סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חלום בהגשמה (1)

מאת Dark_Shadow     24 באפריל 2007
מרים את הטלפון, מחייג , היא עונה.
"הביצים עדיין בפנים?"
"כן , אבל אני בישיבה עם הצוות שלי ואני מאד לחוצה", היא עונה לי בקול סמכותי, קולה סקסי כקולה של נסיכה.
"טוב, רק תעני לי ב'כן' ו'לא'. את זוכרת מה אמרתי לך ללבוש? זוכרת מה קרה בפעם האחרונה שדיברת בטון כזה?"
"כן, אני זוכרת. איך אפשר לשכוח? אני חייבת לנתק", כך היא אומרת ומנתקת את הטלפון.

אני מניח את שפופרת הטלפון, יושב מול המחשב ומהרהר. מזל שנסתיימו הישיבות להיום, אפשר התחיל להתכונן לערב. אני מאד אוהב את ימי שלישי, זה היום שבו אני פוגש אותה. אני מקווה שהיא עמדה במשימה השבועית. האמת שאני לא מודאג , היא בטוח עמדה במשימה. לא סתם בחרתי בה מכל הנשים. היא משהו מיוחד, מי היה מאמין שהיא כזאת תותחית.

אורז את התיק, נועל את המחשב. מזל שהתקבלתי למקום העבודה הזה לפני שנתיים, מהרהר בליבי. מעבר לקידום המקצועי המדהים שהיה לי פה, מצאתי אותה. כיף להיות איתה באותו החדר בזמן ישיבה, כיף להתווכח איתה בישיבות, כיף להיתקל בה במקרה במטבחון, כיף להצמיד אותה במקרה אל הקיר וקצת להשתעשע איתה, כיף להישאר בעבודה אחרי שכולם הולכים.

היא שלי כבר שנה. בת 37, נשואה עם ילדים. קרייריסטית. פגשתי את המשפחה שלה באירועים חברתיים. זה היה מאד משעשע ומגרה לראות אותה ואת בעלה מדברים עם אשתי ואיתי. יש רגעים מיוחדים בחיים שלא ניתן להסביר.

טוב, חלאס נוסטלגיה, יש המון דברים להכין. מגיע לדירת החדר ששכרתי בפרברי תל אביב, דירה קטנה ומטופחת העונה לצרכי במדויק: כניסה צדדית, מטבחון קטן, מיני בר, מיטה רחבה, אמבטיה משופצת ומערכת קולנוע ביתית קומפקטית.

יוצא מהמקלחת, מתנגב, לובש ג'ינס וחולצה וממתין. דפיקה בדלת. היא נכנסת לבושה בחליפת עסקים בצבע אפור כהה, מניחה את התיק, נשענת על הקיר עם הרגליים פשוקות. אני מושיט את ידי מתחת לחצאית, מזיז את התחתונים ומרגיש את הרטיבות הנעימה באיבר מינה. אני דוחף את ידי, מגשש, ולבסוף מוצא את הביצים שנתתי לה לשים. יש לי זמן, חושב לעצמי, אני עדיין יכול לענות אותה קצת.

"תסתובבי ותורידי את החצאית" מצווה, היא מצייתת. "את הרי יודעת שאני לא אוהב שאת רטובה ומסריחה. תורידי את התחתונים ותתחילי לשחק עם הביצים". היא מורידה את התחתונים באיטיות מרגיזה. אני תופס בשערה מרים את ראשה וסוטר לה. "תזדרזי", אומר לה בקול סמכותי. היא מתחילה לשחק עם איבר מינה בדיוק כפי שאני אוהב, מגלגלת את הביצים, גונחת , נאנחת. אצבע אחת משחקת עם הדגדגן ושתיים אחרות חודרות פנימה. היא ממשיכה לשפשף את הדגדגן ונאנחת. שנייה לפני שהיא גומרת היא מוציאה את ידיה, מתמתחת ונעמדת זקוף, ידיים מאחורי הגב, בדיוק כפי שלמדתי אותה. אני מורה לה להיכנס למקלחת ומכין את הבגדים שבחרתי לה. היא מתפשטת. גופה חלק ועורה קסום, כולה משדרת תאווה וסקס, ועיניה בוהקות כבכל יום שלישי. היא עדיין לא יודעת מה הכנתי לה הערב.

היא יוצאת מהמקלחת עם מגבת קטנטנה לגופה, שיערה נוטף. אוי כמה שאני אוהב לראות אותה במגבת הזאת. גוף קטן, צחור, ללא שום פגם. יש לה נקודת חן קטנטנה על הירך וקעקוע מפתה מעל ערוותה. אין מה לומר, בהחלט גוף משגע. ישבן מוצק שרק מלהביט עליו כבר מתחיל לי העקצוץ בידיים. חזה מושלם, ואפילו לא רואים שהיא עשתה ניתוח. רגליים חטובות ובטן קטנה. אין מה לומר. כל העבודה שהיא משקיעה בחדר הכושר נראית לעין. בהחלט מחזה שכייף להתבונן בו. שואל אם היא הביאה את מה שביקשתי, והיא מהנהנת בראשה לחיוב. "תלבשי את מה שנמצא מעל המיטה". היא לובשת מכנסי עור שחורים שעברו שיפוץ כך שאזורי איבר המין והישבן הפכו לשני כיסים שניתן לפתוח אותם בעזרת כפתור. לצד המיטה ישנה גופיית עור צמודה ולמרגלות המיטה מגף שחור.

היא לבושה ואני מחליט לבדוק אם העסק יכול לעבוד. תופס את שערות ראשה ומטיח אותה על המיטה. היא נזרקת למיטה מתכווצת. אני מוציא את החגורה ומכה בישבנה בחוזקה. אין לי יותר מדי זמן היום, אני חייב להשתלט עליה מהר וללא עוררין. היא כהרגלה מנסה להתנגד. תמיד היא הייתה מאד עקשנית, זה חלק מהמשחק הקבוע שלנו. אני סוטר לה בפניה ואומר: "היום אין לי זמן לשטויות שלך, היום כדאי לך להירגע ומהר". היא מחייכת ולוחשת: "ומה תעשה לי?" טוב, אני מהרהר, כנראה שאין דרך קיצור. מוציא בד קשירה וקושר אותה בחוזקה למיטה כשבטנה כלפי מטה. יש לי פחות מחצי שעה - קבעתי עם אנשים. מוציא את השוט ומכה. היא נאנחת מכאב. כעבור מספר דקות אני שואל אם הספיק לה אך היא עדיין לא נשמעת כאחת שהספיק לה.

מצווה עליה להביא את הארנק. היא מביאה. פותח את הארנק ומוצא שם תמונה של בעלה. שם את התמונה מול פרצופה. היא לא מוציאה מילה ומנסה לא להתמקד בתמונה. "תסתכלי טוב-טוב על התמונה" קורא לעברה. היא מביטה בתמונה ואני פותח את הכפתור האחורי של מכנסי העור. הכוס שלה רטוב וחם וישבנה אדמדם מהמכות שספגה. פושט את מכנסי. הזין זקור ומוכן. מתחיל להחדירו. הזין מתקשה יותר ויותר, ככל שהתנועות הולכות ומתחזקות. היא רטובה וגונחת. אני מתחיל להרטיב לה את הישבן, לא יותר מדי, כדי שיכאב לה. מוציא את הזין. היא נרגעת לשנייה ואנחותיה נחלשות. פתאום מחדיר בחוזקה את הזין לתוך ישבנה. היא שואגת - גם המוסיקה ברקע אינה מצליחה להבליע לחלוטין את קולה. היא ממשיכה לצעוק. צעקותיה הן שילוב של כאב, סיפוק, ובעיקר, השפלה. לוקח ויברטור שמונח לצד המיטה ודוחף לה לתוך הכוס. היא כולה מתוחה ורטובה, ובמשך מספר שניות, רועדת. כל גופה מתנשף ונוזל שקוף מתחיל לצאת מאיבר מינה. אני אוהב לראות אותה גומרת עם הנוזל הזה, זה מגרה ומחרמן אותי, ולאחר מספר שניות אני גומר בתוך ישבנה.

שנינו יושבים על הספה הקטנה. שתי כוסות קפה מונחות על השולחן. חייבים לזוז, הערב רק התחיל. אני עובר בראשי על הרשימה: לקחתי קונדומים, מעיל אם יהיה קר, בקבוק יין ובדים לקשירה. היא מביטה בי, עדיין אינה יודעת מה אני מתכנן עבורה הערב. מסיימים את הקפה, נכנסים לאוטו ונוסעים לכיוון ירושלים.

במהלך הנסיעה אני נזכר ביום שבו החלטתי לעשות את זה. הכול התחיל בעקבות סרט שראינו בדירה. זה היה סרט שונה. למרות שסצינות המין שבו לא היו מהמשובחות שראינו, הרעיון שלו מאד הדליק אותה. היא ממש התחרמנה מהסרט, ולקח לי כמה דקות להבין מה גרם לה להתלהבות הזאת. היא לעולם לא תודה שזה מה שגירה אותה, היא מפחדת לפגוע בכבודי, אבל הערב אני אממש את רצונה הנסתר. אין לי ספק שזה הולך להיות ערב בלתי נשכח.

עוצר בכניסה למקום. הערב יורד. היא עדיין לא מבינה לאן אני לוקח אותה.

פרינססה​(נשלטת)
במתח...
נעתקו מילים מפי.. וכל מה שנשאר זה: ו....?
24 באפר׳ 2007, 15:11
ג'ולי​(לא בעסק)
יופי
אוהבת את הראש שלך. לא אוהבת לדחות סיפוקים.
24 באפר׳ 2007, 16:48
מיס רובינסון​(שולטת)
אהבתי
כתוב בצורה מעוררת .. מסקרנת .. ממש ממש יפה. מתי יהיה החלק הבא ?
25 באפר׳ 2007, 17:22
שפחריפה
נו........
השארת אותי במתח. אהבתי מאד. אתה כותב יפה.
26 באפר׳ 2007, 12:17
Dark_Shadow
תודה רבה מכל הלב
החיים בנויים מרגעים קטנים של אושר והתגובות שלכן יצרו לי רגעים כאלו. :-)
26 באפר׳ 2007, 15:30
פרינססה​(נשלטת)
מוזר..
איך זה באמת שרק בנות הגיבו?
26 באפר׳ 2007, 16:41
הפוכית​(נשלטת){MasterMaor}
הבלתי נודע
הדברים "הקטנים" האלה : תכנון ומחשבה , הקפדה ואחריות , צפייה והפתעה , קליטה והבנה של הפרטים שנשלטת מסתירה בתוכה אבל שפת הגוף שלה מפרשת לך , מכוונת אותך , זועקת אליך...רק תקח אותי לשם ! זאת השליטה בהובלה לעולם של קסם , מתח , ריגוש ותשוקה . גרמת לי לרצות לנחש מה יהיה בהמשך :)
27 באפר׳ 2007, 12:47
שוני^
גועל נפש!!!!
חילול מוסד הנישואים וכולם מריעים? גועל נפש לכל דבר יש גבול ופה הוא נחצה!
28 באפר׳ 2007, 14:29
Dark_Shadow
אתה המגיב הגברי הראשון
אני לא מסכים עם התגובה שלך אבל זה חלק מהכיף . שבוע טוב גברבר
28 באפר׳ 2007, 18:50
בן כנף​(שולט)
לחלוחית
לא מסתדר שהיא קשורה ולמיטה והולכת להביא את הארנק. חוצמזה, שואף לריאליזם. מלא לחלוחית.
28 באפר׳ 2007, 20:54
עגיל בפטמה​(שולטת)
משגע
כתוב בצורה יפייפיה. דארק מותק תמשיך לכתוב זה יוצא נהדר.
29 באפר׳ 2007, 17:43
Margarita(נשלטת)​(לא בעסק)
בן כנף יקירי
איך שמת לב? היא באמת היתה קשורה.. אבל... אז עברנו פסקה ומעבר פסקה משמע מעבר סצינה. הצילום החלק נקטע במסך שחור ואז אנחנו רואים תמונה חדשה, סצנה חדשה. על הצופה התבונתי להשכיל להבין שכנראה התיר את הקשר אחרי ההצלפות ולפננו נגלת תמונה בה היא כבר לא קשורה והולכת להביא את הארנק.. לאישורך.
30 באפר׳ 2007, 14:17
yahel35
הגיל הקריירה הילדים הבעל כולם נרמסו תחת מגפי השליטה שלך וזה מה שעושה את זה כל כך יפה רחוק-מתוק
19 באפר׳ 2020, 0:09