צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

היודעים אינם מדברים והמדברים אינם יודעים

מאת SEAMASTER​(שולט)     8 בפברואר 2005
היא כבר הבינה אותי עד כדי כך, שמבט אחד היה כמשפט שלם. הסברתי לה ללא הרף שהיודעים אינם מדברים ושהמדברים אינם יודעים. חרישית חרישית נכנסנו שוב בין כותלי היקב. הפעם היינו שם לבד. מבט אחד, והיא יורדת על ארבע, מבט שני והיא מבליטה את החור הסקסי והמורחב שלה, שהכינה מבעוד מועד לבעילת האונס השבועית.

24:00. גשם זלעפות, וואגנר מתנגן, הגשם דופק על פח הכרכרה, ואנחנו שועטים ליקב, לזירת הסשנים הזנותית שלנו בחצי השנה האחרונה. החלטנו על כמה כללים, ובראשם, שהכל נעשה בשקט ובחרישיות, שהרי לשונו של אחד יכולה למחוץ אחר למוות.

הגענו. מדומם מנוע, ניגש ופותח לדיווה שלי את הדלת. מאסטר חייב להיות ג'נטלמן, לכבד ולסגוד לאוביקט שלו, ובמקרה שלי לאישה שלי, לאחת שלי. רגל סקסית אחת יוצאת ממפתן הדלת הקטנה. מגף עור מחודד ומלוטש, גרביון רשת אדום בעל חורים גדולים. היא מוציאה את הרגל כחתולה חושנית ומיוחמת. יוצאים ופוסעים לעבר אולם האיחסון - חדר החביות.

"ששש," אני אומר חרישית, "אמרתי היום בשקט, ברור לך, זונה שלי?"
היא מהנהנהת עם חיוך ממזרי.

נכנסים. סוגר את הדלת בשקט מופגן. הכל נעשה לאט לאט. מוציא בקבוק, מוציא מהתיק שתי כוסות מסוג "שפיגאלו". הבקבוק נבלע בכוס שלי, החלטנו לשתות מכוס אחת. לאט לאט היין האנין והפשוט הזה נלגם ונגמר. מבטה בוחן אותי ובהנד ראש היא יורדת למקומה. היא יודעת מה עליה לעבור היום.

"אדם חכם ישכיל ללמוד משהו אפילו מדבריו של שוטה." שוב היא מנענעת בראש ומבליטה את העכוז, מרימה טוסיק שזוף. "הכלבה מיוחמת? הכלבה מורחבת?" עוד נענוע ראש. אני מוריד את מכנסי, מוציא את הזין ודוחף לה לפה בחוזקה, מזיין את פיה בחושניות, אוחז את ראשה בחוזקה ומחדיר עמוק עמוק לגרון. אוני מטריף אותי ונעשה זקור יותר ויותר. במקביל אני תופס בשערותיה ההדוקות לראש כרקדנית פלמנו, ממולל את פטמותיה בחוזקה, והיא חסרת אונים ואינה מסוגלת לבטא עצמה. היא חשה חנוקה ומנסה להתנגד, וככל שתתנגד כך אחדור עמוק יותר ויותר לגרונה העדין.

לאחר מכן אני שולף את הזין לאט לאט מגרונה והיא מתנשפת ארוכות. "בשקט, כלבה שלי, היום העונג ימצא את מקומו בשקט, ברור לך?" שוב היא בוחרת להנהן בראשה ולהרכין אותו מטה. אני מצית סיגריה, מוזג מעט יין, שותה לאט לאט ובוחן את גופה המגורה. קר שם באולם והעור שלה כעור חיה מפוחדת.

אני מלטף, מלקק לאט ובחושניות. היא מתחילה להתנשף נשימות עמוקות והפות שלה מבריק מרוב רטיבות, אוייש כמה שזה מגרה... אני לוקח את הבקבוק ומתחיל להחדיר אותו עמוק ועמוק יותר ויותר, עד אשר היא זזה בחוסר נוחות. דמעותיה כל כך ארוטיות. היא מזיינת את הבקבוק בפראות של חיה העומדת לעלות על המוקד. "שבי על הבקבוק, כלבה. שבי על בקבוק העינוגים שלך, תזייני את הבקבוק, תחדירי אותו עמוק קדימה." היא יושבת על הבקבוק ומתחילה לבלוע אותו בתוכה.

"שבי עליו, כלבה מזוהמת, שבי עליו. קדימה, החדרה עמוקה." היא נכנסה לאקסטזה של טירוף בעודה יושבת ומוחדרת עמוק, מורחבת כמות שמעולם לא היתה. החדרתי את הזין עמוק לפיה והוא החל צובר וצובר. חשתי זקפה מטורפת, וכאבה הוא העונג ללילה הגשום, כאבה מדרבן את הגשם לרדת, כאבה גורם לאלוהים אורגזמה.

עמוק עמוק במקביל דחפתי את הזין הזקור לגרונה המיוסר. זרמי הזרע מילאו את פיה בנוזל האלים שהרגלתי אותה להיות מכורה אליו כמסומם למנת הסם היומית שלו והוא שותה בשקיקה. "תודה אדוני, תודה," אומרת ומתנשפת וגופה כולו רעידות והתפרצות בכי מטורף משולב בעונג שטרם השכילה לחוות.

זאלוטוסים
אחחח
גזורים על התיאורים שלך :-)
9 בפבר׳ 2005, 13:14
Tainted​(לא בעסק)
אחחחח
כפרות עליכם! סקסים שלי! נשיקות וגעגוע דומי
9 בפבר׳ 2005, 13:14
ידידותית למשתמש
ממממ...
תאור נפלא.. מגרה בטירוף.
21 בפבר׳ 2005, 22:02