צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפור מפאזה אחרת

מאת Nymphaea​(נשלטת){זיעויה}     16 בינואר 2007
נכנסת הביתה. מוצאת אותו איתה. שוכבים יחד על הספה, מחובקים. ידו על חזה. "שלום", הם מחייכים אלי. "שלום", אני עונה. ניגשת אליהם. נושקת לאדוני על שפתיו, ואחר לה, על לחיה. מתיישבת על הכסא ממול. מדברים קצת. היא קמה, מכינה לכולנו קפה. שותים ומדברים בנחת. הם נשארים שניהם יחד, על הספה מולי. חבוקים.

"תתפשטי", הוא אומר לי. אני מסתכלת עליו בשאלה. מבטו לא משאיר מקום לשאלות. מתפשטת. "גשי לחדר וחכי לי שם". הולכת על ארבע לחדר. עומדת במרכזו על ארבעותי, ראשי מורכן. ממתינה. שומעת אותם מתלחששים, מצחקקים בחדר השני. ליבי שוקע. הוא נכנס לחדר. היא אחריו. היא עירומה. הוא קושר אותי לעמוד, בפינת החדר. ידיים, רגליים. אין לי יכולת תזוזה. "היום, כלבה, אני רוצה שתסתכלי היטב", הוא אומר לי. ליבי שוקע עוד.

הוא קושר את ידיה אל המוט התלוי. אוחז בשוט. מלטף בידו את עכוזה. נושק לשפתיה בתאווה גלויה. תאוותו אליה אכן ניכרת לעין. מלטף בידו האחת את גופה. את שדיה. צובט את פטמותיה המזדקרות. מעביר את השוט על גופה. מצמיד את גופה אליו. נושק לה שוב ושוב. אני בפינה. לב כבד. זועקת בתוכי: "הוא שלי". הוא מצליף בה. קצב ההצלפות הולך וגובר. מדי פעם עוצר. מלטף את גופה החם. מכסה את שדיה בכפות ידיו. צובט אותן, מוחץ אותן. מסובב אותה ונושק לה. מחכך את עצמו בגופה המתמסר.

ההצלפות נמשכות כך עד שהוא משחרר את ידיה. הוא מוביל אותה אל המיטה, המיטה שאני ישנה בה איתו בלילה. עוזר לה לשכב. משתרע לידה ומחבק אותה. ראשה על חזהו. מלטף את ראשה ברוך. נושק למצחה. היא מתמכרת לספייס ואליו. אני עוצמת את עיני. לא יכולה יותר לשאת את המראה. כעס ממלא אותי. נושך את ליבי. "פתחי את עיניך", הוא אומר בקור. "ביקשתי שתסתכלי היטב. אני מצפה ממך שתמלאי את הוראותיי. ברור, כלבה?" אני פוקחת את עיני. מרגישה את העצב ממלא את כולי. רוצה כל כך להיות הרחק משם. לא מעיזה להמרות את פיו של אדוני בשנית. "לא שמעתי אותך", הוא אומר בשקט. "ברור, אדוני", אני עונה בקול רפה. מחנק בגרוני.

ידיו מלטפות את גופה. היא מחייכת אליו חיוך אוהב. הוא מחייך אליה חזרה. עיניו מאירות אליה. המחנק בגרוני גובר והולך. בולעת את הדמעות. לא רוצה לבכות לידה. שוב הוא נושק לה. מושך את ראשה אל חלציו. היא מוצצת לו. מלקקת את איברו הזקור. עיניו נעצמות בהנאה. הוא אוחז בראשה. דוחף אותו בחוזקה אל אברו. ננעץ בה בכוח. הוא יוצא מפיה. הופך אותה על גבה. ידו בתוכה. מענגת אותה. היא נאנחת בעונג. אגנה נע קדימה כמו להכיל את ידו בתוכה עמוק יותר. הוא גוחן קדימה מפשק את רגליה וטומן את ראשו בתוכה. מלקק את דגדגנה. מוצץ את תאוותה. אנחותיה הופכות עמוקות יותר. נשימתה מהירה.

אני מסתכלת בעיניים כלות. לא מעיזה להפר את הוראת אדוני. הצביטה איומה עכשיו. עבורי הוא לא עושה זאת. הדמעות זולגות עכשיו מעליהן. ללא שליטה. בוכה בשקט. בצד. הוא הופך אותה. עתה היא על ארבע, עכוזה מונף מולו באוויר. הוא חודר לתוכה. סוטר לישבניה. הוא פונה אלי ואומר: "כלבה, לא צריך אותך יותר. היא יותר יפה. היא יותר טובה ממך. לא רוצה אותך. מעכשיו היא הזונה שלי. את הכלבה שלה. היא תשתמש בך כרצונה".

המילים מכות בי בכוח. סטירת לחי מצלצלת. טביעות האצבעות מאדימות על לחיי. אדוני לא רוצה אותי יותר. הוא לקח לו מישהי אחרת על פני. הדמעות זורמות עכשיו במורד פני כנהר גועש. בוכה ללא קול בכי תמרורים. הוא חודר אליה ואומר לה: "זונה אהובה שלי, את מענגת אותי. את עושה לי טוב. הכלבה תנקה אותך אחרי שאגמור בתוכך, שתהיי נקייה עבורי שוב." המילים חותכות בבשרי. הוא ממשיך לחדור לתוכה, אנקותיהם ממלאות את חלל החדר. אני כבר לא שם. לא יכולה לשאת את הכאב. הוא גומר בתוכה בשאגה והיא מצטרפת אליו באנקות אביונה. רועדים ותשושים הם נופלים על המיטה. אני צופה בהם. יודעת שאני כבר לא שלו יותר. אין לי מקום יותר. מחכה שיתיר את אזיקי, ישחרר אותי. בוכה. מיואשת. מנסה להחליט איך להגיב. אומללה.

אושה{אוש}
כל כך נוגע ללב
זה מתחיל כפנטזיה ומודה שיש לי אחת כזו. ההשפלה בלראות את הגבר שלך עם אחרת. אבל כאשר זה לא משחק. כאשר הוא משליך אותך כך הכאב קשה מנשוא. ריגשת אותי יקירתי.
16 בינו׳ 2007, 12:17
lo ba'esek
אוי
סיפור קשה
16 בינו׳ 2007, 13:26
mayaxxxx​(שולטת)
זוועה
מדהים, עצוב נורא, לא קרה לי אבל עדיין כל כך מוכר.....
16 בינו׳ 2007, 13:36
Lady G
אוי
עשה לי עצוב.
16 בינו׳ 2007, 14:27
עינבר
כשאת כותבת רגשות
אפשר לכתוב גם סיפור. אהבתי לקרוא, למרות הכאב.
16 בינו׳ 2007, 17:35
פעם פרח​(נשלטת)
עצוב וכואב
תיארת יפה את אחד הסיוטים שלי מעולם השליטה
16 בינו׳ 2007, 17:48
venus in our blood​(שולטת)
מגירות הלב המאובקות
שם בדיוק זה נוגע ופוגע, היכן שתשוקה וקינאה וייסורים נמהלים יחד. תודה לך על סיפור מרגש וחזק.
17 בינו׳ 2007, 1:52
דובדבן
את אישה מדהימה
כתבת כל כך מרגש דבר שלא יכולתי אפילו לחשוב אותו. מאיפה הכוחות האלה?
17 בינו׳ 2007, 12:01
Needles And Pins​(לא בעסק)
אלוהים.
נוראי. צבט לי את הלב.
17 בינו׳ 2007, 12:37
S S B​(שולט)
VHVHVH
ליבי ליבי איתך אים באמת החליט להחליפך בצורה זאת לדעתי אין הוא מכבד את מעמדך כשיפחתו (והוא כן צריך ) נגע לליבי וניכתב בצורה ברורה אמיתית ומכובדת יום נעים
17 בינו׳ 2007, 16:15
אביטל34
אווץ
כתוב יפה סיפור מרגש אם הוא אמיתי הוא לא ראוי לך טוב ששיחרר אותך כי את ראויה ליותר טוב ממנו . שולט אמור לדעת מתי ואיך להתנהג הסיטואציה מרגשת וכואבת כאחד כהשפלה כחינוך אבל השיחרור לא אמור להיות בוטה כל כך.
17 בינו׳ 2007, 17:06
זלדה​(נשלטת)
אדון בן זונה
בהנחה שמדובר במעשה שהיה, אני מאחלת לו שלא ירחק היום והזונה החדשה היפה שלו תמצא לעצמה אדון יפה/ חזק/ עשיר ממנו, ותטעים אותו באותה השפלה ובאותו הצער שהוא גרם לך בנטישה המכוערת הזאת.
17 בינו׳ 2007, 20:31
לב כחול
לא ככה
אני בזה לאדון מסוג זה אם הוא באמת רצה לשחרר אותך יש דרכים הרבה יותר יפות לעשות זאת הוא לא באמת אדון ראוי ולא שמרא על כבודך. אני במקומך באותו רגע שהייתי יודעת את זה הייתי צועקת שם שכל העולם ישמע מעבר לזה בכלל לא מבינה איך הוא הרשה לעצמו להביא אותך לסיטואציה מסוג זה זו לא השפלה זו נבזות לשמה אבל בטח הכל פנטזיה וזו פנטזיה שכתובה כל כך יפה עם המון רגש!
17 בינו׳ 2007, 22:22
רחפנית-הדומית המרחפת​(שולטת)
כתיבה חזקה.
למרות שכתבת את רגשותייך, כתבת אותם בצורה כישרונית אשר הצליחה לנגוע בי עמוק.
18 בינו׳ 2007, 6:38
Tintoretto​(אחר)
מזעזע....
...סיים את הקשר באותה "מקוריות" של מוכר בשוק בה התחיל- ב"טקס חניכה"...בהחלט אדון למופת! בכל זאת מקווה שזו היא רק פנטזיה....כתובה יפה, נוגעת ללב וגורמת לעצב רב אך רק פנטזיה...
18 בינו׳ 2007, 18:58
פיתוי מתוק...​(מתחלפת)
הארה-הערה
הארה: תקראי את הביקורות! הצלחת לרגש את כולנו. אמיצה שכמוך... הערה: אל תחששי ללכת עוד יותר רחוק בעתיד. את עושה את זה נפלא.
18 בינו׳ 2007, 20:25
mind games​(מתחלפת)
סיפור כואב ומרגש
מאוד נוגע ללב. מקווה שזה רק סיפור ולא מציאות.
18 בינו׳ 2007, 21:11
Queen Babe
כואב משהו...
כל כך מרגש וריאליסטי.
19 בינו׳ 2007, 8:07
Queeny​(מתחלפת){being}
באמת מאוד עצוב.
מקווה שזו לא אמת, ומודה שלא הייתי מפנטזת על דבר כזה.
19 בינו׳ 2007, 12:41
daLord
מרתק
לא יכולתי להפסיק לקרוא. קשה להאמין שזה אמיתי. מצד אחד פנטזיה של ממש,ומצד שני מסתיימת בדרך לא אנושית. אני חושב שהכאב הזה כבד יותר מכל כאב פיזי שאפשר לחוות.
21 בינו׳ 2007, 2:41
insomia
עצוב
תיזרקי אותו לכל הרוחות. את יכולה למצוא לך מישהו הרבה יותר טוב. שיתנהג אליך בטיפת כבוד. כלבה או לא כלבה את עדיין בן אדם. אני מצאתי גם את יכולה. לא כולם כאלה. ובטוח יש יותר טוב ממנו.
21 בינו׳ 2007, 15:13
electro-z
חזיון מבעיט
של אדם המכנה עצמו שולט אבל הוא בעצם נכה ריגשית ברמה כזו שעריית תל אביב היתה נותנת לו תו נכה לחניה על מדרכות. הצגת פה צד מכוער אלים ומרושע של מה שהענקת שליטה עשויה להביא אליו כשמדובר באדם לא ראוי. גם אם מדובר בפנטזיה אני בטוח שקיימים הדפקטים שעדיין יחשבו בתוך הסיטואציה שזה עושה את זה למישהי.
25 בינו׳ 2007, 7:18
electro-z
מבעיט = מבעית
למרות שהייתי בועט בו
25 בינו׳ 2007, 7:48
ליזרט
מקווה שזה רק פנטזיה
מעדיפה להאמין שזה פרי דמיונך הקודח
27 בינו׳ 2007, 21:39
רקדן המילים​(שולט)
אדון שליבו רע
באמת גם א ני חושב שעדיף שהספור הזה הוא פנטסיה כי אם זה אמיתי זה אומר שהאדון ההוא שלך היה פשוט אדון רע. והכוונה איש שליבו רע. איש אכזר ונקלה ואז זה אומר שהאדון שבחרת לך במשך חדשים היה אדון רע מה זה אומר על השיפוט שלך. על האינטואיציות שלך? אדון יכול להכאיב באכזריות אבל השפחה צריכה תמיד לדעת שהוא שומר עליה, שהיא יקרה לו. אם יש לי שפחה, איני יודע אם היא תהיה שלי כל חיי או חייה אבל אם יש משהו שמדאיג אותי זה בדיוק מה יהיה גורלה אחרי שאשחרר אותה ואם ימשיך להיות לה טוב ואם תמצא לה אדון ראוי שלא יעשה לה רע כך שאדון טוב גם אקט השחרור שלו נעשה ממקום של טוב לב וכאב וצער
28 בינו׳ 2007, 7:44
שלגיה א ח ת
זוועה
התקשיתי לקרוא את זה. מקווה כמו הקוראים לפניי שזו פנטזיה ושלא נפל בחלקך אדם רע ושפל כל כך. :(
28 בינו׳ 2007, 13:54
Evil Bitch​(נשלטת)
:-(
ממש עשית לי עצוב עכשיו בלב.....
28 בינו׳ 2007, 17:47
מכניע ברגש​(שולט)
אם זו פנטזיה
וכנראה שזו , הדבר האיום הזה , שקורא לעצמו האדון שלך , גם כלבים צריכים יחס! ,ליטוף סטירה נשיקה , לא האמנתי עד לסוף הסיפור שהזוג הנהנה לא יתיחס אליך בדרך כל שהיא , אולי כזוג שמפנק אותך כפליים ,התאכזבתי מהאדון , וממך שלא צרחת את מילת המפתח! ללכת הביתה היה עדיף ,שם תרגישי יותר מושפלת.
10 בפבר׳ 2007, 9:05
shivas
מוכר לי
מה ש electro-z אמר.
3 במרץ 2007, 3:15
strong man
את
כבר אמרו הכל בתגובות.. מבין , לומד. לא מביע דעה על השולט . כתיבתך מרגשת עד מאוד. כניראה שאלה הם החיים , ומבחירה שלך הגעת לסיטואציה הזו-רק ככה הצלחת באמת להשתחרר ממנו (אם הסיפור אמיתי).
23 ביוני 2007, 6:09
Padfoot
.
סיפור יפה עצוב אבל יפה
15 ביולי 2009, 2:34