סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אני ואני.

לא נעה היכן שהרוח נושבת
לפני 5 שנים. 3 בנובמבר 2018 בשעה 6:08

החיות הגברית בסקס מדליקה ומגרה אותי, אני אוהבת להביט בו גועש ותוקפני ולראות איך האנרגיות שלו יוצאות מגבולות הגוף שלו ועוברות לשלי. הפראות בסקס היא תכונה מקסימה. אני אוהבת זיון פראי,  שבוקעים ממני מנגינות שאין בהם פיקפוקים וספקות. בזמן זיון פראי יש בריח הגוף משהו כל כך אירוטי שלעיתים הוא מסמם אותי מרוב שהוא חזק. אורגזמה זה דבר פגיע זה למסור את עצמך בידיים (או בכל חלק גוף אחר) של מישהו אחר. זה להעביר את השליטה ממך והלאה. אני אוהבת לשחרר ולבטא את עצמי בזמן זיון. בקול. בקולי קולות. בגניחות צרודות, בצעקות, ביללות, ביבבות, באנקות, בנהמות, באנחות, בהתנשמויות, בהתנשפויות, בנשימות, ולעיתים אף בקללות. אני אוהבת להקליט את הזיונים שלי ולשמוע תוך כדי זה מעיף את המח. גניחה אחת שווה אלף מילים. הקולות בזמן הזיון מטריפים אותי ואם הפארטנר שלי יודע להוציא ממנו קולות ללא עכבות אני יכולה לגמור רק מזה מבלי שהוא יגע בי. קולות הפימפומים משגעים אותי שהביצים שלו נדפקות על התחת שלי.

זיון הוא משהו שמציב בדרכו מכשולים בלתי צפויים. אין בו חוק או הנחייה מוכתבת מראש. הוא ליבראלי, ספונטני, ואמיתי. במילה זיון עצמה יש פראות שאני מאד אוהבת. הזיונים הכי טובים הם באור. האור אונס אותך בלהביט על הגוף שלך בערגה ולאהב אותו. יש בתאורה איזשהי הנאה אחרת, גלויה. זה להביט על האקט המיני בעוצמות אחרות. זה לראות את הבעות הפנים והתכווצויות הפנים זה מגרה אותי.

אביב נעורים - נגיחה אחת שווה אלף מילים :)
לפני 5 שנים
סקרנות מאוחרת​(נשלטת) - ווי טאקוש זה פוסט לגזור ולשמור.
אני מאד אוהבת את הגניחות ןהנהמות .
כמו שכתבת, גניחה אחת שווה אלף מילים. גדול זה 🙂‼
אבל אני לא כזו שהקולות יוצאים לה בקלות מהפה. וזה לפעמים מתסכל אותי. פוסט נפלא. תודה 💋
לפני 5 שנים
סקרנות מאוחרת​(נשלטת) - נראה לי שבאשמתך😋.אכתוב לי משהו בענין, כאילו הפוסט שלך עזר לי לשחרר משהו שכבר רציתי לכתוב מזמן 🙂
לפני 5 שנים
טאקית - תדעי לך שנשים רבות מפחדות להביע קולות בזיון בגלל משמעויות ברורות של מסרים חברתיים שאמרו לנו- לחפוץ באהבה, בסקס פיוטי, סביל. אם תאפשרי לעצמך אני בטוחה שתצליחי}{
לפני 5 שנים
אפסון מאותגר עקבים​(נשלט) - את כל כך מינית, שהתקשיתי כולי
לפני 5 שנים
אפסון מאותגר עקבים​(נשלט) - את כל כך מינית, שהתקשיתי כולי
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י