שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

שלישיה עם הפתעה

מאת ענתית     8 במרץ 2005
הצעתי לו להצטרף אליהם. זה ישב לי בראש חזק, להצטרף לזוג, שולט ונשלטת. פנטזיה שכזו. הוא חשב קצת ואמר: "נראה". עברו להם כמה ימים, עד שקיבלתי את ההודעה, איפה להיות ומה ללבוש, ובעיקר מה לא, וגם הוראה מפורשת לשים עלי כיסוי עיניים לפני שאני נכנסת לבית. חום עבר בגופי כשקראתי את ההודעה, וקראתי ושיננתי וחייכתי.

ביום המיועד, אחרי הכנות רבות והרבה התרגשות ומחשבות ופינטוזים, התייצבתי מול הבית. שלחתי SMS שהודיע על הגעתי, חכיתי לתשובה שתאשר שאני יכולה להכנס, וכיוונתי את צעדי למעלה. מרוגשת עליתי לאט, היסוס קל בצעדי, אבל בתחושה שאין דרך חזרה: הגלגלים שמניעים אותי כבר מסתובבים קדימה.

אני עומדת מול הדלת, מוציאה מהתיק מטפחת משי שקניתי במיוחד לאירוע, ומכסה את עיני. דופקת קלות על הדלת. הלב שלי דופק ברעש רב יותר. הדלת נפתחת. שקט, אני תוהה מה קורה, אני חשה במישהו עומד מולי, בוחן, יד נוגעת בידי בעדינות מובילה אותי לתוך הדירה, הדלת נסגרת מאחרי. לאט הוא מנחה אותי לחדר, ומשאיר אותי לעמוד כך. קשה לי, אין לי שום מושג איפה אני, היכן הרהיטים, או מי נמצא שם. אני שומעת תזוזה לידי, גוף חולף לידי נוגע לא נוגע. אני נרעדת.

שוב הוא מוביל אותי לאט, מסובב אותי ואומר לי בשקט, "שבי". אני מתיישבת, בהיסוס, על ספה רכה. הביטחון שב אלי. אני מרגישה בו עומד מולי, שקט. כל כך שקט. קצת מרגש אותי השקט הזה אבל גם קצת מלחיץ. ידיו נשלחות, לוקחות את התיק ומניחות אותו לידי. הוא מתכופף לפני, אני חשה בהבל פיו קרוב אלי. הוא לוחש: "רוצה שאפשיט אותך?" אני מהנהנת, "כן". לאט, בעדינות הוא מקים אותי ומפשיט אותי מבגדי.

עכשיו אני לבושה במטפחת לעיני, עורי סומר, קר קצת, בעיקר מרוב התרגשות. איפה היא אני תוהה, אבל לא מעיזה לשאול. ידיו מלטפות אותי, אני עומדת מולו, הוא מסובב אותי, מניח את ידי על משענת הספה, ובודק את הרטיבות שלי. אני רטובה, אבל עוד לא מאוד. הכוס שלי עדיין סגור קצת, מהסס להפתח אליו. אצבעו חודרת אלי באיבחה, העונג המשולב בקצת כאב גורם לי להתפתל. "לא לזוז!" הוא מורה לי. "תשארי כך!"

אני קופאת. מפנימה את שליטתו בי. הוא מתרחק ממני, ואני שומעת אותו מדבר עם מישהו (מישהי?) בחדר אחר. הקולות מהוסים, לא ברורים, ואני גם לא מנסה להבין. העמידה הזו שמציגה אותי חשופה מכניסה אותי לריכוז, בי. אני שומעת צעדים מתקרבים אלי, לא של אדם אחד, שניים. יד נשלחת ללטף אותי, יד אחרת, רכה ונשית. הליטוף שונה, מהוסס במקצת. אבל לאט הליטופים הופכים יותר חושניים, כמו עיסוי מענג במיוחד.

אני מתמכרת לתחושה הזו המענגת ואז, בהפתעה, נוחתת על ישבני מכה חזקה. אני נרתעת לשניה וחוזרת לעמוד ללא ניע, יודעת שספנקים אף פעם לא באים לבד. ואכן עוד מכה ניחתת על ישבני, לאיזון, ועוד אחת ועוד אחת. אולי אני צריכה לספור, אבל אני לא עושה כך אני מתמכרת לשילוב המושלם של ספאנקינג וליטופים.

כשישבני לוהט ובוודאי כבר אדום הם מפסיקים. הוא מעמיד אותנו אחת מול השניה ואומר לי לגעת בה. אני שולחת יד מהססת, שנוגעת בגוף של אישה. ידי מתחילות ללטף אותה, כתף, צוואר, שדיים, בטן, ירכיים, אני מלטפת את הגוף שלה ומחזירה לו עינוגים, ידו מכוונת את ידי אל בין רגליה, אני שולחת אצבע מגששת, מחדירה אותה לרטיבות שלה, היא ממש נוזלת לי בין האצבעות, אני מחייכת לי, הוא מצמיד אותנו, ואומר לי לאחוז בה חזק. אני מצייתת. ואז אני שומעת את החבטות ניתכות על ישבנה, היא אחוזה בי, נרעדת, ואני סופגת את הזעזוע שלה, החיבוק שלי הופך חזק יותר ותומך יותר, ידי מלטפות את גבה וזרועותיה, מנחמות, ומדי פעם אני שולחת יד ללטף לה את הכוס. רוצה לתת גם לה מהעונג המלווה בכאב שגם אני חשתי.

אחרי כמה דקות הוא מפסיק, מתרחק קצת, אולי מסתכל על המראה, אולי מתגרה ממנו? שתי נשים חבוקות, מתלטפות, מענגות זו את זו. "תמשיכו", הוא אומר לנו. אני שומעת קול של מצית. הוא מתיישב לעשן ולהסתכל בנו, ממשיכות להתחרמן אחת על השניה בחושניות הולכת וגוברת. העידוד ההדדי יצר ביננו קשר, ולאט לאט אנחנו משתחררות ומתנשקות. אני שולחת יד מגששת לפניה, ושמה לב שעינייה לא מכוסות כשלי. אני מלטפת מגששת אחר תוי פניה....

לאט לאט היא מנחה אותי לרדת למטה. אני מובלת על ידה. אנחנו נשכבות על השטיח, ממשיכות להתחרמן, נוגעות זו בזו. עשן הסיגריה מתפוגג לאיטו, ואחרי כמה שניות אני חשה בידיים נוספות נוגעות בנו, בי ובה. אני חשה בו נשכב לידה. הוא מנתק אותנו זו מזו ומסובב אותה אליו אני שומעת אותו אומר לי, "תמצצי לי". אני מגששת אחר זקפתו, מוצאת אותה ושולחת לשון לתור את הזין שניצב מולי. אני חשה אותו מושך אותה אליו, מדמיינת מה הוא עושה לה, ומקולות העונג שבוקעים ממנה זה די ברור שלשונו חודרת עכשיו לכוס הרטוב שלה. אני ממשיכה למצוץ לו, מרוגשת מאוד, מצטערת קצת שעיניי מכוסות.

ממש לפני שהוא מרגיש את האורגזמה ניבנית בה, הוא שולף את הזין שלו מפי, ואני שומעת אותו מזיין אותה. היא גומרת כמעט מייד. אני נשארת קפואה במקומי, שומעת את הקולות, חשה את התנועות ממש לידי, נוגעות לא נוגעות בי. וכך, כשאני מרגישה קצת נטושה, אני חשה בידיים מלטפות אותי, את פני, מפשקות את שפתי, ואני מבינה באחת שזה לא הוא, זה מישהו אחר. ידי נשלחות לגעת, אני מלטפת רגל מוצקה, וזין שניצב ממש מילימטרים ספורים מול פי.

היד ממשיכה לפתוח לי את הפה, אני מבינה את הרמז, וקולטת את הזין הזה שלא ממש ציפיתי לו אל פי. הריח שלו מוכר לי כל כך. אני חושבת שזה לא יכול להיות.... אני מוצצת לו, ולאט לאט אני מבינה שכן... זה הוא! המציצה שלי הופכת ליותר ויותר חזקה, יותר עוצמתית אבל הוא עוצר אותי. מרים אותי מהרצפה, לוקח אותי בידיו, מחבק, אני שולחת ידיים לאשר את מחשבתי, את הידיעה שלי.

הוא מוביל אותי לחדר אחר, משכיב אותי על מיטה, ומסובב אותי על הבטן. עכשיו אני כבר מחייכת לי, התנועה הכל כך מוכרת שלו חוזרת אלי, והוא חודר אלי באיבחה, מזיין אותי לכדי אורגזמה אדירה ומהירה. אחרי שגם הוא מגיע לאורגזמה אנחנו נשכבים על המיטה, הוא שוכב בכל כובדו עלי, מלטף אותי, ולחש לי באוזן, "תודה".

קליבר​(שולט)
אחלה סיפור ..
אם רק הייתי יודע אבל מילא תמשיכי .. יש לך את זה ..
7 במרץ 2005, 19:36
מנטרה​(שולט)
חלום רטוב מאוד !
די לחרמן כאן את כל החברים שגם ככה כבר ממש על סף ההתעלפות... אני הולך לטפל בעצמי .... אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
7 במרץ 2005, 19:38
BIG-DOM​(שולט)
מדהים
כן סיפור מדהים זיווג מושלם פנזיה של כל גבר..
8 במרץ 2005, 12:27
cai
יפה מאוד
הפתעה נעימה בהחלט :)
8 במרץ 2005, 12:47
מאסטר .ל
הפתעה מתוקה
הפתעה מתוקה עם סוף מתוק יותר ...מי יתן וכל החלומות יתגשמו
9 במרץ 2005, 12:25
קווין אייריס
ממממממממ
מדהים ,מקסים.... הפנטזיה של כל גבר ואישה.. דרך הכתיבה שלך מדהימה... והייתי רוצה להיות שם גם... באיזשהו מקום התחברתי..
10 במרץ 2005, 9:52
ket​(לא בעסק)
מותקקק
ככה יפה על הבוקר? מממ.. אהבתי! }{
13 במרץ 2005, 9:37
mrgili​(אחר)
פנטזיה מדהימה
מתחיל יפה, כתוב מרתק ובטעם טוב, נגמר מהר מידי
3 בספט׳ 2010, 10:53
משרת וכנוע​(לא בעסק)
ואוו מדהים
7 בנוב׳ 2016, 21:20
crash and burn
כתיבה בחסד עליון - הרגשתי ממש זבוב על הקיר - שפו
21 ביולי 2019, 9:56
davy jones​(אחר){אהבת חינם}
מדליק!!
5 בפבר׳ 2020, 11:12
אאספרסו​(שולט)
הפרטים שפרטת בתאור שלך גרמו לי לחייך כי הרבה מהם התרחשו כשאני צרפתי עוד נשלטת ואת ממש חייכת אותי . מוזמנת לסיבוב שני
6 באוק׳ 2021, 8:14