סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

בתנועה

מאת ראש השבט​(שולט)     28 בנובמבר 2004
התנועה בכביש התנהלה לאט. לצידי משאית גדולה לבנה, מסתירה כליל את השמש, על דופן המשאית מצויירים שמש גדולה ופרחים ועלים צבעוניים. עד קצה האופק נראית שורת המכוניות, הנעה לאט מאד. שלחתי יד אל בין רגלייך. פשקת רגליך, חייכת. ליטפתי קלות, ואט נעת אל מול ידי.

הרמת את אגנך, חיוכך קפא, עינייך נעצמו, ואת גלשת מטה לאט, ניתקת מחגורת הבטיחות. ליטפתי רכות, ואת הרמת אגנך, אני מביט קדימה, וידי ואצבעותיי נעות על גופך. שלחת ידך והסרת את תחתונייך. ואת לחה, נעימה למגע. ליטפתי, והחדרתי אצבע אחת, ונסעתי קדימה מעט. הסרת את החזייה מבלי להסיר את החולצה.

שיחקת בפטמותיך, צבטת לבקשתי, וידי בתוכך, נע בכביש לאט, נצמד למשאית המצילה מפני השמש, וידי עמוק בתוכך. את כמעט שכובה, ברכייך נוגעות במגירת המסמכים, רק חלק גבך העליון נשען על המושב.

את מקומרת לעומתי,נ עה וגונחת, משחקת בשדייך, מניעה גופך, ורק ידי בתוכך, נעה לאט. ואני ממשיך ונע בכביש, לא מביט בך, נע לאט בכביש, ואת מכה בגופך כנגד ידי. תנועות מהירות, קצובות, חזקות, נאנחת בקול, עינייך עצומות, ונעה, שולחת גופך כנגד ידי מצד אחד, ודלת הרכב מצידה השני.

הרמת חולצתך, אני מביט בשדייך הנפלאים ולרגע מאבד מבט בכביש. את מעסה שדייך, משחקת בפטמתך, נעה מולי מהר וחזק ומגבירה תנועה. ואת רטובה, ואני מרגיש את הלחות, שומע את גניחותיך, מביט בכביש ונע לאט. את מפשילה את השמלה לבטנך, כמעט חשופה לחלוטין.

ישבנך חובט כנגד הדלת, הכוס שלך רטוב ואני מניע אצבעותיי בתוכך, לאט, בעדינות, וידך מוצאת את הדגדגן, משחקת בו, וידך הימנית ממשיכה לאחוז בשד, ללחוץ, ללטף, ואני מתעלם ממך, מרוכז בכביש.

ואת מתמכרת לתחושות שבך, מניעה גופך, ואני מרגיש כי זה עולה בך, כי את מתנתקת, כי את מרוכזת, כי זה כה קרוב. ואני ממשיך לנוע לאט, ממשיך לזוז בידי האחת. אנו מתקרבים לניידות המשטרה שעומדות לצד הדרך ומכוונות את התנועה סביב המכונית ההפוכה, ואנו מתקרבים, ואני שותק, נע לאט, עדיין מביט ברכב ההפוך, ואיבדתי ריכוז בך, ואז את התפרצת בתנועות מהירות, זעקת בשקט ולחות גופת נטפה,ונרגעת, ואני חלפתי, הגברתי מהירות, שתקתי, והמשכתי בנסיעה מהירה.

את הפשלת שמלתך, סידרת עצמך, ועדיין שוכבת, נושמת בכבדות, מחייכת.

ורה
.
אממ.. יפה.
29 בנוב׳ 2004, 10:26
תתמכר אלי​(אחרת)
מהמם
2 באפר׳ 2020, 13:40