סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ערב קיץ

מאת LoneWolf​(נשלט)     2 באוקטובר 2005
"אני הולכת לסרט, המפתח במקום הרגיל. אתה תחכה לי בבית, בתשע וחצי בדיוק, עירום באמצע הסלון, ועל השולחן יהיו ארבע כוסות ובקבוק דייאט-קולה קר, ברור?"
"ברור, הגבירה", עניתי ברצון.

הגעתי אל ביתה החשוך בתשע בדיוק. סידרתי קצת את הסלון והמטבח, שטפתי את הכלים, הכנתי את מבוקשה וחיכיתי שהשעה תגיע. בתשע עשרים וחמש התפשטתי לגמרי ונעמדתי על ארבע באמצע הסלון המואר. הציפייה הייתה ארוכה, או כך לפחות היה נדמה לי, כשלפתע שמעתי את דלת המעלית נפתחת, ואת צחוקה של הגבירה ועוד כמה צחוקים בלתי מוכרים, אך נשיים בעליל.

הדלת נפתחה , וכשהצצתי ראיתי את רגליה של גברתי נכנסות אל הבית, ואחריה עוד שלושה זוגות רגליים יפהפיות .

"הנה הוא," שמעתי את הגבירה אומרת לחברותיה, "העבד הזנותי והחמוד שלי. בוא הנה , וקבל את חברותיי בברכה."
התהלכתי לכיוונן על ארבע, מברך כל נעל ונעל בנשיקת תאווה.
"אמרתי לכן שהוא מחונך, עוד נשתעשע בו הערב. חזור למקומך," ואני מהלך לי לכיוון מרכז הסלון, חש במבטיהן נעוצים בישבני המעכס.

הן התיישבו, מזגו לעצמן משקה קר והחלו בשיחה על הסרט הנפלא שצפו בו. שמעתי את צחוקן, את מילותיהן, את נשיותן המתגלגלת, כצלילי גן העדן.
"בוא הנה, כלב", שמעתי את אחת מחברותיה קוראת לי , ואני בזריזות הגבתי וקרבתי אליה, לא מעז להרים את עיניי. "נעליי זקוקות לניקוי יסודי, כדאי שתתחיל." לשוני נמתחה החוצה מפי והחלה ללקק את נעליה של הגבירה, מבריקה את עורן, בעוד אני מרגיש זוג רגליים אחר, מונח על גבי, נועץ את עקביו. "טוב, זה מספיק", שמעתי את קולה של הראשונה, "חברתי עייפה וכואבות לה הרגליים, לך טפל בהן."

הסתובבתי לעבר השנייה, רגליה כבר היו חשופות. פי התמלא באצבעותיה חש את עורה החם ממלא את חלל פי. ברקע שמעתי את השלישית מצחקקת לה להנאתה, אומרת לגברתי, שנראה שאני אהיה זונה טובה, ואולי כדאי לבדוק זאת. גברתי הסכימה ואמרה שאני לשימושן הערב והן יכולות לעשות בי כרצונן. "הוא הזונה שלי, ויעשה הכל כדי שאהיה מרוצה."

המשכתי בליקוקיי, עת שמעתי את השלישית קוראת לי, "בואי זונה הגיע שעתך." נטשתי את כפות הרגליים והתקרבתי אל מרגלות האלה השלישית, חושש קלות מהצפוי לי. חשתי את ידה מרימה את ראשי אל בין רגליה , ושם חיכה לי סטראפ און מחובר לאגנה ועיניה מחייכות אליי. "תמצצי, זונה. נראה את יכולותייך." מתאמץ לרצותה הכנסתי את הדילדו לפי, מוצץ אותו בתאווה, משתדל להיראות כנהנה מהמצב, כשלפתע חשתי זוג ידיים נוגעות בזין שלי,
שהחל להתקשות. שמעתי קול אומר: "הזונה מתרגשת..."

לפתע אותן הידיים החלו לקשור את הזין בשרוך, מלפפות אותו סביב ביציי והזין . "תרימי את הישבן, זונה, שנראה מה יש לך להציע", שמעתי קול פוקד, ואני, כמהופנט, הגבהתי את ישבני, מנסה להראותו כמה שיותר. הדבר הבא שהרגשתי היה חומר קר על יד שהחלה לחפור בתוכי, לסכך את פי הטבעת שלי ולחדור עמוק יותר ויותר לתוכי. גנחתי קלות מכאב עדין ושמעתי את כולן צוחקות להן .

"תמשיכי למצוץ", שמעתי את האלה שמעליי פוקדת, וחשתי איך דילדו נוסף חודר את ישבני ,חש בירכיה של אלה נוספת מתחככות באחוריי, עת היא חודרת לתוכי באיטיות. "הרי לכן זונה ממושמעת", שמעתי את גברתי בקול מרוצה.

בעלת הנעליים משכה את ראשי מהדילדו, כשהיא מקרבת אותי לערוותה. "תרדי זונה, תרדי. ורצוי שזה יהיה טוב." בעוד שאחת מהאלות ממשיכה לזיין לי את הישבן, התאמצתי אני לרצות את הערווה שמולי, ינקתי את הדגדגן לתוכי, ליטפתי אותו בלשוני, ומצצתי את רטיבותה, חש ברעידות ירכיה על פניי.

אינני יודע כמה זמן הכל נמשך, אך הן התחלפו ביניהן, ובכל פעם מישהי אחרת זיינה אותי, כשהשנייה פושקת את ערוותה מול פי, והשלישית מביטה או מושכת בזין שלי, לעיתים מטפטפת עליי מים קרים. הייתי מותש אך לא העזתי להפסיק, ידעתי שגברתי מסתכלת עליי ועל חברותיה ומרוצה מאוד ממה שהיא רואה.

בסופו של דבר הן הפסיקו. נשארתי במרכז הסלון כשגברתי נפרדת מהן בדלת. עברה עוד דקה של שקט כשלפתע חשתי את ידה של גברתי מלטפת את ראשי, מעבירה יד חמה על גבי. "בוא אליי," היא אמרה לי, אוספת אותי אל חיקה, מחבקת אותי בחום. "היית זונה מצוינת הלילה, שימחת אותי מאוד וריצית את חברותיי. זה חשוב לי." הרגשתי את שפתיה נצמדות לשלי מעבירות בי גל חום ממסטל של תשוקה . "בוא, חבק אותי, הלילה נישן יחד."

שלגי
יפה
אהבתי
3 באוק׳ 2005, 7:02
Starless
גם אני אהבתי
יפה מאוד!
6 באוק׳ 2005, 13:49
Yell​(נשלט){אלה}
אי אפשר להפסיק כאן !
הסיפור כתוב נפלא - אבל אי אפשר להפסיק כאן ! נשארתי עם טעם לעוד. מה שכן, אהבתי את הסוף האוהב. אני בעד !
7 באוק׳ 2005, 4:11