סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ביקור מולדת - חלק שני (או להמיר את זואי)

מאת דןדן     28 בנובמבר 2004
בדרכנו לחדר השינה לחשה לי שירה: "זואי לא מבינה עברית, אבל זה לא אומר שאתה יכול לדבר... תשתמש בעיניים, וחוץ מזה אל תשכח שאני יודעת הכי טוב מה אתה אוהב. סמוך עלי, תשתחרר ותתפנק!"

זואי היתה שכובה על גבה, עיניה נתונות בכיסוי. שירה סבבה סביב המיטה, רכנה אליה והחלה מנשקת את זואי. זואי, באינסטינקט, קירבה את כפות ידיה אל פניה של שירה וחפנה את לחיה. שירה הזדקפה באחת, וסטרה בחוזקה על לחיה של זואי. אנקת כאב מהנה חלושה מצידה של זואי, והיא הסתובבה על צידה ונעמדה על ברכיה.

"i told you over and over, you dont touch my face. now you will pay" סנטה בה שירה.

שירה התכופפה לריצפה והרימה פלאג ענק אליו מחובר חוט. שימנה אותו בנוזל סיכה מבקבוק זכוכית, והחלה מחדירה אותו באיטיות לפי הטבעת של זואי. זואי החלה גונחת קצובות.

"she just loves getting fucked up the ass" ספק אמרה ספק שאלה שירה את הנוכחים. והפסיקה. "בוא תראה איך נראה מקרוב הטוסיק הכי יפה בכל דרום מנהטן," לחשה בהנאה שירה לעומתי.

כמובן שהתקרבתי. היא מושלמת אמרתי לשירה במבטי. שירה שימנה את אצבעות ידי והחוותה בידה לעבר האגן של זואי. "אך תיתן לה הכל בבת אחת. תן לה להתענג על הציפייה," אמרה. שתי אצבעות לכוס ושתיים לתחת. ככה לאט לאט עם תנועות סיבוביות החל מסע ההיכרות שלי עם זואי.

"אני ארד לך, בתנאי שלא תגמור" לחשה לי שירה באוזן, תוך שהיא מלקקת אותה. אין סיכוי - סימנתי לה עם הגבות. (לשירה יש פה של מוצצת. באמת. תדמיינו פה של מוצצת, ככה היא. שפה עליונה עבה, פה רחב, שיניים יפות ובריאות. וכמי שקיבלה מתת אל, היא ידעה להשתמש בו.) "עם הרבה רוק, נכון?" שאלה רטורית תוך כדי מציצה וחיוך. בידה השנייה היא החלה מעסה את הערמונית ומפלרטטת עם אחוריי.

"היא פתוחה?" שאלה שירה. כן - הנהנתי. שירה לקחה את הפלאג והחדירה אותו באיטיות נחושה לטוסיק של זואי.זואי משמיעה קולות כאב ונשימותיה חזקות. הפלאג היה מתנפח, ושירה החלה מנפחת אותו אט אט. נשימותיה הכבדות של זואי תכפו.

"i want to hear you scream" ציוותה שירה. וזואי נתנה חופש לפיה והחלה צועקת בהנאה, ככל ששירה מנפחת את הפלאג. עברתי לצידה השני של המיטה ונתתי לזואי למצוץ לי. "תזיין לה את הגרון" ביקשה שירה. זואי קיבלה את כל אורכו ונעצרה מדי פעם כדי למלט אנקת כאב.

"turn around, slowly" ציוותה עליה שירה.
זואי הסתובבה על ביטנה, על פניה נסוכה הבעת כאב. הפלאג היה בתוכה. שירה החלה מצליפה על הטוסיק של זואי. קשה ללא רחם. זואי, רכונה על שש, כרכה את ידיה סביבי, ואחרי כל הצלפה שספגה משירה שיחררה אנקת כאב ונעצה ציפורניה המטופחות בישבני.
"dandan will come on your face, honey" אמרה שירה לזואי.
"מממהההממ..." ענתה זואי והגבירה את קצב המציצה.

שירה באה מאחורי, ירדה על ברכיה, והחלה מלקקת את החור שלי. גמרתי לזואי על הפנים, לא יכולתי לפספס את מבטה המתפלא של זואי. היא נראתה כאילו היא בהלם חשבתי לעצמי. שירה רכנה לעבר פניה של זואי והחלה מלקקת את הנוזל הניגר, כאשר היא אוספת באצבעותיה קצת ומכניסה לפיה של זואי.

עברנו לסלון. ישבנו שלושתינו עירומים ועישנו תוך כדי לגימת וויסקי. כאשר החלה השמש לזרוח, פרשה שירה לישון והשאירה אותי ואת זואי לבד בסלון.

"i have to be corney, lets go watch the sunrise on the beach" ביקשה זואי.
"there will be only old people at this time, and unless we wll bring powerball, there will be nothing to do" ניסיתי את כוחי בתרגום המנטליות הישראלית לאנגלית.
"what the fuck is powerball?" שאלה זואי ומיד הוסיפה "you came all over my face few hours ago, and you wont take me to the beach?" שאלה בהתרסה.

נסענו לחוף. ישבנו על מעקה הטיילת ודיברנו פוליטיקה. לזקנים היה קשה להתרכז במשחקיהם כי זואי לבשה גופיה שלא הצליחה להסתיר את החזה שלה ורגליה הארוכות תנופפו בשימחה לכל עבר. "show me where do you live" ביקשה זואי. נסענו לדירה שלי.

זואי נכנסה לשירותים ויצאה משם כשהיא עירומה. היא היתה גבוהה, ארוכה, לבנה ומשגעת. "i want you to fuck me gently" ביקשה רכות. זיינתי אותה בתחת. לבקשתה. אחר כך היא לקחה מונית ואני נפלתי שדוד על המיטה. צילצול הטלפון העיר אותי.

"אתה בן זונה. בן זונה. בן זונה," צווחה שירה מעברו השני של הקו.
"ערב טוב גם לך כונפה," עניתי בקול צרוד של אחרי שינה עמוקה.
"אל תתחיל איתי!" פסקה נחרצות.
"אתה מניאק. אני מפתיעה אותך ואתה מזיין אותי?!" המשיכה לצווח לאפרכסת.
"שאני אביא לך קלונקס מלמטה?" שאלתי בציניות. "מה קרה עכשיו?" המשכתי.
"כאילו שאתה לא יודע?!" נרגעה שירה.
"אם הייתי יודע לא הייתי שואל," אמרתי תוך שאני מדליק סיגריה.

"היא לא אמרה לך?" שאלה שירה בפליאה, תוך שהיא חוזרת לקולה הצרוד. הרגיל.
"היא יודעת פוליטיקה, לצחוק ולגנוח," עניתי לה.
"אתה לא מבין מה עשית?!" לחשה שירה.
"אז תספרי לי במקום לצרוח," החזרתי לה בחוסר סבלנות.
"זואי לא היתה מעולם עם גבר. אצלי בדירה היתה הפעם הראשונה שהיא ראתה שפיך. ואתה זיינת אותה," רשפה לאוזני.
"נו, יופי," חייכתי.
"המרתי את זואי. כמו שעשיתי לך לפני הרבה שנים," המשכתי.
"אבל לא קראת לי. רציתי לראות את זה קורה..." ענתה לי חלושות.

SexyRed​(שולטת){Woody}
!
מאוד אהבתי :) תמשיך לכתוב.. רענון של בתולים אף פעם לא מזיק.. במיוחד פה..
28 בנוב׳ 2004, 20:04
קינג-קונג​(שולט)
גדול
ענק,השאיר אותי עם חיוך
28 בנוב׳ 2004, 22:27
חתולת הלילה
יופי!
טוויסט מעניין לסיום, שבא אחרי סיפור טוב, חביב עלי ביותר. יש עוד?
29 בנוב׳ 2004, 5:36