שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מיוחד כמו כולם

לפני 5 שנים. 9 ביוני 2018 בשעה 21:51

הכי רומנטי בעולם זה כשאנו מסתכלים אחד לשנייה בעיינים, ואת מחזיקה אותי שם למטה לוחצת ומושכת, בודקת את סף הכאב והנאמנות, רואה ומרגישה אותי מתפתל לך בידיים, ואני רק רוצה לנשק אותך ואת נותנת לי להתקרב קצת ואני כמעט מצליח אבל רק כמעט.

שעה אחרי יושבים על קפה, ואת אומרת לי שיש אצלך הפרדה בין אלו שהם בני זוג לבין אלו שאת משתעשעת איתם, ופתאום מה שהיה כבר לא רומנטי בכלל.

 

FlowerKitty​(אחרת) - אוף, הפסקה הראשונה נורא יפה ואז השניה הופכת אותה לנורא עצובה :( (שזה מן הסתם מה שהתכוונת להעביר בכתיבה שלך. הצלחת. חד ומדוייק).
לפני 5 שנים
dror30 - תודה! זה מה שהיה וככה הרגשתי שמח שהצלחתי להעביר.
לפני 5 שנים
FlowerKitty​(אחרת) - אם אני אתייחס לרגע לשאלה שבכותרת כשאלה אמיתית ולא רטורית, אז כנראה זה לא הבדסמ שהרס את הרומנטיקה אלא הרומנטיקה עצמה שרקובה מבפנים. לא במקרה הספציפי, אלא כקונספט חברתי. כי אי אפשר באמת להפריד בין כל המוסד הזה של רומנטיקה (הייוש, אווה אילוז) לבין נורמות של תפקידי מגדר. וכשהרומנטיקה מושתתת על נורמות מגדריות מקובלות, ברור שכדי שזה יהיה באמת רומנטי הגבר חייב להיות "גבר" וזה לא יכול לעבוד אם הוא נשלט. בעצם זה הצד השני של תסביכי המדונה/זונה שיש להרבה גברים, שהנשים שהם מזיינים ועושים איתן דברים מלוכלכים אף פעם לא יהיו הנשים שהם יתחתנו איתן.
בתוך העולם הבדסמי באמת איכשהו נראה שדווקא בפמדום התופעה הזאת יותר נפוצה. מעניין לחשוב על הסיבות האפשריות לזה..
לפני 5 שנים
dror30 - וואי מעולה, מסכים עם הכל ולא חשבתי על כך שזה הצד השני.
אני מצד אחד חושב שתיאורטי זה לא חייב להיות תסביך, גישת הפולי אומרת שלא סביר שמישהו אחד ימלא את כל הצרכים, אז זה טוב לרצות מיניות מאחד רומנטיקה מאחר שותף לחיים משלישי, ומישהי יכולה להחזיק כמה נשלטים ולהיות בזוגיות ונילית עם מישהו שמעריץ אותה אבל נהנה יותר במיניות עם אחרות.
אבל בפועל מבחינה אישית לא מבין את ההפרדות, לראות ולמצוא את כל הצדדים במישהי אחת, ולאהוב את כל החלקים שלה, וכל חוויה איתה זה רק מעמיק את הקשר ולא מוריד כלום ממה שהיא, זה הכי יפה שיש.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י