אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

צעצוע המין שלי

מאת מיתוסית​(שולטת)     26 בפברואר 2006
הוא בא אליי לאחר נסיעה של כשעה וחצי מהמרכז הרחוק. הוא התלונן באוזניי מספר פעמים, ואני החלטתי ללמדו לקח על הטרוניות הרבות שהפנה לעברי. הוא יצא ממכוניתו, נעל את המכונית והתקרב אליי, תוך שהוא עומד לנשקני על לחיי. הסבתי את לחיי והושטתי לו את ידי הענוגה והוא נישקה בעדינות ובחיוך.

פתחתי את דלת הכניסה ושנינו נכנסנו לחשכה גמורה. לחצתי על מתג האור במטבח הסמוך לכניסה, והוא סקר בעיניו את דירת הסטודנטים הקטנה שלי. הדירה הייתה ריקה והשותפות היו בבית הוריהן. ניגשתי למקרר והוצאתי בקבוק מים קרים וכוס ומזגתי לעצמי. נשענתי על המקרר ולגמתי באיטיות מהמים הצוננים. הוא הביט בי בידיים שלובות ואני חייכתי לעצמי בלב- הוא בוודאי ניסה לתהות על קנקנם של הנימוסים הגרועים שלי כמארחת. כשהרוויתי את צימאוני, הנחתי את הכוס על השיש.

"מותר גם לי לשתות?", שאל לבסוף.
חייכתי. מזגתי לעצמי עוד מהמים ובשקט הגמור שהשתרר, נשמע קול פכפוך המים הענוג היטב. הרמתי את הכוס והרטבתי מעט את שפתיי. הוא ליקק את שפתיו היבשות מבלי שים לב.
"בקש יפה", אמרתי לו ועצמתי עיניי מעונג הקרירות בלועי.
"אפשר לשתות מים?"
"לא".
"אפשר, בבקשה, לשתות מים?"
שתקתי ולאחר שניות מספר: "לא כך מבקשים".

הוא בלע את הרוק, חשב רגעים מספר בעודי מסובבת את הכוס וצופה במים הגועשים.
"שאני אבין, את משחקת איתי?" שאל.
חייכתי והותרתי אותו חסר מענה.
"אפשר בבקשה לשתות מים, גברתי?" ניסה לבסוף בלחישה.
"לא שמעתי", אמרתי, ועדיין לא הבטתי בו.
הוא הגביה את קולו: "אפשר בבקשה לשתות מים, גברתי?"
"אתה רשאי", אמרתי והמשכתי להמתין במקומי עוד מספר שניות.

הוא בהה בי כלא מאמין והושיט את ידו לעבר הבקבוק על השיש. מיד אחזתי בחוזקה במרפקו וזרקתי אותה לאחור.
"הרשתי לך לקחת לשתות?" שאלתי בקול נוקשה.
הוא הרים גבה בתמיהה.
"שאלתי שאלה".
"לא".
"אתה חייב ללמוד לדחות סיפוקים מהירים".
הוא שתק.

בשיא האדישות, פתחתי את ארון הכלים ושלפתי ממעמקיו קערת מרק קטנה. הנחתי אותה על הרצפה ובעודי עומדת כך שרק גבי מכופף, מזגתי מים לתוכה. ידעתי היטב כי הוא סוקר את רגליי עד הברך, המקום בו הסתיימה החצאית השחורה והרכה שלי. "שתה", אמרתי. הוא הביט בי דקה או שתיים והבין את שעליו לעשות. ירד על ברכיו ועמד להרים את הקערה בידיו. "לא!", אמרתי בקול רם ומיד הצבתי את עקב הסיכה שלי על כף ידו, הידקתי אותה לרצפה. הקערה ציפתה לו שם, מלאה עד שפתיה. הוא לקח נשימה ארוכה, התרחק מעט וקרב את לשונו אל המים ואז ליקק בתנועות מהירות ובתסכול על שום הדרך האיטית בה המים מילאו את גרונו.

ישבנו זינק אל על ואני הבטתי בהנאה גלויה בכלבלב שמולי ובישבנו, שבד מכנסיו היה מתוח עליו והבליט אותו היטב. היה זה אמנם מראה מלבב, אך העדפתי לראות את ישבנו חשוף. "מספיק", הכרזתי והזזתי את הקערה הצדה בכף רגלי. הוא הרים את ראשו במבט שואל. מחצית פניו התחתונה הייתה רטובה מהמים ועשתה לי מיד קונוטציות אחרות לפנים רטובות, מה שגרם להתגברות יצר החרמנות שלי.

אחזתי בחוזקה בשורשי שיערותיו וגררתי אותו אחריי לסלון. התיישבתי על הספה הדו- מושבית.
"עמוד", פקדתי.
הוא עמד.
"התפשט", המשכתי בסדרת הפקודות.
הוא השתהה מספר שניות.
"מה לא ברור?!" הרמתי את קולי.

הוא פרף את כפתורי חולצתו בזה אחר זה וגרם לנשמתי להיעתק. החולצה נפלה ברכות לרצפה ומיד אחריה גם הגופייה. החגורה נפתחה גם היא, ואחריה הרוכסן. הוא התכופף וחלץ את נעליו וגרביו והניחם בצד. נשענתי לאחור והתרווחתי בנינוחות, בעוד הוא הזדקף והמתין למוצא פי. "שכחת משהו", הזכרתי לו. הוא חייך במבוכה. הבליטה בתחתוניו אמרה לי בדיוק מה הוא חושב למרות המבט הרוטן שעל פניו. הוא אחז באצבעותיו בגומי התחתון ומיד הפשיט גם אותם. הזין הזקור שלו התנופף מולי ממש כדגל על תורן ספינת פירטים. סקרתי במבט סקרן את גופו. ידיו החלו לנוע בעצבנות- מה בין קדמת גופו לצדו. "הסתובב", אמרתי, ונהניתי מהישבן הלבן והבולט שלו. יאמי.

הוא חזר למקומו, ידיו מוחזקות מאחורי גבו. הושטתי את ידי אל הזין שלו, ומשכתי בחוזקה. הוא פלט זעקה חנוקה של הפתעה. היד השנייה חפנה את אשכיו ומחצה אותם, פעם ברכות ופעם בקשיחות. לאחר מכן, היד עלתה אל הפטמה שלו וכל אותו זמן, הבטתי הישר אל תוך עיניו, נהנית לקרוא את תגובותיו בהן. האצבע המורה והאגודל החלו למולל בעדינות את הפטמה וחיוך של עונג נפרש על פניו. רציתי למחוק תכף ומיד את החיוך הזה, אז צבטתי את הפטמה וסובבתי אותה בחוזקה. גבו התקמר וידו מיד נשלחה אל ידי על מנת לעצור את הסבל.

בבת אחת הרחקתי ממנו את ידיי.
"מה אתה חושב שאתה עושה?!" שאלתי אותו בכעס ונעמדתי מולו, צמודה אליו מאוד אך עדיין לא נוגעת.
"כאב לי..." הוא מלמל.
טאח! סטרתי לו. מיד הושיט ידו לאחוז בלחי הצרובה.
החזקתי את היד והסטתי אותה הצדה ועמדתי לסטור לו שנית. מיד הוא הגן על פניו.
"מה זה!?"
"זה אינסטינקט, גברתי. אני לא שולט בזה."
"אז תתחיל לשלוט", שפכתי עליו קיטונות זעם. "איתי לא יהיו לך אינסטינקטים מלבד אינסטינקטים של לעשות כל מה שאני רוצה, גם אם זה לא מוצא חן בעיניך או בעיני הגוף שלך. ברור?"
"כן, גברתי".
"הבה נעשה ניסוי", אמרתי והרמתי את ידי לסטור ללחי השמאלית. היד הורמה מיד כדי לבלום אותה.
נשמתי עמוק. "הגש לי את הלחי".
הוא הגיש לי אותה ועצם עיניים. לא עשיתי כלום מספר שניות ואז הוא וודאי שמע את שריקת תנופת היד מרחוק ואת הצלצולים באוזניים.
"יפה. למדת. אני רוצה שתבין שכשאני סוטרת לך בלחי אחת, אתה אפילו תגיש לי את השנייה. מובן?"
"מובן", הוא השיב בקול חלוש, עלבון הסטירה עודנו צרוב על לחיו.

דחקתי אותו הצדה ופסעתי בענטוז אל חדר השינה שלי. הוא הלך אחריי. נעלתי את הדלת מאחוריו ונתקלנו בחדר החשוך למחצה שרק מספר נרות מאירים אותו ומקל קטורת דלוק, שרוף למחצה ומפיץ ריח וניל נעים. התיישבתי על קצה המיטה והוא התיישב לרגליי בישיבה מזרחית. הבטתי בעיניו הנוצצות ולאחר מכן ננעץ מבטי באיברו השמוט והמבויש. שלחתי את הסנדל שלי לעברו והנחתי את העקב על הזין והביצים. הוא פער פיו ולקח נשימה. זה עדיין היה עדין. לחצתי על הזין עם העקב הדק והרפיתי. לחצתי והרפיתי. בפעם השלישית לחצתי כל כך חזק שבוודאי היה נדמה לו שניקבתי את שק האשכים.

"הסר את סנדליי, עבד", פקדתי עליו תוך הרמת רגלי אל מול סנטרו.הוא הסיר סנדל אחר סנדל בעדינות מרובה והניח אותם בצד. הנפתי את כפת רגלי הימנית והעירומה והתחלתי להעבירה בעדינות מרפרפת על גופו בחושניות, תוך שאני נזהרת כל אותו הזמן לא לגעת באיבר שהשתוקק לכך יותר מכל. בכל פעם הגעתי אל ירכיו הפנימיות ממש קרוב והתרחקתי לקצה השני. הזין כמובן עמד במהירות ובנוקשות. לבסוף דרכתי על איברו עם שתי כפות רגליי והרמתי אותו איתן, משחקת בו עם רגליי. הוא חש מושפל שאיני אפילו נוגעת בו בידיי. הנחתי אותן על הרצפה.

עמדתי, ואז כשראשו היה בדיוק מול צומת רגליי, הושטתי את ידי מתחת לחצאית ולאחר מספר התעסקויות קטנות שבהן לא ראה דבר, שלפתי בניצחון את החוטיני שלי בידי. הוא הביט בי בפה פעור. התיישבתי מולו, מנפנפת בחוטיני השחור והספוג במיצי התאווה שלי ואז מעבירה אותו אל מול פניו. הוא מייד תפס את החוטיני והסניף את הריח לקרבו, מקווה שזאת לא תהיה הדרך הכי קרובה להריח את הכוס שלי. בדיוק כשהחל ליהנות יותר מידי, השלכתי את החוטיני על הרצפה.

פשקתי את רגליי לרווחה, עד כדי כך, שיכל לראות היטב את הכוס הפעור שלי, גם באפלה היחסית. "נשק ולקק את כפות רגליי", אמרתי לו בקול רך. הוא הרים בצייתנות את כפת רגלי הימנית והחל ללקק ולנשק את החלק העליון של כפת רגלי ואז התחתון. לאחר מכן החל ללקק ולמצוץ כל אצבע בנפרד, מעביר את הלשון החלקלקה שלו ברווחים בין אצבעותיי. התחושה הייתה שמיימית והתחלתי להרגיש איך אני נרטבת עוד יותר. כל כך רציתי לדחוף את ראשו אל הכוס שלי, בייחוד כשראיתי את המבטים שלו נשלחים לעברו, אבל החלטתי שלדחות את הרגע, רק יועיל לשנינו. כשסיים את כף הרגל השנייה, רמזתי לו בעיניי שימשיך ללקק למעלה. הוא חייך אליי בהכרת תודה.

הלשון החלה להאמיר כלפי מעלה, מלקקת את השוקיים, מתעגלת סביב הברך ואז זוחלת לירך הפנימית. ככל שהלשון התקדמה, כך היד הפשילה עוד ועוד את החצאית עד שהגיעה למותניי. הוא ליקק לאט את ירכיי הפנימיות ואני חשבתי שאני משתגעת. אגני היה מכווץ וקשה, מחכה לו שירפה אותו. הוא הריח אותי והביט בי מלמטה בהערצה.

ואז זה הגיע. קצה לשונו נגע בקצה דגדגני ואני פלטתי אנחת רווחה קטנה. שוב נוגעת בעדינות ואז מתחילה לרקד עליה בסיבובים ובלחיצות זעירות. הרטיבות שלי התגברה וכל האזור הפך לוהט כמו בגיהינום. התחלתי להתנשף. הלשון ליקקה את פתח הנרתיק שלי ודגדגה אותו ואז בבת אחת נדחקה פנימה. פלטתי שוב אנחה כבדה, מביטה בו מבצע בי עבודת קודש ועוצמת עיניים לחליפין, מתרכזת בתחושות המדהימות שעטפו אותי. הלשון שלו שיחקה בי מבפנים, ליקקה ואז שפתיו מצצו את הדגדגן שלי. ידי נשלחה במהירות אל שיערותיו והצמידה אותו לכוס שלי. הירכיים שלי התלבשו על כתפיו ונעלו אותו בין רגליי.

התחלתי לאונן על הפרצוף שלו שהפך רטוב מרגע לרגע, ריחות התשוקה שלי החלו להפיץ עצמם בחלל החדר. אנחותיי החלו להתגבר ללא שליטה. "תכניס אצבע", אמרתי לו והוא הרטיב את האצבע והחדיר אותה לאט לאט לתוכי, מתחיל לגעת בכל הנקודות הכי רגישות והכי מרגשות. עד מהרה אצבע שנייה ושלישית נדחקו גם הן והחלו לזיין אותי בחוזקה, בעוד הלשון שלו מדגדגת לי את הדגדגן במרץ.

בבת אחת זרקתי אותו ממני, תפסתי אותו והדפתי אותו על המיטה. הוא שכב עליה, מביט בי עומדת על ברכיי מעל אגנו, משתפשפת קצת בזין שלו ומיד נמשכת כפרפר אל אש לעבר הפה שלו. התיישבתי על פניו, כל ירך לצד כל לחי, ידיי אוחזות בחוזקה בקיר הקשה שמולי והתחלתי לרכוב על פניו, לא נותנת לו לנשום, מאוננת על צעצוע המין שלי.הוא אחז בחוזקה בישבניי ופער אותם. התרוממתי והוא הביט בי במבט אומלל של ילד שלקחו ממנו את קלפי היוגי- הו שלו בכוח.

התהפכתי והפעם ישבתי כשפניי מופנות אל כפות רגליו וישבני המכובד חונק את פניו. הוא המשיך ללקק אותי מאחור ואז עבר לפי הטבעת שלי. חשבתי שאני מתה כשהרגשתי איך כל המקום שלי רגיש כל כך, לוהט כל כך, רטוב כל כך... אוי, אני הולכת למות, חשבתי, וברגע שהתחלתי להרגיש את סדרת ההתכווצויות על פניו, קיוויתי שזה לא ייגמר לעולם. אנחותיי התגברו, עד כדי צעקות ולבסוף התרוממתי ממנו ונשכבתי עליו, הפוכה, מחבקת את שוקיו.
התנשפתי בכבדות וניסיתי להסדיר את נשמתי. הוא לא העז לנוע או לפצות פה.

לאחר דקות ארוכות, התרוממתי ממנו ושכבתי לצדו. הוא הביט בי בחיוך ובסיפוק על כך שגרם לי סיפוק. "חכה, עוד לא גמרתי איתך", אמרתי לו כשבהיתי בתקרה. "אני לא מוותרת על זיון חזק ופראי. תוציא את הקונדום". בזמן שהוא חייך מאושר, הוספתי לו גם בלחש: "וגם את הסטראפ- און שלי מהמגרה..."

huan
סיפור מאוד משעשע
אהבתי את הדימויים
26 בפבר׳ 2006, 8:46
Fudo Sama
ממש cowgirl
הסוף מצחיק. אהבתי
26 בפבר׳ 2006, 10:34
אדון_המשאלות​(מתחלף)
המשך יבוא?
סיפור בנוי היטב חבל שאין המשך למה שאמרת בלחישה :-)
26 בפבר׳ 2006, 23:27
חיפאי81
מדהים
ומחרמן בטירוף.
27 בפבר׳ 2006, 7:20
החתול​(שולט)
מיאו
מעניין למדי...
27 בפבר׳ 2006, 18:31
Toxic Princess
סיפור מגניב לגמרי
מרתק, סוחף, מחרמן, מדליק, מצחיק.. במילה אחת: תענוג! :)
27 בפבר׳ 2006, 23:45
[תומר]​(אחר)
מדהים
מדהים איך הפכה אותו לאט לאט אבל בטוח לצעצוע שלה
30 במרץ 2006, 18:40
misterz1974
האהבה
שלך לאוראלי, מחרמןןןןןןןן
11 בספט׳ 2014, 7:18
feetslave
וואו. פנטזיה או אמיתי? כי לי זה פנטזיה חדשה
30 ביולי 2015, 21:12