלי להשאיר סימנים. יש לא מעט שיטות כמו להצליף בכף הרגל או להצליף על מגבת רטובה , לקשור מעל חתיכת בד ועוד הרבה רעיונות שיעזרו לכם להכאיב מבלי להשאיר סימנים. כאשר כן יש אפשרות להשאיר סימנים צריך לעשות את זה בצורה נכונה מבלי לגרום לנזקים בלתי הפיכים.


18. תובילו - בתור שולטים חשוב מאוד שתובילו את השיחה ואת הקשר. תזמו נושאי שיחה , ותקחו את השיחה למקומות שאתם רוצים שהיא תלך.


ולסיום זכרו דבר אחד שהוא הכי חשוב. הכל צריך להעשות מהלב והנשמה ועם המון אהבה. כל דבר אחר (לטעמי) הוא לא באמת שליטה.

 

שרה בשבילך​(נשלטת){Masterblas} - שאפו על ההשקעה דום ארוס.
לפני 6 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - חן חן ושבת שלום
לפני 6 שנים
Honeyfinger​(אחרת) - אז עכשיו בנוסף להיותך אל נערץ אתה גם מנטור??? פפפששש סחטיין מותק, איש אשכולות
לפני 6 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - דיי (תמשיכי) , עוד יחשבו שאני משלם לך (השיק בדרך כפרה).

שבוע טוב נשמהשלי }{
לפני 6 שנים
Honeyfinger​(אחרת) - שבוע טוב כפרה על התחת שלך
לפני 6 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - 😘😘😘
לפני 6 שנים
Honeyfinger​(אחרת) - התחלנו עם נשיקות??? זה יכול להיגמר...
לפני 6 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - התחת שלך לבן מדי פולניה?
לפני 6 שנים
Honeyfinger​(אחרת) - מה פשעו אנשים שהולכים בסבבא שלהם לים שהם צריכים לראות את התחת הענק שלי חשוף לשיזוף?? עזוב אותך
לפני 6 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - 😂😂😂
בדיוק בשביל זה פתחתי את מכון שיזוף ארוס בשיטת כפות ידיים.

אני יכול להבטיח לך יקירתי וגם להתחייב לא תהיה חשיפה לשמש ...
לפני 6 שנים
Honeyfinger​(אחרת) - You talk the talk but can you walk the walk??
;)
לפני 6 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - Yes I can
לפני 6 שנים
Honeyfinger​(אחרת) - חחחחחחח אז נותר רק...
לפני 6 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - נותר רק לקבוע מקום ושעת מפגש... (אזהרה: ברגעים אילו ממש נכנסת אל בין הכוונות של מספר נשלטת שבלי להתכוון כלל הפכת לאוייבת שלהן ;-)
לפני 6 שנים
Honeyfinger​(אחרת) - יש לי שומרי ראש יקירי... עדר של שומרי ראש
לפני 6 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - את זה תגידי לשופט ;-)
לפני 6 שנים
Honeyfinger​(אחרת) - גם את השופט אני יכולה להשפיט (ככ קלישאתי)
לפני 6 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - מי יכול עליך ?
לפני 6 שנים
dona mery​(שולטת) - מושלם! פשוט מושלם!
ועכשיו איך שמים את זה בכניסה לכלוב לכל ה wannabe למיניהם שבטוחים שהשמש זורחת להם מהתחת? ואתה כותב פוסט המשך? איך להתנהל עם נשלט/ת בסשן, אחרי סשן? אפטרקר, דרופ מושגים שלרוב הדמי שולטים ונשלטים אין מושג לגביהם...
לפני 6 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה על הפירגון מתוקה. אשמח לכתוב בעתיד פוסט המשך ...

חג אהבה שמח
לפני 6 שנים
Miss M - כבשת!!
לפני 6 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה וברכה הבאה לבלוג שלי.
לפני 6 שנים
Miss M - לקרוא אותך..
לפני 6 שנים
דום ארוס​(שולט){הפרויקט} - תודה
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י