סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חלום בהגשמה - חלק 2

מאת Dark_Shadow     25 באוקטובר 2007
נכנסים לשביל עפר עם הרכב, מוזיקה נעימה ברקע. עוד עשר דקות אמור להגיע האדם הראשון.
מוציא אותה מהמכונית ומצווה עליה ללכת לכיוון העץ. היא מגיעה לעץ ונעמדת מולו, "תחבקי את העץ" אני אומר, היא מניחה את ידיה על העץ, כנראה שמהלחץ היא מפחדת לסרב, מעניין אם היא יודעת מה יקרה לה בדקות הקרובות. לוקח שני חבלים וכופת את ידיה ורגליה לעץ ובנוסף מלביש לה כיסוי עיניים.
"אתה זוכר את מילת הביטחון?". היא שואלת. "ברור", אני עונה ומהרהר. היא לחוצה. זאת הפעם הראשונה שהיא שואלת אותי את השאלה הזאת.

זוג אורות מתקרב לשביל, אני לוקח כמה צעדים אחורה וממתין, מהרכב יוצא גבר כבן 45 גבוה שזוף קצת מלא אבל לא ממש שמן."הגעתי בזמן?" הוא שואל, "בדיוק בזמן" עונה ומחייך. הוא פותח את הארנק ומוציא שטר של 20 שקל, שם בכיס וצועק כדי שתשמע "20 שקלים זה כל מה שצריך".היא שמעה, אני בטוח. ניגש לבחור ולוחש לו "שלא תעז לעשות משהו מעבר למה שסיכמנו" הוא מהנהן בראשו, "יאללה תתחיל, יש לך רבע שעה" הגבר ניגש אליה היא מנסה לברוח אך אין לה יותר מדי אפשרויות, מפשק את רגליה ככל שניתן ומתחיל לשפשף לה את הכוס, הוא נצמד אליה ואני שומע אותה גונחת בלחש.לאחר מספר שניות אצבעותיו משפשפות לה בחוזקה את הכוס והיא מתחילה לזוז .

הוא מחדיר את ידו לתוך חולצתה וצובט את פיטמתה, היא נאנחת, אני מתקרב ומוצא זוית טובה יותר לצפות במתרחש .מרים את חולצתה, ממשש בחוזקה את שדיה המדהימים ופיטמותיה הזקורות .הגבר פותח את כפתור מכנסיה ומפשיל אותם לאט לאט, המכנס מופשל עד הברכיים ישנבה חשוף וקצת בולט כלפי חוץ, הוא מפשיל את מכנסיו וניתן לראות שהזין שלו מוכן למשימה, רוכן ומתחיל ללקק את ישבנה ואת איבר מינה, אני מסמן לו שירים את הראש מהר ויתחיל לזיין . הוא מציית, תופס בשערה ומחדיר את הזין ישר לתוך הכוס שלה, היא רטובה, לא בעיה להבחין בעובדה זו, היא נאנחת, רגליה רועדות, בא לי לדחוף לה את הזין לפה אבל אני מתאפק, הוא דוחף לה אצבעות וממשיך לזיין אותה בחוזקה, כיף לראות אותה בצורה הזאת, זיעה ניגרת מגופה והגבר ממשיך לזיין בחוזקה, כעבור דקה הוא מתחיל להאנח בחוזקה גומר בצעקה גדולה ונשען עליה . היא לא גמרה אבל לא נורא, הלילה עדיין צעיר.הוא יוצא מרים מכנסיו ואני מסמן שילך, מניע את מכוניתו ונוסע.

אני מוריד את כיסוי העיניים שלה ושואל "איך זה להיות זונה?" היא משפילה את ראשה ולא עונה .
נותן לה לשתות משחרר את החבלים, היא מתלבשת ואני שוב קושר אותה לעץ ככלבה, קולר לצווארה וחבל הקשור מהקולר אל העץ. שוב רואה זוג פנסים, מתקדם לעבר הרכב, זוג יוצא מהרכב, גבר ואישה כבני 37 שניהם לבושים שחור וניראים כדום ודומית. הם אכן כאילו, לשם כך בחרתי אותם, הוא כ 175 מוקה שיער שחור חטוב עיניים חומות והיא 165 טיפה מלאה, בהירה,שיער אדמוני חלק עיניים חומות,חזה שופע ובגד עור צמוד לגופה, מעבירים 40 ש"ח לכיסי ואני אומר "אל תשכחו מה מותר ומה אסור". הם ניגשים אליה, עיניה מביטות בהם בבהלה, האישה מוציאה שוט ומצווה עליה להושיט את ידיה, היא מצייתת וישר חוטפת הצלפה בידיה, היא נאנחת אך זו רק ההתחלה אני מהרהר בליבי. הגבר מוציא את חגורתו ומצליף בישבנה. אני מתחיל להרגיש חרמן, בא לי להצטרף אבל אין מה למהר, גם תורי יגיע, האישה תופסת בראשה של שפחתי ומכניסה אותו בין בירכה. היא מנסה להתנגד אך אין לה יכולת לזוז. הגבר מפשיל את מכניסה וממשיך להצליף בישבנה. ישבנה כבר אדום ומלא בסימנים והיא נהנית מכל רגע. האישה מפשילה את חולצה וצובטת את פיטמותיה בחוזקה. לוקחת אטב ותופסת את הפיטמה ובעזרת אטב נוסף את השמאלית. זה ללא ספק כואב. אני רואה את הכאב והסיפוק על פניה.שפחתי עירומה לגמרי. שוכבת על 4 על הקרקע. האישה חולצת את מגפיה ונותנת לשפחתי ללקק, מכניסה את הבוהן לפיה בגסות ומחדירה אותו כזין .

האישה מורידה את מכנסה ונשארת עם תחתון עור שחור. לוקחת את ראשה של שפחתי ודוחפת אותו לכיוון הכוס שלה. שפחתי מנסה להתנגד אך זה לא עוזר לה. ההפך, האישה מורידה את התחתון וממשיכה לדחוף את פרצופה לתוך הכוס שלה. יש לה כוס יפה, משולש שחור מעוצב להפליא. היא הופכת את שפחתי וכעת היא על הגב, מתיישבת עליה כשכל פרצופה של שפחתי בתוך איבר מינה, הגבר מרים את רגליה של שפחתי ומכה אותה בישבנה ובכפות רגליה. האישה מסתובבת וכעת ישבנה בתוך פרצופה של שפחתי, אני יכול לראות את לשונה בתוך ישבנה תוך כדי העליות והירידות של הישבן.

האישה נאנחת וממשיכה לזיין בכח את הפה של שפחתי, הגבר לוקח את ידו ומתחיל להחדיר אצבעות, הראשונה והשנייה נכנסות בקלות, בשלישית אני כבר שומע גניחה קלה, כניסת האצבע הרביעית מלווה בגניחה חזקה. לאחר כדקה הוא מכניס את היד. שפחתי צועקת. הכאב והגמירה מתערבבים ביחד. זה ממשיך. האישה בטירוף מוחלט. ישבנה מזיין את פרצופה של שפחתי בחוזקה וכעבור דקה גם היא גומרת.הם קמים מתלבשים מודים לי ושואלים אם ניתן לשמור על קשר. אני לוקח את מספרי הטלפון שלהם ושולח אותם לדרכם.

"איך היה? הספיק לך?" "לא" היא אומרת ומחייכת, סוטר לה בחוזקה. קשה איתה. מזל שאני מכיר אותה וצפיתי שזה מה שיקרה. יש לך 5 דקות להתרענן אני אומר לה. היא בהלם. היא הייתה בטוחה שזה הסתיים. אני מחייך. תלמדי להעריך אותי .

לאחר כ 5 דקות היא שוב לבושה וקשורה, אופנוע מגיע מכיוון השביל. ניגש לרכב. האופנוע נעצר ליד הרכב ובחור כבן 28 גובה ממוצע, בהיר וחטוב ניגש אלי, "אל תשכח מה שסיכמנו "אני אומר לו, הוא מוציא שטר של 20 ונותן לי. "כלבה אנחנו מגיעים" אני קורא. היא מביטה אלי במבט מוזר. "מה זה המבט של הזונה הזאת?" אני שואל ותופס בשערה. היא יורקת על הקרקע. אני מתחיל להבין שהיא שוב התחילה עם המשחקים, די צפיתי לזה זה בדיוק מה שאמור לקרות. "תפוס את ראשה בין הברכיים" הוא מציית. אני מוציא את החגורה ומפליק לה בחוזקה, זה מעט ירגיע אותה. "תוציא את הזין" הוא מפשיל את מכנסיו ואת תחתוניו, הזין עדיין רפוי אבל יש מי שתעשה את העבודה. "תמצצי לו!" אני מצווה. היא לא זזה. אני מרים את ראשה ויורק בפניה. חיוך בלתי ניראה בפניה. אני תופס בשערה ובעזרתו מקריב את פיה לזין שלו. היא בפנים. לא זזה אבל הזין בפה. מוציא לה את הזין מהפה. מתיישב על סלע ושם אותה על ברכיי. מפשיל את מכנסיה ומתחיל לחבוט בישבנה. היא נאנחת. אני ממשיך "את תהיי ילדה טובה?" אני שואל "לא" היא עונה, דוחף לה שתי אצבעות לישבן. "ועכשיו?" שואל "לא" היא עונה בלחש. דוחף את השלישית. היא צועקת מכאב, אך לא אומרת מילה. האצבע הרביעית השיגה את יעדה והיא לוחשת "אני אהיה ילדה טובה". מרים את ראשה ודוחף לשם את הזין, היא מוצצת בצייתנות ואני מרוצה. קשה לחנך אותה אבל הסיפוק הוא עליאי. המציצה נמשכת, אני לא רוצה שיגמור. "תרד לה " אני אומר לו, הוא מציית מכניס את ראשו לכוס שלה ומלקק בתאווה.

אני מכניס את הזין לפה שלה ומצווה עליה להסתכל ישירות לתוך עיני. אחרי שנייה של ריכוז זה יוצא. שתן חם ונעים לתוך פיה. היא בולעת בצייתנות. אני יודע שהיא אוהבת את זה. תופס בשערה ומורה לה למצוץ. היא מצייתת. בעזרת שערה אני גורר את פיה לביצים ולפי הטבעת. היא מלקקת ולא מוציאה מילה או מביעה התנגדות, מוציא את הזין, הבחור ממשיך ללקק ולפנק אותה, היא נאנחת וגומרת קלות, "תשכב על הגב" אני מורה לבחור, הוא מציית והיא עולה עליו, היא מזיינת אותו, לא יצא לי עדיין לראות אותה למעלה, היא די טובה בזה. אני מרים את ישבנה ומתכונן להיכנס. היא מראה סימנים של סירוב. אני מנסה שוב אך היא מתנגדת. הזיון נמשך. אני משכיב אותה בכח כשחזה נצמד לחזהו של הבחור. נשען עם יד אחת על גבה כדי שלא תזוז וביד השנייה מכין את הזין. היא מנסה להתנגד אך ללא הצלחה. כל איזור פי הטבעת שלה רטוב ואני מכניס את הזין. היא מנסה להוציא אותו. לנער את ישבנה אך אני עמוק בפנים.

שנינו מזיינים אותה ביחד. היא צועקת אך משתפת פעולה. הדאבל פאק נמשך, היא גומרת פעמיים בצרחות עזות ולאחר מכן הבחור גמר וגם אני."לך" אני אומר לבחור, הוא מתלבש והולך, אני ניגש ומחבק אותה בחוזקה. "איך היה?" שואל, "הלילה המדהים בחיי, הגשמת לי לפחות שתי פנטזיות בערב אחד" היא עונה "גם לי היה מדהים הערב" אני לוחש באוזנה מנשק את לחייה וממשיך לחבק אותה.
חוזרים לתל אביב, כבר מאוחר, היא יורדת ליד ביתה, אני כבר מחכה לשבוע הבא, כבר מתגעגע אלי,
ממתין לאור הירוק ומפנזט על המפגש הבא, היא ההתמכרות שלי, קבצנית זקנה ניגשת לחלוני אני פותח את החלון ושם בידה ארבעה שטרות של 20 .

Bonny​(נשלטת)
אהבתי
אהבתי את הסיפור, יפה !
25 באוק׳ 2007, 19:12
*מנגינה*{התווים שלו}
חתיכת פנטזיה
קראתי פעמיים... מותר לגמור ( חחח)
27 באוק׳ 2007, 7:32
Dark_Shadow
תודה רבה
כיף לדעת שנהנתן. תודה על הפירגון
28 באוק׳ 2007, 18:19
Mistress Nadia​(שולטת){פנכת דבש}
אוחחחחחח
איזו שפחה מתגרה ומאתגרת,איזה ספור מגרה. אהבתי כל מילה,התיאורים שלך מוחשיים וחושניים כל כך. תודה}}}}}}}{{{{{{{
7 בנוב׳ 2007, 9:40
Dark_Shadow
שוב תודה
כיף לקבל מחמאות
18 בנוב׳ 2007, 20:28
Loly
אהבתי
אתה כותב מדהים. אם אתה ככה במציאות.מה שהייתי עושה לך.
4 בדצמ׳ 2007, 3:00
הסטראפון בוי​(נשלט)
חחחח
הפנטזיות שלך הם המעשים שלי... היו לי כבר כמה שפחות שעשיתי אתן את זה בדיוק ככה ביער....
28 בדצמ׳ 2007, 10:17
Dark_Shadow
מאד התרשמתי
התגובה שלך נשמעת מאד מאד אמינה. :-)
29 בדצמ׳ 2007, 11:41
הסטראפון בוי​(נשלט)
ברצינות
לא הייתי סתם אומר..
4 בינו׳ 2008, 20:30