שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מכות. רצח. כמעט.

מאת Adonasuy​(שולט)     11 במרץ 2005
הם עוקפים אותי בדהרה.

אני מביט בחבורה שיושבת באוטו המצועצע ותוהה ביני לביני איזו מוטציה יצרה את היצור הקרוי "ערס אשכנזי" - צפונבונים עם שרשראות זהב, כובעי מצחיה הפוכים שמכסים את השיער המחומצן, זיפי זקן ,סיגריה בזווית הפה ובגדים ממותגים מאיזה בוטיק.

זנב אדום מתקשת מהחלון הימני ונע לעברי, חולף סנטימטר מראשי ונוחת על המושב שלידי. בדל סיגריה בוער שחורך את המושב ומותיר בו חור מכוער לפני שאני מספיק להרים אותו...
מלחמה.

רוכן ומרים את הלום הקטן מתא המפות. מאיץ. משווה מהירות. מוציא יד מהחלון ובתנועת מפרק, כמו שחקן פולו, מכה בפנס הקדמי שלו. רסיסים. קולט במראה את ההבעה המופתעת והנזעמת על פני היושבים מקדימה.
מאותת ויורד למפרץ החניה.
מדמים את הרכב.
כשהם מגיעים, חרון קדוש בגרונם ויללות קרב בוקעות מהערס-מוביל, אני כבר מחוץ לרכב.

הדלתות נפתחות. שלושה. לא. שניים ובחורה. היא נשארת מאחור כשהם מתקדמים לעברי בקללות.
אני מתרכז. הגוף נדרך.
ברכיים מכופפות מעט. רוכן קדימה. שקט.
הזמן כאילו קופא מסביבי. התנועה שלהם הופכת לאיטית וברורה -
ואז, כל שנות התרגול מתמצות לשלושים או ארבעים שניות שבסיומן השניים מוטלים על הרצפה, מחרחרים בכאב.

עומד.
הזמן חוזר לזרום.
אני מרגיש את החיוך המנוול מתגנב אל זווית הפה. חיוך הניצחון שעלה בכל חיסול מוצלח, בכל סיום פעולה. כבר שכחתי ממנו אבל הוא היה שם כל הזמן. המתין להזדמנות להגיח שוב.

מביט בהם. בה. היא צורחת משהו.
"מה עשית להם?! אתה סאדיסט?! מה..."
אני שולח יד לכיס. רואה אותה נרתעת. נרגעת כשאני שולף את חפיסת הקנט ומוציא אחת. נועץ בה מבט. "המבט".
"התשובה היא כן. אני סאדיסט. רוצה סיגריה?"
היא מביטה בי מבועתת. אבל היד שלה נשלחת. רועדת. מצית גם לה אחת.
"הם יחיו" אני אומר לה. "ותגידי להם לזרוק את הסיגריות במאפרה. מילא הסרטן, אבל למה ללכלך?"

***
מתוך "יומן מלחמה", רומן שלא יכתב לעולם.

ana
וואוו
אספלט חם....
11 במרץ 2005, 14:37
שתיקת הכוכבים
גררר...
אהבתי. 5.
11 במרץ 2005, 18:53
chair​(נשלט)
איכס
אתה מעורר חלחלה
11 במרץ 2005, 18:53
nerissa​(אחרת)
אהמממ..
מצמרר הזחיחות.. שביעות הרצון העצמית מהיכולת לפגוע ולגרום לפחד (במיוחד בחלק האחרון בו הפחד ואינסטינקט ההשרדות של הבחורה מתורגמים בצורה מעוותת לכניעה מול עוצמה גברית כאילו בנגיעה לבדסמ) ובמיוחד הבטחון העצמי שזו לא רק הדרך ההגיונית ביותר אלא גם הנכונה והמוצדקת ביותר. מפחיד. אךךך.. יופי של דוגמה ליצור מיותר על פני האדמה. דוגמה נהדרת לתוצר של משקעי האנושות. הג'אנק שלה שגורם לכל כך הרבה סבל ומלחמות בגלל שלצערנו יש יותר מידי כמו ה.. טיפוס הזה ביננו. .. וכמה תואם-ערסדומים.. כן - אני מודעת לזה שאולי הנסיבות הובילו אותו להיות מה שהוא מצוייר כאן (יש רמז לכך המבקש כאילו להצדיק את רצף הפעולות המעוות שלו או לתת בהן הגיון שהקורא יוכל איכשהו לקבלו). זה לא משנה את דעתי או את העובדה שהיצור הזה צריך להיות מורחק מהחברה. הבעיה שיצורים שכאלה חיים בנינוחות ביננו, מפלצות בכסות שכנים/בני משפחה/חברים.. הייתי רוצה לקרוא עוד על עלילות הטיפוס הזה.. ובמיוחד הייתי רוצה לקרוא את סופו.. אתה כותב נהדר :) כרגיל }{
12 במרץ 2005, 7:16
חתולת הלילה
אני מבינה אותך
(ולא רק כמעשנת עם מאפרה מלאה) תת התרבות הזו שווה הכחדה. חשבתי שזה יעבוד בעזרת חינוך, אבל במקום שהנעלים ימשכו למעלה, הבהמתיים מושכים למטה והמגיפה פושה גם במקומות בהם היתה אמורה להיות חסינות כנגדה. טוב שמעשה האלימות לא מתואר לפרטים, לדעתי, אבל מספיק התאור הכללי שנתת כדי להעביר את התחושה ואת המעשה. אני לא יודעת כמה זה קשור להיות הגיבור סאדיסט. זה קשור לזה שנמאס לו להיות מאזוכיסט ולשתוק. מצד שני, רק תאר לך שהסיפור היה ממשיך כמו שהוא בדרך כלל נמסר לנו בחדשות, "נהג המכונית השניה שלף סכין וחורר את חזהו של שרוף המושב. מצבו אנוש".
12 במרץ 2005, 17:05
Aragorn​(שולט)
לפי דעתי
אם בן אדם כמו chair אומר לך שאתה מעורר חלחלה סימן שאתה בסדר גמור ;-) צ'רושקה, למה אתה לא אומר לי מידי פעם שאני מעורר חלחלה? ;-)
13 במרץ 2005, 18:23
chair​(נשלט)
master james
אתה מעורר חלחלה. מרוצה?
13 במרץ 2005, 19:56
טוקסידומון​(שולטת)
פאתטי
אם זה קשור לבדסם אז זה עצוב מאד צר לי, גברים אלימים מכל סוג שהוא הם פאתטים, דוחים, לא מגרים וכנראה גם לא מאהבים טובים..........
13 במרץ 2005, 23:22
Aragorn​(שולט)
תודה
נראה לי שאני אלך לעשן סיגריה ;-)
14 במרץ 2005, 0:16
עבודת מאסטר{lori}
סאדיזם? לא
ברור שזו פנטזיה ושהיצרים בה מוקצנים ומקבלים ביטוי שאינו חייב לעלות בקנה אחד עם מוסכמות החברה ודרכי ההתנהגות המקובלות. אני לא חושב שמדובר בסאדיזם כמו בצורך בכח. ל-ד-ע-ת-י (אני מדגיש כדי שלא יהיו בעיות בהבנה), אם הסיפור היה נכתב ע"י סאדיסט, הוא היה מפרט את אשר קרה בתגרה, את הדרכים בהן גרם לכאב. לדעתי יש כאן חיפוש אחר כח ומעמד. מעמד של מנצח, גיבור, ג'אבר אמיתי. כשהוא מספר שכל שנות האימון התמצו למספר רגעים הוא מספר על ההתכוננות שלו לרגע בו הגבריות שלו תוכל לקבל ביטוי על פני השטח. הדרך בה הכותב מתאר את הניצחון וההנאה הגדולה ממנו (מהנצחון ובכך הוכחת הגבריות מול הבחורה, לא מהכאב לו גרם) מצביעה על כך. בנוסף, בסוף הסיפור הבחורה בסיפור מקבלת את גבריותו ובכך השיג חלק נכבד ממבוקשו. כל אלו מצביעים שאין מדובר בסאדיזם כפן דומיננטי באישיותו אלא החיפוש אחר הכבוד הראוי. מצד שני אולי אני בכלל לא בכיוון :)
14 במרץ 2005, 1:17
עבודת מאסטר{lori}
שכחתי להוסיף
שתגובתי כוונה אל תגובתה של טוקסידימון
14 במרץ 2005, 1:20
Brida​(נשלטת){DDDOM}
נהדר
יאמי של סיפור:) אהבתי ממש...
4 ביוני 2007, 20:20
Gia X
:)
להבדיל מסיפורים נפלאים רבים (וגם פחות) מצאתי לנכון להגיב דווקא לזה הישן. כל כך plain and simple וכל כך יפה. ראוי להכניסו תחת הכותרת - מדריך לשולט. :). שאפו. Gia X
10 ביוני 2009, 12:08