שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מיוחד כמו כולם

לפני 6 שנים. 4 בפברואר 2018 בשעה 23:14

גברים צדים נשים, הם מנסים לפתות, לשכנע, להראות שמצד אחד הם נורא נורא רוצים אותך, מצד שני לא מסכנים ולא זקוקים לך בכלל, להראות שהם רוצים לטרוף אותך, אך מצד שני את תהיי גם הכי בטוחה איתם. הם מתמידים משקיעים ועושים הכל כדי לנצח במרדף, יש גברים שמתים על זה, ויש שקשה להם עם המשחק (מרים באיטיות וחשש את האצבע מסוף הכיתה).

היפוך תפקידים יותר מעניין וכיף... וכאן הרי זה עולם שונה, אבל נשלטים שמוכנים לעשות הכל יש 100 בשקל, אז מה יש לשולטות לרדוף? אם גברים רוצים להיות כאן הטרף אז רק משחק תפקידים לא מציאותי בעליל.

 

לעולם הונילי יש כאן יותר פונטנציאל, ועכשיו מישהי שגדולה ממני באיזה שני עשורים, עם מעמד גבוה וערך על שמה בויקי, קוראת לי לבוא אליה לבית ומבטיחה שיהיה לי "נחמד", לא לפני 11 כי יש לה פגישה חשובה, בהחלטיות היא קובעת את היום השעה והכתובת. מנסה לפתות כאילו אני צעירה יפה ותמימה, ולשכנע אותי לשנות תכניות עם אחרת כי איתה זה לא יהיה אותו הדבר וכל הגברים אומרים זאת. ועם כל הודעה נוספת בוואטספ אני מרגיש איך הציפורנים שלה מתקרבות וסוגרות עלי... 

Mary Jane - דגש על ״מרגיש״ שבמשפט האחרון. כי בחיזור, כשלעצמו, אין דבר מציד וטריפה, אלא אם הסובייקט חש בכך. באותה המידה ניתן לראות את הפעולה כהתחננות של אדם העומד בשער ומבקש תפתחו לי.
לפני 6 שנים
dror30 - היו מקרים בעבר שחיזרו וזה הרגיש לי מתוך הזדקקות, והפעם זה הרגיש לי מתוך כח ובטחון ורצון להשיג שזה משהו שלא הכרתי, כמובן שזה הרגשה סוביקטיבית, אבל ויש ניאונסים שיכולים לעורר את ההרגשה הזאת או אחרות.
למשל מישהו שאומר למי שהוא מעונין בה לא נגעתי באישה כבר שנתיים אז בבקשה תסכימי להפגש איתי, לעומת מישהו בעל כח ומבוקש שאומר דברים בסגנון של אני חייב להשיג אותך. שניהם חיזור אבל השני מעביר תחושה אחרת. שלי מזכירה צייד.
לפני 6 שנים
Ollie​(נשלטת) - תכלס דרור, יש איזה 2-3 נשלטים באתר שגורמים לי להצטער שאני לחלוטין לא נמשכת להיות הצד שמחזיק את השליטה, ואתה אחד מהם.
זה לשאלתך בפיסקה השנייה.
לפני 5 שנים
dror30 - וואי זה ממש מחמיא לי במיוחד כשזה בא ממך, תודה!
לפני 5 שנים
Ollie​(נשלטת) - 😊
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י