סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הפינה שלי

העונש שלכם.
לפני 4 שנים. 3 ביוני 2019 בשעה 18:10

הוא ביקש ממני לכתוב משהו. 

שאלתי אותו: פנטזיה או אמיתי? 

הוא יודע מה הוא השיב ולכם נותר רק לשער. 

 

הם קבעו להיפגש במקום ציבורי. כשהיא הגיעה קרוב ליעד, זיהתה אותו עומד. היא הסתכלה עליו מס' שניות  מבטיהם ננעלו מבלי שמי מהם התכוון לשחרר. היתרון שלו היה שהיא נהגה ובשלב מסוים הייתה חייבת להסתכל חזרה לכביש. 

 

הם הגיעו לחדר ונכנסו פנימה. זו לא הפעם הראשונה שהם מקיימים יחסי מין. הוא החל לגעת בה ברוך, בדומה לנער שרואה בפעם הראשונה אישה עירומה. החל לחפון את שדיה הזקורים וירד מטה לעסות את הדגדגן בתנועות סיבוביות. הוא הצמיד אותה אליו, סיבב, זרק אותה על המיטה והחל לתת לה ספנקים חזקים שהעבירו לה זרמים בכל הגוף. היא לא אהבה כאב. היה לה מספיק ממנו בתקופה האחרונה והוא סדיסט. בעיה קלה... לא נורא. כי רק אהבה תנצח את כל הדמעות. או סקס. בטח סקס.

 

אחרי שהוא סיים עם הספנקים הוא תפס לה את השיער וחדר אליה כשהוא מאחור. הוא לא בחור קטן והיא לא בחורה צנומה. דמיינו סקס ממוטות בנשיונל ג'יאוגרפיק כמו שהוא בטבע. ככה הם הזדיינו, כמו שתי חיות. 

ריח הזרע שלו והברטולין שלה ממלאים את החדר. שניהם מיוזעים ומלקקים האחד את השנייה בלי לעצור. מי שצופה בהם מהצד מזדיינים חושב שהם באיזה טראנס. 

 

בשלב מסוים היא החליטה לקחת פיקוד ועלתה עליו. מרוב שהיא הייתה באטרף לקפוץ עליו הקונדום נמתח וחזר לה לכוס והיא דיממה על כל המיטה. הוא שראה שהיא נלחצה לקח אותה למקלחת לשטוף את עצמה. בזמן שהוא שטף אותה היא לקחה את הזין שלו והחדירה לתוכה והם המשיכו להזדיין במקלחת בזמן שהיא מדממת.

 

שניהם יחד בטבע בסביבה הטבעית שלהם, הכל מותר. 

ללא בושה בכלל - נשמע אמיתי.. נסיכה
לפני 4 שנים
the accountant - מה זה יחסי מין?
לפני 4 שנים
מקפלת - מה זה מדפסת בלי נייר?
לפני 4 שנים
אופקית - לא משנה אם פנטזיה או אמיתי העיקר סיפקת את הסחורה..חח
לפני 4 שנים
מקפלת - 🤗
לפני 4 שנים
באשיר - ארוחה מלאה.
לפני 4 שנים
עו''ד רוצה עוד - גם אם כואב נשמע מיוחד
מקווה בשבילך שאמיתי
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י