שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מיוחד כמו כולם

לפני 6 שנים. 16 בנובמבר 2017 בשעה 15:14

התחלתי קורס מסז' והמדריך אמר שכדי לעבור בהצלחה את הקורס חייבים להתאמן בבית, כשסיפרתי לכמה ידידות גילתי שהרבה מהן מוכנות להקריב את גופן למען המדע, אבל רציתי מישהי שאני יודע שתהנה מהמגע שלי, שאוהבת להתענג מזה שמשרתים אותה, שרק תרצה מזה עוד ועוד. אז קבעתי להתאמן עם חברה דומיננטית בבית שלה, סיכמנו שאין כאן קטע של מקצועיות ורק נתחיל במסג' ואם יהיה לנו (שזה אומר לה) חשק זה יכול להתפתח למשהו מעבר. יש לי משיכה מטורפת אליה, לא בגלל שיש לה גוף מהמם, פנים יפות וחיוך מקסים (ויש לה), אלא משהו בנוכחות ובהוויה שלה גורם לי לרצות להיות סביבה כל הזמן. 

התחלנו עם כפות הרגליים, אין לי בכלל פוט פטיש, אבל כשהסתכלתי על כפות הרגליים היפות שלה התחלתי להבין את העניין, היא אמרה "שתדע שלא ניקיתי את הרגליים והן לא חלקות", אמרתי שאין בעיה כשחשבתי לעצמי שרגליים עם מראה יומיומי זה הכי טוב, וחוץ מזה שהמטרה היא לעשות נעים לרגליים שעברו הרבה במהלך היום, לא צריך להשקיע בהן לפני כמו שלא צריך להתקלח לפני שהולכים להתקלח. העברתי את הידיים שלי טוב טוב על כל נקודה בכפות הרגליים, המסז' הוא הוליסטי מה שאומר שרואים את הגוף כשלם ואסור לפספס אף נקודה בו, משם עברתי לשוק של הרגל, עבדתי במרץ על הטכניקות השונות ומשם הייתי צריך לעלות לירך, שאלתי אותה אם זה נעים והיא רוצה להמשיך, היא אמרה כן בקול עדין אך מאוד משכנע, חייכתי, אין דבר שיותר משמח אותי מלדעת שאני עושה טוב למישהי שאני מחבב. אמרתי לה שעכשיו צריך לחשוף את הירך אם זה בסדר מבחינתה, היא הורתה לי להוריד את מכנסיה, התחלתי לעבוד על הירך כשהיא אומרת "לא הורדתי שם שיער כמו שאתה רואה", אמרתי "מצוין, כי השערות שלך יפות". עשיתי לירך אפלורז' שזה ליטוף מיוחד, פטריסאז' ועוד כמה מלים צרפתיות, זיהיתי שהיא יותר ויותר נרגעת ושוקעת לתוך המגע, כיסיתי את הרגל ועברתי לרגל השנייה, שוב כף רגל, שוק וירך בלי לפספס אף נקודה כשכל-כך נעים לי לגעת בגוף שלה.

הגעתי כמעט לסוף הירך השניה ואמרתי לה שחבל שאני מתלמד וצריך גם להתרכז בלזכור לעשות את זה כמו שצריך במקום להתרכז רק בה וברגע הזה שזכיתי לו, והיא אמרה שכדאי שאתרכז עכשיו בישבן שלה, היא מסמנת לי לעבור לחלק הבא אז ישר אמרתי את הדבר הכי טיפשי שיכולתי - "אני לא יכול לגעת בישבן, עוד לא הגענו לחלק הזה בקורס" כשאני חושב על היושרה המקצועית שלי.

כמה דקות אחר-כך נזכרתי בקטע בסיינפלד כשמציעים לגורג' וג'רי את עסקת חלומותיהם לעשות סיטקום, וג'ורג' מבטל את עסקה כשהוא אומר "אני לא מוכן להתפשר על היושרה האומנתית שלי" ג'רי המום ואומר לו אחר כך "השתגעת? מאיפה זה בא לך, יושרה אמונתית? אין לך יושרה ואתה לא אומנותי" אז ככה גם ג'רי הפנימי שלי אמר "השתגעת? איזה יושרה מקצועית? אתה כולה שני שיעורים באיזה קורס למתחילים, איך אתה יכול לסרב כשמישהי מדהימה רוצה שתמשיך לגעת בה" אבל זה היה מאוחר מדי היא כבר היתה משוחררת ורגועה ועמדה להרדם אז נשכבתי לידה וישנו מחובקים, כשאני לא ממש מצליח לישון.

טלי35​(שולטת) - חחח עוד לא הגענו לישבן

גדול (;
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י