סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מיוחד כמו כולם

לפני 6 שנים. 11 בינואר 2018 בשעה 4:11

מחבק אותה כפיות כשאני חצי רדום, ולה דווקא בא להתעורר ולעורר,

"אף פעם לא הצלפתי בזין וזה תמיד נראה לי מגניב, חושב שהוא יתעורר אם אצליף בו ביד?" לא דיברנו על זה לפני אז כך היא מוודאת שזה בגבולות, אני אומר לה "לכי על זה". היא מתחילה לתת מכות חלשות לאזור המפשעה כשאני עדיין מחבק אותה מאחור, "למה הוא לא מתעורר?" היא שואלת, "אולי כי את בעיקר פוגעת לי בביצים". בא לי גם להרביץ לך בביצים! והיא נותנת הפעם מכה חזקה לשם שמפתיעה אותי, ועוד מכה בעוצמה חזקה. היא נראית מרוצה כשהיא מסתובבת לעברי ומשכיבה אותי על הגב, אני פותח רגליים כשהיא ממשיכה להצליף פעם בזין פעם בביצים, הוא מתחיל לעמוד, היא יודעת להכות בדיוק בעוצמה הנכונה, לא כזאת שמשאירה אותי נאנק מכאבים וחסר תועלת להמשך, אבל מכות מורגשות וכואבות שמעיפות אותי למעלה.

"אייייי" היא פגעה קצת יותר חזק בביצים עד אז הצלחתי להחזיק את עצמי בשקט, הזעקה הקטנה שלי גרמה לה להגיד "אני רוצה להכות עוד יותר חזק מזה" אני אומר אוקי בהכנעה ופותח את הרגליים עוד יותר. עכשיו זה כבר היה קרוב לסף הסיבולת, אבל החיוך הזדוני שעולה לה שווה הכל, היא ממשיכה להצליף בזין כשהוא כבר עומד וחזק.

ברגע אחד היא מסיימת ומחליטה לעלות עלי ולהשתמש בי להנאתה, כמו כל פעם ברגע שהיא מחליטה לקחת, היא עוצמת עיניים ומתרכזת, אני כבר לא שם אלא רק חפץ, צעצוע מין לשימושה, היא כובשת ובועלת כמו גבר שרק רוצה לחדור. יש נשלטים שחולמים על זה להיות שימוש מיני לאלילה, אבל אני לא עף על הרגע. אני אוהב יותר מדי את הלפני, את הרגעים שהיא רואה אותי, ושעולה לשנינו המיניות כשמדברים צוחקים נוגעים ומתענגים ואני רק רוצה שהיא תשאר איתי באותו הרגע, רק עוד קצת.

 

  


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י