צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

בדס"מ רוחני

מאת נוריתE     23 ביולי 2006
שוו בדמיונכם נהר רחב ושקט, אשר יכול להיות מראה רגוע ויפיפה, מרגיע ומשובב נפש. כעת טיילו בדמיונכם במעלה הנהר הזה. ככל שתתקרבו למקורותיו תגלו יותר עוצמה וגעש. מפלים, מים קוצפים ולבסוף קירות פורצי סלעים, הנישאים אל על מתוך מעמקי האדמה. כל מערכת יחסים אוהבת דומה מאד לכך. היא רוטטת, מבעבעת ומלאה חיוניות חדשה בתחילתה והופכת עם הזמן לרגועה ושלווה.

בדס"מ רוחני נסוב על הפיכת היוצרות הללו.

בפילוסופיות מזרחיות דבר זה יוסבר ע"י המונחים של ין ויאנג. אנרגיית החיים (KI ביפנית, CHI בסינית ו PRANA בסנסקריט) נעה בין הין ליאנג, בדומה לתנועה בין הקוטב השלילי והחיובי של סוללה או מגנט. האיזון בין הין ליאנג דורש הפרעה מתמדת על מנת לאפשר לאנרגיה לזרום. לא "סתם" הפרעה כמובן, אלא פעולות נשלטות ובעלות משמעות נדרשות כדי לאפשר זרימה מהין ליאנג ובחזרה. על המפל להיות שם על מנת להזין את הנהר.

בדס"מ נסוב על "ערעור השלווה", חיפוש אחר דחפים וגבולות חדשים, אפשרויות וגירויים. מסע אל קצוות המודע, אל הפינות העמוקות של הפנטזיה. זו אינה בחירה במובן מאליו או בידע הקיים והנוח, אלא צעידה אמיצה אל מקומות בהם לא היה אחר מעולם. להיות בתוך הבדס"מ דומה להיותך קולומבוס ביקומך שלך.

זהו עולמך.

באהבה ומערכות יחסים ישנן מציאויות רבות ושונות (מימדים, אם תרצו) כמספר בני האדם. כל מערכת יחסים היא עולם בפני עצמה ושונה מכל אחת אחרת, מעוצבת עפ"י ערכיה והנורמות שלה, רצונות וצרכים. כולן מתחילות באופן דומה, אך כאשר בוחנים אותן בקפידה, הן שונות מאד.

צאו למסע לתוך עולם הבדס"מ ומייד תהפוך למגלה וחוקר של עולמך שלך ושל אחרים סביבך. מטרתך: ללמוד, לחוות ולגלות דחפים חדשים. אוצרות מסוגים שונים נופלים לעיתים קרובות בחלקם של מגלים וחוקרים. ארצות חדשות, תרופות חדשות, תוכיות חדשות בעלי חיים חדשים ואנשים חדשים. הם עושים זאת בכך שהם לוקחים סיכונים ומתמודדים עם סכנות כאשר הם פורצים אל הלא ידוע. על כך בדיוק נסוב בדס"מ.

From: http://www.powerotics.com - published with permission
תורגם ברשות.

שולט ומפנק​(שולט)
מדובר בחיפוש מדובר בצורך מדובר ברעב של הנפש והגוף רעב שדורש ארוחה עם חמש מנות האם הבאת סינר עליך???
17 באוג׳ 2015, 5:34