צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ספור פשוט של השתלטות

מאת me_4_u (נשלט)     22 באפריל 2005
פגישה במתכונת הידועה בבית מלון. אני מחכה מראש, עירום כמובן, על פי הוראתה. זהו מפגש ראשון. היא לא ביקשה ממני להיות על ארבע, בכלל, אינה מרבה בדיבורים.

היא נכנסת פנימה. אישה לא צעירה, וגם לא יפה. מאד מלאה, שדיים וישבן ענקיים, פימה כפולה, שיער לא מסודר, נעלי עקב, חצאית שחורה שעומדת להתפוצץ. אני שואל את עצמי, מה לי ולה? חושב על דרך מכובדת ולא מעליבה להיעלם.

היא מתקרבת אלי, אני עדיין עומד. היא לא אומרת מילה. לפתע היא בבת אחת קורעת את חולצתי, ופיה נצמד לפטמתי הימנית. היד השנייה ממוללת בעדינות את פטמתי השמאלית. היא עושה זאת בעדינות רבה, ואני גונח בהפתעה והנאה. היא מגבירה ומגבירה את העוצמה. עכשיו זה כבר לא מענג ומתחיל להכאיב. היא לא מרפה ואני זועק מכאבים כשהיא מגבירה העוצמה ולוחצת ונושכת את פטמתי. הצעקות רק מגבירות את הנאתה והיא ממשיכה בכוח.

לפתע היא מסובבת אותי בתשעים מעלות בלי להפסיק את הלחץ העצום על פטמותי. אני זועק בכאב, חש את שערות ערוותה הדוקרות והרטובות בירכי. הכאב בלתי נסבל ואני מתמוטט ארצה. היא נותנת לי ליפול, עדיין לא אומרת מילה, ומצביעה על נעליה. הרמז מובן ואני נפנה ללקק בקפידה.

בעודה עומדת, היא מסתובבת באופן פתאומי ומפנה את אצבעה מעלה כלפי אחוריה: "תלקק לי עכשיו את התחת," היא אומרת תוך שהיא משחקת עם אצבעה בערוותה. באותו רגע לא עובר בי שום היסוס וברור לי שזה הדבר המובן והטבעי ביותר. אני מלקק בתנועות מעגליות את פי הטבעת שלה. היא נשענת לאחור, מצמידה עם ישבנה את פרצופי לקיר ונעה כנגד פני, נהנית לחנוק אותי ולשחרר. לאחר כחצי שעה היא גומרת בצעקה רמה.

אני נופל ארצה תשוש ומבולבל. היא מפשילה את שמלתה ומשתינה הישר לתוך פי. כשהיא מסיימת, היא ממשיכה לעבר הדלת והולכת. אני נותר שרוע שעה ארוכה, חושב איך בכזו קלות היא הפכה אותי לשלה לעד. אני מחבק את מכשיר הטלפון, מקווה לשמוע את הצלצול מזו ששנתה את חיי מהקצה אל הקצה.

המכשפה בג'ינס​(שולטת)
מגניב!
וואוווו
23 באפר׳ 2005, 8:12
קליבר​(שולט)
איך הגעתי לכן ?
וואלה לא יודע אבל קראתי וזה אכן יפה ..
23 באפר׳ 2005, 11:54
מיתוסית​(שולטת)
מעניין...
מעניין שלא חייבת להיות משיכה מינית כדי לגרום לעבד להישלט על ידי מלכה.
24 באפר׳ 2005, 18:13
נתנאלה​(לא בעסק)
ממממ...
הכל מצויין באמת מצויין, בהצלחה לך קודם כל!!! יש לי רק שאלה אחת- משהו לא מסתדר לי איך היא קרעה את החולצה שלך אם חיכית לה, "כמובן בערום"? סליחה על ההסתכלות בפרטים הקטנים אבל... השאר מהמם...
26 באפר׳ 2005, 11:53