סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירח דבש בקופיפי

מאת SEAMASTER​(שולט)     4 באפריל 2006
30.03.06 יערה ואני נוסעים ומטפסים אט אט מהמקום הנמוך בעולם, ים המלח. השעה 17:00 ואנחנו מתחילים להתקרב לציוויליזציה, פנינו מועדות לקראת אירוע מרגש: דומי ופרודו מתחתנים!

הכרנו אותם לפני כשנתיים בדאנג'ן ומייד הבנו... הם כל כך שונים וכל כך יפים, קורצו מאותם חומרים שכל כך מדברים אלינו, חומרים שעושים חשק רק להיות במחיצתם. החתונה, ללא ספק מהמרגשות שזכינו להיות בהן, היתה עוד הוכחה לכך שהחיבור ביניהם הוא חיבור של אחד למיליון. בפשטות, שמחנו על הזכות להיות אורחים ושותפים לחתונת הקדושה הזו.

דומי ופרודו היקרים, תודה על עצם היותכם. בהשראת חתונתכם, יערה ואני בחרנו להיזכר ולשתף במקום האידיאלי שלנו לירח דבש, מקום שהיה עבורנו כחלום.

חג שבועות בצהרים. יערה ואני מתקדשים והופכים לגוף אחד, ולאחר החתונה – ירח הדבש!

"לדברים טובים מתרגלים מהר", כך אמרה לי יערה שלי בטיסה ישירה לבנגקוק. משם נסענו ישר לקוואסאן, להתרגעות של יומיים, ומקוואסאן הגענו בקונקיישן לקופיפי. אתר הנופש בקופיפי שוכן במפרץ פרטי אקזוטי ובתולי תחת יער עבות ולשונות מפרצים שבהם קשורות סירות קאנו זעירות. אך הגענו ומייד ניגשו אלינו תאיות קטנות, מהפנטות וממסטלות, והובילו אותנו לאתר ברכב גולף קטן. שם נרחצו ידינו ורגלינו במי ורדים, ומייד נעטפו בשמן קוקוס. התחלה טובה...

אתר הנופש שוכן בחוף פרטי מבודד ואינטימי, שאליו מגיעים בעת השפל באמצעות כלי רכב קטנים השועטים לאורך החוף. בקרבת הים שוכנת בריכה עם דפנות זכוכית עבות שמקנות למקום תחושה של המשכיות אין סופית. מזג האוויר הטרופי ממסטל.

האגדה מתחילה ואינה נגמרת ואז יורד לך האסימון! אתה נמצא, עם פה פעור, באחד המקומות המדהימים עלי אדמות. ירוק משובח מקוסס ומגולגל בקונוס, מעלה עשן צפוף ועשיר. אתה לוגם דון פרמיניון, יונק אוייסטר וקולט: הדיווה? היא חלק ממך. אתה חי בחלום, וכל יום שעובר רק מוכיח לך שהחיים הם אכן פנטזיה. שכרון חושים, טירוף, קינק, הזיה, חוסר הגיון... כך הכרתם וכך תחיו בעונג!

דומי ופרודו, בהצעת הנישואים שלכם נאמר המשפט: "בחיים יש רק סיבוב אחד", משפט שאני אהיה הראשון להסכים עמו. בטוחים שביחד תנצלו את הסיבוב שלכם עד תום.

אלילה בעליל
...
לא יכולת לתאר זאת אחרת...ממש מקסים. יכולת הפירגון שלך מדהימה. }{
5 באפר׳ 2006, 5:57
Tainted​(לא בעסק)
יקרים שלי
אני מטורפת עליכם, אתם מדהימים, אני שמחה שבאתם לחגוג איתנו, חברים כמוכם לא מוצאים כל יום. תודה על האהבה, הפרגון והעזרה. אוהבת המון, דומי
5 באפר׳ 2006, 7:29
המלכה קארינה​(שולטת)
עושה חשק להתחתן...
קודם כל - סימאסטר היקר - כתבת כ"כ יפה כי זה כ"כ נכון, ירח דבש - חוויה של פעם בחיים, צריך וכדאי לזכות כל רגע ורגע - אוהבת אותך אוהבת את יערה נשיקותתת. פרודומים - החוויות רק מתחילות, החיים המשותפים ממשיכים, ה"ביחד לעד" תופס זינוק רציני מחכה לשמוע עדכונים מהירח דבש שלכם (מאמינה שסי נתן לכם כיוון...) אוהבת אתכם ומאמינה בכם לעד !!! נישוקים וחיבוקים
5 באפר׳ 2006, 7:48
יערה​(נשלטת){SEAMASTER}
אהבה יקרה שלי
מי שמחייך אל העולם העולם מחייך אליו חזרה מי שמפרגן הכל חוזר אליו כל כך כף לקרוא ולהזכר שוב בירח דבש הקסום והמטריף שהיה לנו, מאחלת לכל אחד ירח דבש שכזה דומי ופרודו יקיר- כמו שכבר אמרתי ואני נהנית לומר זאת שוב- היתה חתונה מטריפה מדהימה..ואני מאחלת שכל ההמשך יהיה לכם דבש מתוק אוהבת אותכם מאוד מאוד שלכם יערה
5 באפר׳ 2006, 9:45
אליזבת​(נשלטת)
מעולה!
אין עליך!!!! פשוט אין בתיאורים, בפירגון, בחברות, אתה פשוט מדהים אותי כל פעם מחדש. אוהבת המון
6 באפר׳ 2006, 10:27
Mלכה Lב Aדום
ריספקט
כמה טוב לי לקרא את ההנאה שלך באותיות... סי ויערה דומי ופרודו- אתם ההוכחה שזה עובד שזה מדהים וקסום אני מאחלת לכם רק אהבה והנאה אחד מהשני וממה שהחיים מציעים לכם בגלגל הזה. שלכם, שלג.
6 באפר׳ 2006, 12:50
VOONIKX​(שולט)
המון מזל טוב דומי
תנצלו כל רגע להשתולל - לפני שיופיעו הנמוכים האלה עם הנזלת באף
6 באפר׳ 2006, 14:14
מאי
ווהוווו
איזה תיאור מקסים..........עושה חשק לנסוע!!! :-))
7 באפר׳ 2006, 12:22