סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פתאומית לעד

ורק איני יודעת אם היה זה מבט עיניך
שהצית בי ברקים לרבבה
לא ידעתי אם הלכתי איתך ואליך
ברחובות הלומי אהבה

היה אביב והצחוק נסתר בכל ניצן פוקע
וברית דם ויין כרותה
ולכל אחד שהעיף בי מבט משתוקק וכמה
האמנתי שהוא אתה

(ל.גולדברג)
לפני 6 שנים. 16 במרץ 2018 בשעה 6:24

ובחלום אני יושבת קרוב מדי למדורה, כולם כבר הלכו ורק אני נשארתי להתחמם לידה לבד, קולות הלילה נשמעים מפחידים אבל אני כלל לא חוששת, משהו בי מרגיש בטוח ומוגן באמצע היער.

מקשיבה לעצים המתגחלים לאיתם עד שצעדי ענק נשמעים ומתקרבים מתוך הסבך, אני מרימה את הראש ומופתעת למצוא אותו צועד לקראתי באיטיות כבדה ונחושה.. פיל ענקי.

אני מבינה שזה אמור להיות מסוכן אבל באופן לא מובן אני רק מרגישה בטוחה יותר, משהו באזני המניפה האדירות שלו מרגיש לי שהוא בא במיוחד כדי להקשיב לי, והן גדולות מספיק כדי להכיל את כל מה שמעולם עוד לא ספרתי לאף אחד..

הוא שולח אלי את החדק הארוך שלו וברור לי באופן מוחלט שאין לי מה לפחד אלא בדיוק להפך, החדק הארוך שלו מצטייר לי כמו חבל סנפלינג שנשלח כדי לעזור לי לצאת מאיזו צרה.

המדורה דועכת והפיל הגדול והאפור מתיישב צמוד אלי, אני שולחת יד ומלטפת בעדינות את הפנים המקומטות והיפות שלו, מניחה את הראש ונרדמת בחיקו כמו ילדה קטנה שמצאה מקלט במקום הכי בטוח בעולם..

והפיל.. הוא עוטף אותי עם החדק כמו לתוך זרועות של אהבה וטוב לי, אני נרדמת בו מוגנת נאהבת ושקטה. 

 

                🐘🐘🐘🐘🐘

 

 * יוצאת לחפש משמעויות לפילים בחלום ✨

Mary Jane - האין זה ברור...?
לפני 6 שנים
אָמָאזוֹנָה​(אחרת) - לך זה ברור? אשמח לשמוע...
לפני 6 שנים
מיה34​(אחרת) - תעדכני
לפני 6 שנים
אָמָאזוֹנָה​(אחרת) - אז ככה.. פיל מסמל כוח אומץ ואינטלקט, פיל שמופיע בחלום מסמל הגנה, הגנה מפני חטטנות, דרישה מהחולם לגלות סבלנות וסלחנות כלפי אנשים מסויימים, מסמל לעתים נסיון שליטה בתת המודע ובמקומות מסויימים טוענים כי פיל שמופיע בחלום מסמל סימן לפלאות (: אז ככה כמו שאני כרגע, מוגנת ונטולת חטטנות, אני ממתינה בסבלנות וסלחנות ובחוסר שליטה מוחלטת לפלאות שבדרכן אלי 😉😊
לפני 6 שנים
מיה34​(אחרת) - שלחי גם אליי כמה פלאות. עד כה נוחתות עליי רק הזיות.
לפני 6 שנים
Mary Jane - (:
ובכן, כשקראתי על חלומך היפה, עבורי לפחות, היה ברור שהפיל (ובכלל זאת החדק הסמלי) מסמל כמיהה לגבר נחשק בעינייך - מקשיב, סבלני, חכם, מגן, מציל
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י