סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

איך לבחור חזיה לדייט הראשון

מאת מפ33יצה     19 במרץ 2005
הוא נועל אחריך את הדלת, מגיש לך כוס יין אדום, ונושק לצווארך. ריח הנרות באויר, התריסים מוגפים וקרני אור זעירות חודרות מבעדן. ברקע מוזיקה מלטפת שפורטת על מיתרי התשוקה והרצון שלך לחבוק בתוכך את הגבר שמולך. לוגמים מהיין ומחייכים, את מתקרבת צעד קטן אליו והוא צעד קטן אליך, נפגשים באמצע ללא מילים ומתחילים באיטיות לפרום את הכפתורים. כפתור אחר כפתור חושף את שדייך לעולם, הוא חופן אותם בידו מביט בהם כמוצא אוצר אבוד.

אדום

הוא פותח את הכפתורים לעיניו נגלית חזיה אדומה, פרחונית מתחרה חושפנית שאפשר לראות מבעדה את הפטמה הורודה הקטנה המבצבצת, פטמה זקורה שנגלית בין חוטי התחרה.

הוא מצמיד את שפתיו לצווארך שמריח כאילו יצאה מאמבטיית ורדים חמימה, משוכה בשמן תות עדין שמשאיר את טעמו בין שפתיו, מסיט מעט את החזיה, ומכניס את הפטמה המתוקה לפיו ויונק כמו סוכריה. מלקק את פטמותיה לאט בקצה לשונו, טועם אותה.

סגול

מביטה על החזיה ומדמיינת את עצמך ניגשת אליו, קרובה לגופו אך כמעט לא נוגעת, מרגישה את החום שעוטף את גופך ומנסה לקרב אותך אליו ללא נגיעה, הוא נצמד אליך לאט בעדינות, ירכיו נצמדות לשלך, מחבק אותך בין ידיו החסונות מלקק עם קצה לשונו את תנוך אוזניך ויורד לאט אל בין שפתייך המפסוקות הלשון שלו חודרת לתוכך נוגע לא נוגע בלשונך.

הכל זועק בשקט, כנס אלי חזק, כנס אלי עמוק, אהוב אותי בזרועותיך. אתם נשכבים לאט, על השטיח הרך, חודר לתוכך באיטיות משגעת, ונושם אותך בנשיקה ארוכה, וביד אחת עדינה הוא משחרר את החזיה אך נשאר צמוד חזק אליך, נושם אותך – את ריח היסמין.

שחור

אלגנטיות מזוייפת משתלטת על גופך, חושבת איך את מביאה אותך אליך, איך את כובשת אותו בדרך המיוחדת שלך, רוצה להצמיד אותו אליך, לעלות עליו ולהרגיש אותו אצלך בין רגלייך, כמו מלכה הרוכבת על סוס שחור פראי מאולף. רוצה להיות מעליו, לעלות ולרדת על גופו החטוב המשומן היטב, להרגיש את שריריו עובדים תחתייך ולדהור למרחב באלגנטיות מטורפת.

אפור

מביטה בו במבט ארוך וחושני, ורואה אותו מסתכל איך את פורמת את כפתורי חולצתך, ולעיניו מתגלה חזיה אפורה, כקטיפה עדינה שאוחזת בשדיך כמו מצע של ענן רך ונעים, הוא שולח יד מרגיש לא מרגיש, כאילו נוגע בשום דבר, תופס בידו ענן נעלם, הוא מוריד את החזיה כלפי מטה ומשעין עליה את החזה שלך, רק מביט בך בערגה, רוצה לטרוף אותך, הוא ירצה לנסוק איתך גבוהה,

לבן

זורק אותך למיטה, מפשיט את בגדיך, חודר מאחור כמו קצף ששוטף את החוף,
חודר ויוצא במהירות משתנה, מכניס את ידו לתוך החזיה, תופס את החזה וממולל את הפטמה, בתנועות של גלים קטנים שחודרים ונסוגים מתוכך, חדירות קטנות מהירות , איטיות, כגלים, חודר אליך בזרם אדיר, חודר למערה וגורם למערבולת חושים שיחזיק ויקפוץ ויגביר את הגלים, כל פעם שאת מקרבת את עצמך אליו הוא נסוג... ונסוג לאט צובר תנופה, ולרגע משתהה, ושוב חודר לתוכך בתנופה אדירה.

דפיקה בדלת מעירה אותך ממחשבותייך וחריקה חרישית של צירים מבשרת את כניסתו, מאחור מציץ לו בחור נאה, חטוב ושרירי.

הוא כיבה את האור, סגר אחריו את הדלת וניגש לחבק אותך, עומד מאחוריך ומביט בבבואה שמשתקפת לה מהמראה - עומדת בחלוק, בתלתלים בהירים שקופצים, מריחה כמו סביונים בשיא הפריחה מהול בריח נקי של אחרי הגשם.

הוא מחבק אותך מאחור, נושם אותך מרפרף את שפתיו על צווארך, מצמיד את גופו לשלך, יד אוחזת בבטנך ומקרבת אותך אליו ויד שנייה הוא מכניס לתוך החלוק, וחופן את שדיך הגלויים, חופשיים מחזיה, מסיט את החלוק מעט, ועובר על קוי דמותך בעדינות מוכרת, את מביטה במראה ורואה, איך הוא נוגע בהם, בעדינות של ענן, חזק כמו הגל, ונסוג כמו סוס שעדיין לא אולף.

זיקית
מצוין
ודפנטלי לבן ! :))
19 במרץ 2005, 9:32
פייה{O}
בדייט ראשון ?!
אני מזועזעת!! (וברור ששחורה. או אדומה. לבנה בעצם?)
19 במרץ 2005, 13:22
venus in our blood​(שולטת)
אהבתי
יפהפה.... ומה עם חזייה כסופה...?או שנהבית....?
19 במרץ 2005, 17:54
Queencie​(שולטת)
מרתק
כמה מתח מיני יש בבחירת הצבע של החזיה... וכמה ציפיה למימוש.... מרתק. אהבתי !!!
20 במרץ 2005, 15:54
תחרה שחורה​(נשלט)
רק שחורה
שחורה עדינה, תחרה או חצי שקופה, במפגש ראשון ובכל הבאים.
20 במרץ 2005, 21:13
קינג-קונג​(שולט)
מקסים !
רק שבשבילי זה לא עקרוני... הצבע של חזיה. מבחינתי- שתבוא גם בלי...... :-)
22 במרץ 2005, 15:50
isolde​(שולטת)
בהחלט בלי
או עם גופיית סבא מהוה ואם יש לו בעיה עם זה הוא יכול לצעוק עד מחרתיים לשרוף מחוכים בנות
20 באפר׳ 2005, 0:27
mind games​(מתחלפת)
יפה :)
ולבנה. דפנטלי לבנה :)
15 ביולי 2006, 20:20