סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

זה היה אתמול וזה היה מאוד ספונטני

מאת SEAMASTER​(שולט)     8 בדצמבר 2004
זה היה אתמול וזה היה מאוד ספונטני, השביעי לדצמבר 2004, נר ראשון של חנוכה. חברנו מזכרון טלפן אלינו בבהילות ואמר: "לאחר תקופה של מחסור, חזרו למדפי היקב האחים האדומים." "האחים האדומים" הם היין המשובח והאקסטרימי ביותר שאני מכיר, וכך אני וחברי, בעל יקב ידוע, מכנים אותם (לא אפרט שמות וסוגים, צנעת הפרט אתם יודעים). "האחים האדומים" מיוצרים מענבים הגדלים בכרמי הרי הגליל העליון.

השעה 22:00 בלילה. גשם זלעפות, מחרמן, רומנטי ומה לא. נכנסים לאוטו, גג הברזנט מעביר לנו את הטבע הווקאלי לתוך הכרכרה. יערה עם טרנינג וורוד, כובע צמר תכלת, מראה כזה נאיבי, ילדותי וטהור, ומתחת כדברי יערה "הפתעה". מי שמכיר אותנו ובפרט את יערונת יודע שההפתעות שלה תמיד מרגשות, שונות והזויות מאוד.

אני לבשתי כהרגלי ג'ינס מרופט ובלוי ישן נושן וחולצת טי שחורה ארוכה. נוסעים ונוסעים, גשם זלעפות, ברקע שומעים בוב מארלי. באמצע הדרך צומת פאראדיס יערה אומרת לי, "אני חייבת להשתין שימות העולם אני חייבת!" מי כמוכם וכמוכן מבין שכשאישה צריכה לפשפש, שימות העולם. המטוסים עוצרים באויר כשנקבה חייבת לשחרר לחץ, ואני? עוצר בצד ואומר, "לכי תפשפשי, כוזינה שלי, את הרי רגילה להשתין בטבע, ביער, בין מטעי הבננות", וכך היה. בעודי המום יוצאת יערה מהאוטו, פותחת מטריה ונכנסת למטע בננות שלשיפולי זכרון. לאחר דקה תמימה היא חוזרת מחוייכת. כזו היא יערונת.

השעה 22:50. מגיעים ליקב ומקבלים חיבוק אדיר מחבר הנפש היקר שלי, ומיד נכנסים לחדרי המבקרים. רצפת החימר מאוד חמימה למראה, האח בוערת ומפיצה חום עוטף. מדליקים חנוכיה, נר ראשון של חנוכה, מוציאים מחבת שמים על האח, כף מרגרינה, ופילה עגל חלב פוצח לו בשירת העונג. הריח אנין, האוירה מלאת תחושה של יוקרה ואיכות. לאחר חצי שעה הטלפון של דדי מטלפן והוא עונה: "נו בואי, כמה זמן צריך לחכות לך..." לאחר עשר דקות נכנסת חברתו של דדי. שלושתנו קמים ומכירים האחד את השני, והיא מדהימה, קטנה כזו, תום-בוי, ובכוונה לא אתאר... אך מדהימה ומאוד לטעמנו. אהבנו ביחוד את השיער השחור שחתוך בגזרה יפנית חדה, עורף חשוף.

יושבים שותים ושותים ושותים ושותים השעה כבר נהייתה 24:30. היינו בסטלה היסטרית מהיין ואז מבלי לחשוב פעמיים קמה יערונת ואומרת: "רגע, מה כל כך מאוחר, ועוד לא הראיתי לך את ההפתעה? "
אני עונה: "על מה את מדברת מותק? הכל בסדר? היין עלה לך לראש?"

בשקט בשקט, מבלי שאנחנו מרגישים וכולנו בסטלה היסטרית מהיין הרב שנדחס לגופנו, מתפשטת לה יערה, ואני מתחיל להבין. יערונת הכינה לי הפתעת חג מיוחדת במינה. על גופה בגד גוף שקוף לחלוטין, שזור חוט דק שחור המדמה קורי עכביש. על החזה מתוחה רצועת עור אשר לא משאירה מקום רב לדמיון. התחתונים מעור ובעלי פתח מלבני ורחב, אשר חושף ערווה מסופרת קינקי. אויש מחזה כזה ארוטי, אויש איזה אומץ, וכולנו יושבים ובוחנים. נהיה שקט. חברי היקר דדי הבין בדיוק מה הולך לקרות ונועל את דלתות בית המבקרים. הדלקנו נרות שמנים ועבים בחדר ונהייתה אווירת זנות כזאת. יערה שוב הציתה את העונג, ואז זה התחיל, מופע ארוטי.

דנה של דדי קמה, התפשטה, וחשפה גוף מדהים בגוון מוקה. עירומה רקדה וחירמנה את יערה, ושנינו יושבים שותים מעשנים וחותכים עוד נתח מהבשר, הבנות מתחברות כישות אחת, מתנשקות בטירוף חושים, מלקקות אחת את השניה בארוטיות שרק בנות יודעות. ראינו מולנו ממש שתי חתולות מין מתחילות לעשות אהבה והכל כל כך ספונטני עד שנעשנו טעונים להחריד. זה לא הפסיק. יערה שפכה יין על דנה והחלה ללקק אותה, ודנה לא נשארה אדישה, השכיבה את יערה על גבה, זילפה על גופה ממטרי יין עדינים והחלה ללקק. הפטמות נעשו זקורות ונוקשות, הרצפה היתה חמימה ולאט לאט דנה החלה לבעול את יערה בלשונה השובבה. זה היה מטריף, עוצר נשימה, כל כך ארוטי, כל כך מכובד. ממש מתנה מכובדת באריזה המושלמת. האח מפיצת החום, הנרות, היין, העישונים, הבשר החרוך, עונג עילאי. ועל רצפת החימר שתי כוזינות עונג מזיינות אחת את השניה בארוטיות חסרת הגיון, בטירוף חושים טוטאלי.

הדקות חולפות כל כך מהר כשאתה צופה במחזה שכזה. לקחתי את הנר הלבן שעמד במרכזו של החדר. יערה עברה אינסטיקטיבית לעמידת שש. התחלתי לטפטף מגובה מטר אט אט שעווה. זה היה מחזה מדהים לראות את יערה בעולמות של עונג , לראות את המבט הזה, חסר האונים, מבט הסאב ספייס, וכולנו מהופנטים מהמחזה.

השכבתי את יערה על גבה והתחלתי לחנוט אותה בשעווה, ובמקביל דנה ליקקה את יערה והרטיבה את עורה עד אשר, מבלי לגעת, יערה החלה לעוף בגלי אורגזמה מוטרפים. זה היה מדהים, מרתק, ממכר. עונג...

את ההמשך אני שומר לעצמי, ואני יכול לומר בפה מלא, אני מהאנשים הפשוטים, שהרי תשננו ותפנימו את משנתי: בחיים סיבוב אחד, אין שני סיבובים - מה שלא תעשה היום, לא יקרה מחר. יערה שלי, עונג שלי, שותפה שלי, אהובה שלי, עונג ענק להיות שותף, שותף לעונג הזה שנחלק בינינו. שלך, SEAMASTER.

ים_yam​(לא בעסק)
יקרים שלי...
אנשים של עונג טהור, חוויה מדהימה, כיף לקרוא ולחוות ולו במקצת את האושר שאתם עטופים בו יום יום! אוהבת אתכם ים
8 בדצמ׳ 2004, 11:00
Tainted​(לא בעסק)
אני עם ים
בהחלט כיף לקבל טיפות קטנות מהשלוליות של אושר שלכם תמשיכו ככה!!! אוהבת דומי
8 בדצמ׳ 2004, 11:11
זיקית
אוווףףף
איזה כיף לקרוא את החוויות הבורגניות המושחתות שלכם, יקירי הענוגים :) . רק דבר אחד הפריע לי... עגל חלב במרגרינה ?! מרגרינה ?! למען השם.
8 בדצמ׳ 2004, 11:20
נסיכה{כחול עמוק}
אנשים מדהימים
אני בטוחה שהסוף עוצר נשימה כמו כל הסיפור עד עכשיו ......... אוהבת אותכם זוג יפה שלי }}}}{{{{
8 בדצמ׳ 2004, 11:29
השולט אור​(שולט)
איזה יופי :))
התברכתם שניכם :)
8 בדצמ׳ 2004, 13:05
מנטרה​(שולט)
שאפו
ואני מוסיף שאפו ליערונת על הספונטניות והקלילות הנאטוראלית שלה...
8 בדצמ׳ 2004, 17:25
Faara​(שולטת)
איך נהנתי.....
יאמי יאמי ווואוואוויווא לכם. כל זה קורה בזיכרון?
8 בדצמ׳ 2004, 21:48
נזמית לופתת
חח
גם לי הפריעה המרגרינה:/ מעוררי תיאבון ותאווה שניכם.
8 בדצמ׳ 2004, 23:36
ניקול בעקבגבוה​(שולטת)
מחכחת בגרוני...
תגידו, מה זה יפה, ככה , על הבוקר , בלי אזהרה מוקדמת?? (: מודה ! מגרה ביותר!
9 בדצמ׳ 2004, 7:14
יערה יערה
דיייייייייי עודדדדדדדדדד
אני יושבת קוראת , משתגעת , מתחרפנת .. מרטיבה .....
10 בדצמ׳ 2004, 5:47
אי זוגי
משכר,לא היין ,הסיפור.......
בהחלט חוויות לספר לנכדים....:)."אז אתם שומעים נכדים,סבתא יערה הבטיחה לי הפתעה מיוחדת בהמשך הערב".....הנכד שמואל:"הפתעה כמו ביצת קינדר ,סבא?"....."הפתעה מתוקה ,בהחלט מתוקה ,כמו ביצת קינדר"................
10 בדצמ׳ 2004, 14:43
אי זוגי
משכר,לא היין ,הסיפור.......
בהחלט חוויות לספר לנכדים....:)."אז אתם שומעים נכדים,סבתא יערה הבטיחה לי הפתעה מיוחדת בהמשך הערב".....הנכד שמואל:"הפתעה כמו ביצת קינדר ,סבא?"....."הפתעה מתוקה ,בהחלט מתוקה ,כמו ביצת קינדר"................
10 בדצמ׳ 2004, 14:43
Mלכה Lב Aדום
כיף שמוצאים שלמות שכזו...
חג שמח(:
14 בדצמ׳ 2004, 14:38