סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חברים חברים

מאת LoneWolf​(נשלט)     10 בנובמבר 2004
דנה היא החברה הכי טובה שלי. אנחנו משוחחים ארוכות במסנג'ר, בטלפון, נפגשים לשתות קפה יחד, ולעיתים כשנוחת עליה מצב הרוח, אני עושה סידורים ותיקונים אצלה בדירה. היא מספרת לי על החבר שלה, אני מספר לה על כל מה שעובר לי בראש. כל הפנטזיות הכי אפלות שלי נפרשו בפניה, סופרו לה. והיא, אמנם במבוכה קלה, שאלה כל הזמן על הפרטים, על מה שבאמת אני רוצה ומרגיש.

לפני כמה ימים, לאחר לילה ארוך במיוחד ועירני במיוחד, החלטתי שמגיע לראשי קצת לנוח. נכנסתי למיטתי לאחר מקלחת טובה ונרדמתי במהירות. צלצול הטלפון העיר אותי, ודנה בקול מתחנחן ביקשה ממני לבוא ולהחליף לה נורה בבית , מכיוון שהנורה גבוהה מידי עבורה. מתוך שינה אמרתי לה שתתאפק, שאני עייף כגופה, שלא ישנתי כל הלילה. אבל דנה, בתחנונים, אמרה שהיא חייבת אור בחדר ההוא ומהר.

הצבתי תנאים. כוס קפה ומשהו מתוק ליד. היא נעתרה. גירדתי את עצמי מהמיטה, התלבשתי בשרוואל ללא תחתונים ובטי שירט דהויה, הראשונה שמצאתי. אמרתי לעצמי שממילא אבוא, אחליף את הנורה, אשתה קפה ואחזור למיטתי במהירות האפשרית.

דנה פתחה את הדלת בטרנינג הביתי שלה, שיער לא מסודר ועיניה מסמנות לי על החדר החשוך. החלפתי את הנורה במהירות והקפה כבר חיכה על השולחן במטבח. שוחחנו קצת. היא סיפרה על המסעדה הנפלאה שבה בילתה אמש. אני סיפרתי לה על מאורעות הלילה והעייפות החלה להציק לעיניי.

"אני ממילא בבית," היא אמרה לפתע, "לך תישן איזו שעה". בעייפותי הרבה הסכמתי, למרות שמיטתי נראתה לי קוסמת יותר. הורדתי את חולצתי, ושקעתי אל השינה כהרף עין. "קום", שמעתי את קולה של דנה מעליי. פקחתי את עיניי, אך לא ראיתי כלום. הרגשתי את הכרית על ראשי. ניסיתי להתהפך על גבי, אך גיליתי שידיי ורגליי קשורות לצידי המיטה, ואינני מסוגל לזוז.

"מה קורה פה דנה?" שאלתי.
"שתוק זונה!"
"אהההה?" שאלתי בפליאה ומיד חשתי חבטה על ישבני.

"עכשיו תשתוק ותקשיב. נמאס לי שבכל פעם, שאני מתקשרת ומבקשת ממך טובה, אתה עושה פרצופים ומעמיד תנאים עד שאתה מגיע ועושה את המוטל עליך. החלטתי שהיום תלמד ותפנים את תפקידך, ברור?"
"כן," מלמלתי, ומיד חשתי עוד חבטה נוחתת על ישבני.
"כן המלכה דנה, זו התשובה הנכונה," היא סיננה, ואני השבתי:
"כן המלכה דנה."

שמעתי קול של מספריים ואת השרוואל שלי נגזר מעליי. נותרתי עירום וצלוב על המיטה ולא ידעתי מה לעשות. אם לבקש שתרגע ותפסיק. לא ידעתי אם היא צוחקת או לא, אבל שתקתי, במבוכה, בחשש. הכרית הורמה מעל ראשי, ולפני שהספקתי לראות מה קורה סביבה, מגף דרך על ראשי והרגשתי את דנה מועכת את ראשי למיטה.

"אתה צריך להבין, שבקשה שלי ממך היא פקודה. וכשאני רוצה ממך משהו אתה תעשה אותו על הצד הטוב ביותר, ברור לך זונה?"
"כן, המלכה דנה," מלמלתי ועודי תוהה אם אני עדיין ישן.
"ועכשיו תלקק את המגף. מהיום בכל פעם שתגיע, צחצוח המגף יהיה המשימה הראשונה שלך."

ליקקתי את המגף במרץ, חש את האבק נבלע בפי וריגוש מסוים פשט בגופי, מן צמרמורת ופרפרים בבטן. תוך כדי המחשבות נדחף לפי המגף השני והמשכתי ללקק כאילו זה תפקידי משכבר הימים.

"ועכשיו זונה, מכיוון שלא הבנת עד היום את תפקידך ומקומך בחברות שלנו, אדגים לך זאת. בחברות הזו, אני המובילה, אני הקובעת ואתה - זונה שתציית לכל פקודה שלי."
אני כבר מבין זאת, המלכה דנה."
"אתה לא מבין," היא סיננה, ומיד חשתי את אצבעה נדחפת לי לתוך הישבן, חוקרת, צוללת פנימה, מכאיבה קלות, מורחת על אצבעה חומר לח וממשיכה לשחק בי.

"בבקשה המלכה דנה, הבנתי את הרעיון."
"שתוק, זונה," והאצבע חדרה עמוק יותר, מרחיבה את ישבני עוד ועוד.
חשתי את ידיה מפשקות את רגליי עוד ועוד ולפתע, אצבעותיה פישקו את החור ועיניי נפערו לנוכח התחושה של משהו שחדר לישבני.

"עכשיו זונה, כדי שתבין מי השולטת בבית הזה, אני אזיין לך את הצורה, שתבין מי הכובשת ומי הנכבש, מי החודרת ומי החודר."
עוד הספקתי למלמל תחינה קלה כשידיה אחזו במותניי והרגשתי את הדילדו בישבני נכנס ויוצא. ידה האחת משכה בשיערי, וידה השניה אחזה במותני.
שמעתי את צחוקה מתגלגל, כשהרגשתי את הכאב שבחדירה. כל תחושת ההשפלה שבעולם, התכנסה אל ישבני והיא לא הפסיקה.

"עכשיו אני מקווה שאתה מבין שאתה הזונה שלי, ושאעשה בך כרצוני, מתי שאני רוצה ואיך שאני רוצה."
"אני מבין, המלכה דנה, באמת שאני מבין," אמרתי כמעט בדמעות, "בבקשה תפסיקי".

בבת אחת היא הוציאה את הדילדו מישבני והתיישבה על עורפי. חשתי בישבנה וברטיבותה על עורפי וידה מלטפת את ישבני.
"ועכשיו זונה שלי, אני הולכת להתקלח. אשחרר אותך. יש מכנסי טרנינג על המיטה. תתלבש ולך הביתה, ושלא תעז לכבות את הסלולרי שלך, ברור לך זונה?"
"כן, המלכה דנה" מלמלתי שוב.

דמותה נעלמה בחדר האמבטיה, התלבשתי. דידיתי אל הדלת והביתה, וכל הדרך חשבתי לעצמי על מהותה של חברות מודרנית.

נולה
יפה
סיפור יפה, כתוב מדליק. נהנתי
11 בנוב׳ 2004, 13:24
עיסוי מקצועי
מעולה ומגה עושה חשק גם אני רוצה
30 בנוב׳ 2017, 6:42
עיסוי מקצועי
מאוד יפה
22 בפבר׳ 2019, 8:22