סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לילה ללא מילים

מאת huan     21 בינואר 2005
אם באותו לילה חשוך וקר מישהו היה מתגנב לבית הלבנים העתיק בקצה הרחוב ומביט מבעד לחלון, הוא היה רואה גבר באמצע שנות השלושים לחייו לבוש חלוק גס, יושב בתוך כורסת עור גדולה מול האח הבוער ולצידו על שטיח הדוב, עירומה לחלוטין פרט לקולר עור דק סביב צווארה, צעירה שעוד לא מלאו לה עשרים, עם שיער שחור-אפרפר בגון האפר ועיניים גדולות וחומות.

הגבר ניתק את מבטו מהספר שקרא, השתעל קלות ונגע, כאילו בשוגג, בכתפה של הנערה. הצעירה הסיטה את מבטה מהאש והסתכלה בעיניה הגדולות על הגבר. מבטיהם נפגשו, הגבר השתעל קלות פעם נוספת. הנערה קמה בלי לומר אף מילה וכעבור דקה חזרה ובידה כוס מים עם חתיכת לימון. היא הניחה את הכוס על השולחן הקטן ליד הכורסא והתיישבה שוב על שטיח הדוב, עיניה נעוצות בגבר במבט שהביע ספק שאלה ספק צפייה.

הגבר חייך חיוך קטן, טפח על ראשה של הנערה וגירד מעט מתחת לסנטרה, שתה את המים שהביאה וחזר לקרוא. הנערה ישבה בשקט, אולם לאחר כמה דקות של ציפייה בלתי ממומשת היא עזרה אומץ והתחככה ברגלו של הגבר כשם שעושה חתלתולה המבקשת פינוק. הגבר הפסיק את קריאתו, הניח את הספר על השולחן והסתכל על הנערה. הם הביטו זה בזה למשך כמה רגעים ואז הוא חייך והצביע על ירכו. הצעירה קפצה בשמחה ממקומה והתיישבה על בירכיו, משעינה את גבה על כתפו. הגבר, מצידו, לקח שוב את הספר והמשיך לקורא.

אם באותו לילה חשוך וקר מישהו היה מתגנב לבית הלבנים העתיק בסוף הרחוב ומביט מבעד לחלון, הוא היה רואה צעירה, עירומה לחלוטין פרט לקולר עור דק סביב צווארה, יושבת בתוך כורסא גדולה מול האח המבוערת, על ברכיו של גבר באמצע שנות השלושים לחייו לבוש בחלוק גס. הוא היה רואה אותם קוראים ספר ישן בכריכה בלויה ושותקים.

Aiko​(נשלטת){Jake}
עדין ויפיפה...
אבל אני לא ממש אובייקטיבית :)
21 בינו׳ 2005, 14:29
דניאל_דר​(נשלטת)
מקסים
עדין, נוגע ללב, יפיפה...
21 בינו׳ 2005, 20:55
Queeny​(מתחלפת){being}
איזה יופי.
באמת.
23 בינו׳ 2005, 16:00
Aragorn​(שולט)
וואו... ;-)
מקסים בעדינותו
24 בינו׳ 2005, 17:37
נולי
רומנטיקה בדסמית במיטבה
:)
4 במרץ 2006, 19:40
ירון802​(שולט)
מקסים,רומנטי,שקט
חמוד.
19 ביולי 2006, 15:49