שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 5 שנים. 16 באפריל 2019 בשעה 12:46

במשך דקות ארוכות הלשון שלי עמוק בתוכה. מרגיש את הלחץ בכלובון שלי כל הזמן. גניחות ההנאה שלה רק מדרבנות אותי להמשיך.
לא מפסיק עד שהיא גומרת ואני מרגיש את פרץ הרטיבות נוזל ממנה. 
אני לקוח את הויברטור המחוספס ומצמיד אותו לדגדגן שלה. הפעם הגמירה באה הרבה יותר מהר וחזק. הלחץ אצלי כבר מאיים לפוצץ את הכלובון אבל הוא מחזיק מעמד. 

"אני רוצה להכניס לך"

"אין בעיה" היא מחייכת ברשעות מסויימת. "תלבש את הסטראפאון" היא אומרת ומלטפת את המפתח התלוי על צווארה. לובש את הסטראפאון בחוסר אונים, מרגיש את הזין מטפטף על הרגליים שלי. היא נעמדת על ארבע, היא אוהבת את זה בדוגי. הרטיבות שלה עוזרת לי להחליק את הזין הסיליקוני הגדול עמוק לתוכה. הוא ממלא אותה לגמרי ומאפשר לזין הנעול שלי להיצמד לשפתיים שלה ולהרגיש את הרטיבות שלה נוגעת ברטיבות שלי. אני מזיין אותה חזק עם הסטראפאון, מגביר את הקצב בתוכה. היא מספרת לי על הזין שהיא רוצה להרגיש בתוכה, השילוב של האקטיביות וחוסר האונים בעת ובעונה אחת מטריפים אותי. הסטראפאון בתוכה והדיבורים על הזין האחר מטריפים גם אותה והיא גומרת בפעם השלישית והרביעית. 

"עכשיו אני מותשת", נשכבת על המיטה. אני מוריד את הסטראפאון ורוצה לשכב לידה. "תשכח מזה, הלילה אני רוצה את המיטה לעצמי". אני מסדר שמיכה על השטיח ליד המיטה. מביט בה נשכבת לה המיטה בנוחות. "אני מרשה לך לנשק לי את הטוסיק עד שאני ארדם, אבל שלא תעיז לעלות למיטה, אחרת כל השבוע תישן שם"

היא מסובבת את הטוסיק אלי ואני מצמיד את השפתיים אליו, לא עוזב אותו עד שאני שומע את הנשימות שלה אומרות לי שהיא נרדמה, ואני? ייקח לי זמן להירדם.

מפית​(אחר) - מדהים
לפני 5 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - איזה כייף. :-)
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י