סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 6 שנים. 15 באוקטובר 2017 בשעה 7:53

למרות שנשאר לי מרווח די צר ביניהן על המיטה לא הייתה לי כל סיבה להתלונן. שוכבות שתיהן על המיטה, לבושות חוטיני דק מתחת לבייבידול מסאטן. אחת בשחור ואחת באדום.

הסרט על המרקע לא ממש עניין אותי. יד ימין מלטפת את זו ויד שמאל את זו. מרגיש את המגע של כל אחת מהן, לאט לאט אני מסיט את הבד למעלה למעלה עד שהוא מוסר לחלוטין. גם החוטיני מוצא את מקומו על הריצפה. 

בשלב הזה הליטוף הופך למחקר עומק. מרגיש את הרטיבות של כל אחת. מתחיל לענג את שתיהן עם האצבעות שלי. התגובה שלהן לא מאחרת לבוא. אני מנשק ישבן אחד ועובר לשני. 

אני מסובב אותם על הבטן. רואה אותן שוכבות מולי, אחת ליד השניה. אני ניגש לאחת ומנשק אותה, חודר אליה לאט ומצמיד אליה את שפתי, היא מצמידה אותי אליה חזק, אני עמוק בתוכה. לאחר מספר דקות אני יוצא ממנה ועובר לשניה, היא מנשקת אותי, נושכת את שפתי בחוזקה. עכשיו אני בתוכה, מרגיש את החזה שלה מתחתי, צמוד לחזה שלי ומרגיש את ההבדל בין המגע של כל אחת. 

אחרי זמן מה חוזר לראשונה. שוב אני בתוכה. היא שואלת אותי בלחישה איך אני מרגיש. אני לוחש לה מעולה. שוב אני עובר לשניה. עושה אהבה עם שתי נשים מדהימות.

אנחנו מסיימים וממשיכים את הסרט. הן לובשות את הבייבידול עליהן אבל החוטיני כבר נשאר מיותם על הריצפה. אני כבר נשאר עירום. מלטף ומרגיש אותן עוד. 

עכשיו הגיע הזמן להפוך תפקידים. הראשונה לובשת את הסטראפאון ואני נעמד על ארבע מולה על המיטה. היא חודרת אלי מאחור, לאט לאט מרחיבה אותי. היא מתחילה לזיין אותי מאחור. אחרי מספר דקות היא מוציאה ומעבירה את הסטראפאון לשניה. היא חודרת אלי בתורה. היא כבר פחות עדינה. היא מזיינת אותי חזק, מכניסה אותו עד הסוף. מרגיש אותו עמוק בתוכי. היא תופסת את ידי מאחורי הגב שלי ונועצת אותי בכוח לתוכי.

בסוף היא מוציאה ומשאירה אותי על המיטה להתאושש. 

הלילה מתחיל להתקצר וכבר השעה נהיית מאוחרת. יושבים, שותים, אוכלים משהו. בשלב מסויים אני שוב חודר לראשונה והשניה צופה בנו. אנו מזמינים אותה להצטרף אבל היא מתנצלת שכבר מאוחר והיא חייבת לחזור הבייתה. 

אנו נפרדים ממנה ואני ממשיך עד שאני גומר. 

אנו הולכים לישון מחובקים ומסופקים מלילה מיוחד וכבר יודעים שיהיו עוד כאלה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י