סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

זוגיות

מאת ראש השבט​(שולט)     14 בינואר 2005
אני מגיע עייף מעבודה, פותח את הדלת. היא תמיד שם ממתינה, קופצת ממקומה כאשר שומעת אותי פותח את הדלת. היא מחכה בידיים צמודות לגופה, מחייכת אלי, כורעת על ברכיה, וחולצת את נעליי. את נעלי הבית מניחה על רגלי. אני ניגש ויושב בכורסא שלי, הקבועה, והיא באה ומגישה לי את הקפה חם ומתוק כפי שאני אוהב, מניחה את הכוס לידי, על השולחן הקטן, ואז כורעת לפני על צידה. אני מניח רגל אחת על גופה, משתמש בה כהדום לרגלי. היא מסירה נעל מרגלי שמונחת לפניה, מנשקת, מלקקת, נהנית להרגיש את השימוש שאני עושה בגופה. אני מפעיל את הטלוויזיה, מביט בתוכנית החביבה עלי. את השלט אני מניח על גופה, יודע שלא ייפול. היא יציבה, מאומנת.

ריח נעים ממלא את הבית, היא הכינה את המנה האהובה עלי, מביטה בי מעלה, לא נעה. אני מסיר את רגלי ממנה, לוקח את השלט, היא קופצת ומכבה את התנור. אני שומע אותה מסדרת את השולחן, מדליקה נרות. אני יודע שהכול יהיה כרגיל, כמו תמיד, כפי שרציתי. היא למדה היטב.

עומדת בפתח דלת המטבח, מחכה לי. אני לא מגיב. כשנגמרת התוכנית אני קם. היא נעה הצידה. אני מביט על השולחן הערוך בצורה יפה, היא יודעת לעשות דברים נפלאים ומבשלת מעולה. אני מביט לעברה, מחייך, מהנהן. היא ממהרת מסדרת את הכסא שאשב, היא מחייכת בעדינות, מחכה שאשב.

מגישה לשולחן. השולחן ערוך רק לאדם אחד. היא מעדיפה לאכול כאשר אסיים, רוצה לשרת ,להגיש,שכל מה שאבקש יגיע מיד. היא תישאר אחרי שאסיים, תנקה הכול, ואז תאכל.

היא מניחה על השולחן בחדר המגורים את מיץ תפוזים שהכינה לי וגם את העוגה שרציתי וביקשתי אתמול, ואז חוזרת למטבח. אני שומע את הקולות ויכול לראות אותה רצינית, עסוקה בניקיון ובסדר שהיא כה מקפידה עליהם.

נכנסת לחדר, סיימה לאכול, כורעת לרגליי. אני מלטף שערה, היא מחככת לחי על מכנסיי, היא מחדירה יד מתחת למכנסיים, מלטפת כף רגלי ומעלה. מרימה את השמלה מעט מעלה, שאראה שלא לבשה תחתונים כלל. אני מתכופף, מניח יד בין רגליה. היא מתרוממת מעט, מפשקת, נותנת לי להרגיש את גופה שמחכה. אני מלטף, ואני מתעורר. נעה לאחור, מרימה את אגנה, מסירה את שמלתה, נשארת עירומה, ויפה.

אוחז בשד יפה אחד שמצפה לכך, מוגש לי ליד, מלטף בעדינות, אוחז מתחתיו, ומרים את ידי. משחרר אותה, דוחף את גופה עם הרגל. היא מתרוממת, רצה לחדר השינה, חוזרת עם התרמיל, מכבה את האורות בבית, משאירה רק את האור בפינת החדר, אור כתום אדום עמום.

מתקרבת על ברכיה לקראתי, פותחת את מכנסי, מסירה אותם. אני עוזר לה בתנועות גופי. היא מסירה ממני את החולצה, ועל ברכיה נעה מהר ומניחה את בגדי מסודרים על כסא בפינת החדר.

פותחת את התרמיל ומגישה לי את השוט ואת רצועות היד מניחה על עצמה וניגשת בהליכה על ברכיה לקיר החדר שבו הטבעות שבקיר, טבעות בתוכן מושחל מוט ברזל חזק ועליו וילון עתיק רקום בעבודת יד בצבעים מרהיבים. מצאתי אותו בשוק העתיקות בגרמניה, וכאן הוא נראה נפלא ומשמש תירוץ טוב לטבעות המתכת שבקיר.

קמתי ממקומי, נגשתי אליה. היא התרוממה, הושיטה ידיה, מתורגלת מאד. כבלתי אותה לטבעות, את מוט המתכת הסרתי, רגליה כבר מפושקות, בדיוק למקום הטבעות שעל המוט. כבולה עם גבה אלי, ישבנה כפוף מעט. אני חוזר לשולחן שם הנחתי את השוט, אוחז בו בידי הימנית ומחליק עליו בין אצבעות ידי השמאלית. מאד אוהב להביט בה מוכנה, ממש לפני שהגוף שלה מגיב לכאב ההצלפה.

אני מעביר את השוט על גבה, מלטף אותה מלמעלה למטה עם הידית והרצועות, היא נעה, חסרת סבלנות, מחכה. מלטף את ישבנה, את גבה, אוחז בשערה ונושק לעורפה. היא מצטמררת, מכווצת צווארה. אני מעביר יד מלטפת לאורך זרועה, לכתף, לאורך גבה, לישבן, מחליק בין ישבנה, בין רגליה, ומטה,בין ירכיה. אוחז את השוט עדיין, והיא שקטה, רק מפשקת רגליה מעט.

נע לאחור,מצליף בקלילות על גופה שנמתח,וממשיך ומצליף חזק יותר,נשימות חזקות, וקול ההצלפות נשמע חזק בחדר,מצחה על הקיר,גופה רק סופג,לא מגיב,נע עם המכה,מקבל בהכנעה,בשקט,משנה צבע,מתחמם, אני עוצר ומלטף, מרגיש את החום, את התגובות של גופה.

משחרר אותה.היא כואבת. מסובב אותה אלי. עם שוט הגומי העדין אני מצליף בין רגליה הצלפות מהירות וקצובות. פיה פעור. נושמת בכבדות, עיניה עצומות, מתמכרת. ברכיה מעט כפופות, משאירות לי מרחב הצלפה ומגע. אני מצליף לא בחוזקה, אבל היא מרגישה היטב את המכה. היא נעה מעלה ומטה, עיניים עצומות. היא מאוד מגורה. אני מלטף,ומניח אטבים על הפטמות שלה. היא פוקחת עיניים, מביטה בי ונושכת שפתיים. "בבקשה עוד, אדוני," מבקשת.

ממשיך ומצליף בין רגליה, נעה עם מקצב המכה, ריקוד משותף שלה עם השוט. רוכן, מעביר לשון לחה על עיניה, על לחייה, מלקק את שפתיה. היא פוערת פה, מצפה לנשיקה, אבל אני מעביר כף ידי בין שדיה, ממשיך להצליף, מוריד ידי מטה, אל בטנה, ועולה שוב מעלה, לופת שד, מעביר יד סביבו, מצליף בקצב מהיר יותר. והיא נעה בקצב, עיניים עצומות, מתחככת בישבנה מול הקיר, מול ההצלפה הבאה.

מוריד אותה מהקיר, אוחז בשערה. היא נעה על ברכיה. אני לוקח אותה לחדר השינה.

מניח אותה כך שבטנה ושדיה מונחים על המיטה. היא רטובה מאד, מפשקת, ואני חודר לתוכה. היא משמיעה קולות של בכי ועונג, אני מזיין בחוזקה, מכה כנגד ישבנה, והיא לא נעה. היא שם, נותנת לי את גופה, שאקח אותה כפי שארצה. היא הכינה יפה את החדר, כבכל יום. הנר מונח בהישג יד. אני אוחז בו, היא מרגישה. גווה נמתח מעט, היא מוכנה. אני מטפטף לאורך גבה, לא נע יותר בתוכה, היא נעה בשבילי. אני ממשיך ומטפטף.

היא מתנשמת בחוזקה, נעה מתחתי מהר. מרגיש אותה מתמלאת, מרגיש את ההתכווצויות המהירות, ועוד טפטוף וזה מגיע. גופה מגיב בתנועות מהירות, בקול בכי. היא נרעדת, ועם כל טפטוף שעווה נוסף אני מרגיש את גופה מגיב שוב ושוב, ללא יכולת לעצור. היא בוכה וידה בין רגליה, נעה כנגד גופי. אני מניח יד על גבה, עוצר אותה, מניע אותה על גופי בקצב שלי, מרפה ולוחץ.

היא מתרפה, גופה נכנע, לא זזה יותר, נותנת לי את גופה. לחיה על הכרית, שערה גולש ומכסה את פניה.

אני מניח לנר, נע בתוכה. כל הריגושים המצטברים גואים לפתע. אני משתחרר בתוכה. היא מסתובבת מהר, אוחזת בי במותני, מלקקת את שנשאר ממיצי גופה וגופי. אני נשכב על גבי במיטה. היא ממשיכה ומלטפת בלשונה סביב סביב לאורך הגוף. אני נרגע ונשימותייחוזרות לקצב הרגיל.

אני מתרומם, ניגש למקלחת. האמבטיה מלאה במים חמים. אני משתרע במים, עוצם עיניים,שומע אותה נכנסת, מצטרפת אלי לאמבטיה. אני גוחן ונושק לה, והיא מנשקת בחזרה, אוחזת בראשי ומנשקת חזק. מחבק אותה, מביט בעיניה המחייכות, אוהב אותה. היא מעסה את צווארי, את כתפי. אני מתמכר, נעים לי, המגע שלה כה עדין, מפנק. אין לי רצון יותר לכלום, רק להיות שם, להירגע, להנות. אבל מתוך נימוס אני שואל, "איך היה לך היום בעבודה, חמודה?"

SexyRed​(שולטת){Woody}
:)
סיפור מקסים... אוהבת את הכתיבה שלך.. :) היופי שבזוגיות בדסמ... הבאת את זה לידי ביטוי בצורה הכי יפה ומרגיעה שיש..
15 בינו׳ 2005, 16:32
ההשראה של​(אחרת)
ממממ...
מקסים פשוט, פשוט מקסים. לקיים דבר כל כך יפה והכי אמיתי קנאתם של כ"כ הרבה אנשים אנני מקנאה שמחה בשבילך קשה למצוא דבר שכזה פשוט מקסים
15 בינו׳ 2005, 18:26
לפלפונת​(לא בעסק)
זוגיות
אין נשגב ממך. שירן
17 בינו׳ 2005, 15:37
Nymphaea​(נשלטת){זיעויה}
רק בבקשה ממך
הוסף הערה שזו לא אני, אתה יודע שאני לא עומדת בציפיות כאלה.. איך אסביר אחר כך שאתה תמיד בשלת?? :-)
26 ביוני 2006, 0:13