סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מיוחד כמו כולם

לפני 5 שנים. 27 ביוני 2018 בשעה 22:40

את שמה לי יד על החזה מתחת לחולצה, מחבק אותך חזק ולא רוצה שהרגע יגמר

לא מוכן להרדם כי אז יגיע הבוקר, ובבוקר את הולכת ולא חוזרת אלי, וישאר רק סימני נשיכה בצוואר, חיוך עצוב ותחתונים ששחכת למזכרת, למה לא יכולת לשכוח כרטיס אשראי, סטרפאון או לפחות איזה רב קו, אף אחת לא חוזרת בשביל תחתונים.

כשאת עוזבת זה קשה יותר ממה שחשבתי, לא זכרתי שכל כך כיף וטוב איתך ושוב צריך להשלים שזה לא יקרה שוב, ונשאר לי רק להתנחם בזרועות של אחרת כמו שהתנחמת בזרועותי.

 

לפני 5 שנים. 9 ביוני 2018 בשעה 21:51

הכי רומנטי בעולם זה כשאנו מסתכלים אחד לשנייה בעיינים, ואת מחזיקה אותי שם למטה לוחצת ומושכת, בודקת את סף הכאב והנאמנות, רואה ומרגישה אותי מתפתל לך בידיים, ואני רק רוצה לנשק אותך ואת נותנת לי להתקרב קצת ואני כמעט מצליח אבל רק כמעט.

שעה אחרי יושבים על קפה, ואת אומרת לי שיש אצלך הפרדה בין אלו שהם בני זוג לבין אלו שאת משתעשעת איתם, ופתאום מה שהיה כבר לא רומנטי בכלל.

 

לפני 5 שנים. 22 באפריל 2018 בשעה 23:22

בסדנא מינית כהרגלי, לומדים שם על תאוריה שאומרת שכל האנשים כשנדלקים מינית זה לפחות 1 מ4 הבאים -

משהו אסור (כמו נשואים)

יחסי כח (בדסמ אבל גם דברים פשוטים יותר כמו מעמד שונה, בוסית, מרצה), 

כמיהה (כמו מישהו בלתי מושג)

אמביולנטיות (כמו כשמשגעים אותך שלפעמים רוצים אותך ולפעמים לא).

אלו דברים שכאילו סותרים קרבה והדדיות ווניליות, אני לא בטוח שאלו הדברים היחדים באמת שצריך ללכת אליהם כדי להדלק אבל תאוריה מענינת.

מכאן עשינו כל מיני תרגילים, התרגיל הסופי זה אני עם עוד אשה וגבר וצריך לביים איתם סצנה שעושה לי את זה (עם שמירה של גבולות המשתתפים), לא רציתי לעשות משהו מיני מדי והלכתי על מפקדת כשאנחנו הטירונים, היא אמרה שהיא די גרועה בלהיות קשוחה אבל ראיתי שהיא רוצה לנסות ורק חסרת בטחון אז עודדתי אותה תוך כדי ואמרתי לה לעשות רק מה שהיא מרגישה בנח, היא העמידה אותנו עם ידיים על הקיר והחלה לתת הוראות כמו לעשות שכיבות סמיכה, היה לה קשה לחשוב על מה להגיד והיא היתה ממש חמודה איך שהיא ניסתה להכנס לתפקיד, וזה יותר שעשע אותי בהתחלה, אבל באיזשהו רגע ראיתי במבט שלה שמשהו משתנה, היא נעמדה בבטחון ואמרה לי להפסיק לחייך, הרגשתי איך היא באמת נהיית מעלינו באותו רגע, הגבר שלידי היה חמוד גם כן וניסה לעזור ואמר רק בלי סטירות, ראיתי שהיא נדלקה והתחילה לתת לי סטירות ולמשוך אותי בשער, היה לי כזה מגניב לבקש משהו משלי כשזה לא סדנת בדסמ ואז זה טרויאלי אלא סדנא לכאורה ונילית. בסוף התחבקנו באפטר קייר.

 

 

 

לפני 5 שנים. 21 באפריל 2018 בשעה 17:28

אוכל איתך את הגלידה הטבעונית שלא מאוד טעימה לי.

רואה איתך את הקומדיה האהובה עלייך שלא ממש מצחיקה אותי.

מתכרבל איתך בתנוחה שלא הכי נוחה לי.

איתך לא צריך שליטה כאב והשפלה, רק רוצה לגרום לך להרגיש עטופה מוכלת מסופקת ואהובה.

.

 

לפני 6 שנים. 4 בפברואר 2018 בשעה 23:14

גברים צדים נשים, הם מנסים לפתות, לשכנע, להראות שמצד אחד הם נורא נורא רוצים אותך, מצד שני לא מסכנים ולא זקוקים לך בכלל, להראות שהם רוצים לטרוף אותך, אך מצד שני את תהיי גם הכי בטוחה איתם. הם מתמידים משקיעים ועושים הכל כדי לנצח במרדף, יש גברים שמתים על זה, ויש שקשה להם עם המשחק (מרים באיטיות וחשש את האצבע מסוף הכיתה).

היפוך תפקידים יותר מעניין וכיף... וכאן הרי זה עולם שונה, אבל נשלטים שמוכנים לעשות הכל יש 100 בשקל, אז מה יש לשולטות לרדוף? אם גברים רוצים להיות כאן הטרף אז רק משחק תפקידים לא מציאותי בעליל.

 

לעולם הונילי יש כאן יותר פונטנציאל, ועכשיו מישהי שגדולה ממני באיזה שני עשורים, עם מעמד גבוה וערך על שמה בויקי, קוראת לי לבוא אליה לבית ומבטיחה שיהיה לי "נחמד", לא לפני 11 כי יש לה פגישה חשובה, בהחלטיות היא קובעת את היום השעה והכתובת. מנסה לפתות כאילו אני צעירה יפה ותמימה, ולשכנע אותי לשנות תכניות עם אחרת כי איתה זה לא יהיה אותו הדבר וכל הגברים אומרים זאת. ועם כל הודעה נוספת בוואטספ אני מרגיש איך הציפורנים שלה מתקרבות וסוגרות עלי... 

לפני 6 שנים. 15 בינואר 2018 בשעה 19:03

מקבל הרבה תשומת לב לאחרונה, והרבה קשרים שונים ידידותיים ופיזים, אבל אף אחד מהם לא נכון לאהבה שלא נדבר על זוגיות וכל פעם יש סיבה אחרת למה זה לא מתאים (מצד שנינו).

אבל לי קל להסחף כשמחבב מישהי וישר להבחין בכל הדברים היפים והמיוחדים שיש רק לה, ולרצות להעמיק את הקשר ואת הרגשות ואת המשמעות, אבל שומר שלא כי זה מלחיץ וזה הורס תקשר ופוגעים או שנפגעים, אז מנסה לשמור ולשלוט ברמה המתאימה ולא להסחף, וכמה שזה מעייף. 

רוצה מישהי שאיתה אוכל באמת לשחרר את השליטה ולאהוב ולרצות עד הסוף.

 

לפני 6 שנים. 15 בינואר 2018 בשעה 0:27

לא בא לי חוקים, כללים, תבניות, תפקידים, תנאים, צריך, חייב, אין דבר יותר משעמם מזה.

בא לי לבוא כמו שאני ולהיות שם איתך, ולהיות קשוב אלי ואלייך, לראות אותך ואת הרצונות שלך ושיהיה לנו כיף כל הזמן, לשנינו ולא רק לך, לשחק ביחד בלי לדעת מה הולך להיות, כשאין חייב ואין ציפיות. 

לא רוצה להגיד שלא בא לי משהו רק כשזה בגבולות ומילת בטחון, לא רוצה להיות בובה רובוטית בפנטזיה של מישהי, לא רוצה להתמסר מראש ולהגיד שהאיברים שלי עומדים לרשותך, רוצה להחליט שמתמסר בכל רגע מחדש. 

מה יכול להיות יותר טוב וחופשי מלהגשים את הרצון של שנינו בכל רגע ורגע? כששנינו נוכחים שם ואף אחד לא מרצה בכח אף אחד אחר? למה זה צריך לסתור את עולם הבדסמ?   

לפני 6 שנים. 11 בינואר 2018 בשעה 4:11

מחבק אותה כפיות כשאני חצי רדום, ולה דווקא בא להתעורר ולעורר,

"אף פעם לא הצלפתי בזין וזה תמיד נראה לי מגניב, חושב שהוא יתעורר אם אצליף בו ביד?" לא דיברנו על זה לפני אז כך היא מוודאת שזה בגבולות, אני אומר לה "לכי על זה". היא מתחילה לתת מכות חלשות לאזור המפשעה כשאני עדיין מחבק אותה מאחור, "למה הוא לא מתעורר?" היא שואלת, "אולי כי את בעיקר פוגעת לי בביצים". בא לי גם להרביץ לך בביצים! והיא נותנת הפעם מכה חזקה לשם שמפתיעה אותי, ועוד מכה בעוצמה חזקה. היא נראית מרוצה כשהיא מסתובבת לעברי ומשכיבה אותי על הגב, אני פותח רגליים כשהיא ממשיכה להצליף פעם בזין פעם בביצים, הוא מתחיל לעמוד, היא יודעת להכות בדיוק בעוצמה הנכונה, לא כזאת שמשאירה אותי נאנק מכאבים וחסר תועלת להמשך, אבל מכות מורגשות וכואבות שמעיפות אותי למעלה.

"אייייי" היא פגעה קצת יותר חזק בביצים עד אז הצלחתי להחזיק את עצמי בשקט, הזעקה הקטנה שלי גרמה לה להגיד "אני רוצה להכות עוד יותר חזק מזה" אני אומר אוקי בהכנעה ופותח את הרגליים עוד יותר. עכשיו זה כבר היה קרוב לסף הסיבולת, אבל החיוך הזדוני שעולה לה שווה הכל, היא ממשיכה להצליף בזין כשהוא כבר עומד וחזק.

ברגע אחד היא מסיימת ומחליטה לעלות עלי ולהשתמש בי להנאתה, כמו כל פעם ברגע שהיא מחליטה לקחת, היא עוצמת עיניים ומתרכזת, אני כבר לא שם אלא רק חפץ, צעצוע מין לשימושה, היא כובשת ובועלת כמו גבר שרק רוצה לחדור. יש נשלטים שחולמים על זה להיות שימוש מיני לאלילה, אבל אני לא עף על הרגע. אני אוהב יותר מדי את הלפני, את הרגעים שהיא רואה אותי, ושעולה לשנינו המיניות כשמדברים צוחקים נוגעים ומתענגים ואני רק רוצה שהיא תשאר איתי באותו הרגע, רק עוד קצת.

 

  

לפני 6 שנים. 31 בדצמבר 2017 בשעה 16:28

חזרתי עכשיו מכזה בדרום, היה כיף, הרבה אינטרקציות מיניות חוויות מיוחדות ורכבת הרים של רגשות.

למשל להסתובב בכיסוי עיניים עם עוד 50 גברים ונשים כשכולם נוגעים אחד בשני, שזה ממש לשחרר שליטה, או לספר לאישה זרה את הפנטזיה הכי גדולה שמביישת אותך, להתוודות בקבוצה על מה שמענג אותך למרות שזה טאבו בחברה וללמוד להיות גאה בזה ועוד מלא,  

אבל לא בטוח שזה מה שאני צריך, כי מרגיש תמיד רעב גדול להרגיש נחשק ונאהב באופן עמוק ומתמשך, והצורך הזה לא מתמלא מאינטרקציות מיניות כיפיות חד פעמיות, זה רק גורם לרצות יותר מזה.

אבל בינתיים עד שזה יקרה באמת אפשר להנות, ואם כבר הנאה אז חבל שאין בישראל פסטיבל סאדו, או יותר נכון פסטיבל שליטה נשית, או יותר נכון פסטיבל ספנקינג,cfnm,cbt וכל הפטישים שמתאימים בדיוק למה שאני אוהב.

 

לפני 6 שנים. 26 בדצמבר 2017 בשעה 13:47

קבעתי עם מישהי לכרבולים, איכשהו הגענו לזה שהיא מצווה עלי למשוך בשיערה ולתת לה ספנקים, הרגשתי ממש נשלט באותו רגע, לעשות משהו שלא דמיינתי שאעשה כמו להכאיב למישהי ולהכנס לזה בשביל ההנאה שלה.

זה גרם לי לרצות לנסות להיות שולט פעם, לחשוב רק על ההנאה שלי, להיות סמכותי וקשוח, לבוא למישהי ולהסתכל עליה מלמעלה עם הרבה בטחון וחזה מנופח,

ולהגיד לה "תתפסי ותכאיבי לי בביצים עכשיו! ואל תעזבי לא משנה כמה אני אתחנן", או לתת עונש למישהי שלא עשתה עבודת בית של שטיפת כלים כמו לתת לי 20 הצלפות תוך כדי שאני שוטף אותם. יכול להיות גיוון מעניין.