אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ליל חורף

מאת SexyRed​(שולטת){Woody}     12 בנובמבר 2004
הוא אסף אותה מביתה, כיסה את עיניה טרם נכנסה למכוניתו והבטיח לה הפתעה מרגשת. ליבה הלם, ושמחה הופיעה בעיניה, היא אוהבת ריגושים. הנסיעה עברה בצורה חלקה, מוזיקה נשמעה ברקע, דמיינה בעיני רוחה איך הנוף נראה. האוויר הקר הקפיא את פניה, לפתע, המכונית עצרה. זהו זה, אמרה לעצמה.

אחז בידה בעדינות, בידיו הרכות, השקט הטריד אותה. הוא עצר, וגם היא, התחיל לפרום את חולצתה, היא נדרכה למולו, איפה אנחנו? - שאלה ללא אומר. הצינה הפתיעה אותה. היא עירומה, פניה בגדו בה והאדימו מבושה. הוא המשיך והוביל אותה דרך שביל מלט גס לעבר המבנה הישן.

אולם רחב ידיים, היא נשכבת על הרצפה הקרה, עיניה עצומות, גופה מתקשה למגע האצבעות המטיילות על גופה. זוג ידיים מלטף את שדיה, צובט את פטמותיה, רטיבות מזדחלת בין רגליה. לשון צוללת לתוך גופה, חוקרת אותה לעומקה, מענגת את הפרח שלה, משקה אותו באהבה. שתי פיות מצטרפות אל רגליה, שני גברים חסונים אוחזים בשוקיה מענגים את כפות רגליה, אצבע אחרי אצבע. לשון חוקרת בין כל פינותיה, הבל הפה החם שלהם מרתיח אותה והיא נאנחת בשקט.

שני גברים נוספים כורעים מעליה, מתלחששים, "מה נעשה לה?", קולותיהם מעבירים בגופה צמרמורת רכה של חוסר אונים ותשוקה. האחד מתיישב על חזה, מחדיר את כול אונו לפיה הקטן, היא מתאמצת לנשום ולהישאר מפוקסת, מרגישה כי אורגזמה מתקרבת לתוכה, הלשון עדיין איתה. הגבר קם, מפנה מקומו לחברו, השני מתיישב ומחדיר את איברו לתוכה, היא מלקקת, אונסת אותו בלשונה, מרטיבה אותו כמו את עצמה, שומעת את אנחותיו, "מוצצת קטנה", הוא פולט ונרעד, דפיקות הלב שלה מתגברות.

הוא גם קם מעליה, ושניהם כעת עומדים מעליה מאוננים, היא מרגישה את הטיפות הראשונות זולגות עליה, על שדיה, את החום העוטף אותה. ידיה נלקחות לאחור, נקשרות בטירוף, היא מתאפקת לא לצעוק. מרגישה יד נשית נשלחת לעבר שדיה, פה מוצץ את פטמותיה, לאט, בעדינות, מסביב סחור סחור, נשיכה קטנה, ושוב מציצה קלושה.. היא כל כך מגורה. עוד פה מצטרף לשד השני, היא באופוריה, לא יודעת מי הוא מי. זרם חם נשפך על שדיה, אותם הפיות מנקות אותה אט אט. היא שוב צחורה כמו בהתחלה.

רעד עובר בין ירכיה, נאבקת בעצמה, לא רוצה להפסיק אבל גופה אינו מציית לה יותר. רגליה מנסות לנוע, אך אותם גברים אוחזים בה, הלשון נחדרת אליה יותר עמוק, קוביית קרח מתלווה אליה, היא מרחפת, הקור מטריף אותה, המים נוזלים מתוכה, חום גופה מפשיר את תוככי נשמתה. היא זועקת בשקט, נושכת את שפתיה, טעם הדם נסוך בשפתיה, מלקקת את עצמה, מתגרה אף יותר.

לפתע הכול נפסק, דממה מופיעה באוזניה. כל הידיים, הרגליים והתחושות נעלמו... לרגע נדמה כי חלמה. גופה מבטיח לה הפתעה. משהו חד מפלח את איברה, חודר אליה בעוצמה, נאבק ברטיבות שלה, הלב שלה הולם ללא רחמים, מותיר את שפתיה יבשות וכמהות לטעם החיים, עיניה מקפצות בחוריהם, היא מרגישה זרמים בכול גופה, צועקת, גומרת, ושכובה מותשת ללא תזוזה. כיסוי העיניים נשאר עליה, ידיה עדיין כפותות, כואבות, משהו שורט אותה, מענג אותה... גירוי אחרון לפני ההתמוטטות שלה.

Dark Artist​(שולט)
מאוד מחרמן
פנטזיה אפילה של אונס קבוצתי היא לא "ספל התה" שלי אבל אהבתי את הסיפור
13 בנוב׳ 2004, 11:17
SexyRed​(שולטת){Woody}
דארק...
כל מי שקיבל רושם מוטעה, (להלן דארק...), לא מדובר על אונס קבוצתי, אני לא מעודדת בשום צורה את המחשבות שלי לכיון הזה,לא בתור פנזטיה ולא כמציאות.
13 בנוב׳ 2004, 16:56
דום ג'ואן{s}
אהבתי
כתיבה עדינה,יפה וכמהה שמבטאת הרבה - כן ירבו אהבתי מאוד ..... :-)
13 בנוב׳ 2004, 21:56
גבר מכבד
מאוד מחרמן
13 בספט׳ 2021, 14:06