סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סמוז אופרייטר, א' - הדייט הרביעי

מאת Grey / Green     26 בינואר 2011
סמוז אופרייטר

I: הדייט הרביעי

את הדייט הראשון היא בילתה עם היד במכנסיים שלי; בדייט השני ירדתי לה בג'יפ שלה על החוף ליד המרינה. כשהיא הורידה אותי ליד הבית הפנים שלי עוד היו רטובות ונדמה לי שככה נרדמתי, תשוש ולבוש, הפנים שלי מרוחות על הסדין. הדייט השלישי היה למחרת והוא התרחש כולו במיטה שלה. אחרי שלוש שעות היא הייתה עירומה ורטובה מזיעה, ואני הייתי סתור שיער ותפוס-לסת, אבל עדיין בג'ינס. אז התחלתי לחשוד שאין לה הרבה עניין בסיפוק שלי. למעשה טעיתי מאוד, אבל בקרוב נגיע לזה. היא התנשפה ועצמה עיניים, מקמרת את הגב, ואני התחלתי להוריד לעצמי את המכנסיים - חשבתי, אולי זה הזמן להיות אסרטיבי. היא פתחה עיניים וראתה את הריצ'רץ' שלי פתוח ואמרה לי ללכת הביתה.

אספתי את הדברים, אני מודה שאולי קצת בכעס. הלכתי הביתה ברגל, מגורה ומרותק ועצבני. הייתי צריך ללכת למשמרת אבל לא רציתי. ישבתי בסלון עם המכנסיים מופשלות וניסיתי לאונן אבל זה לא היה זה. ישבתי שם, עם הזין חצי שמוט, וחשבתי שכל מה שאני זוכר מהימים האחרונים זה החצי-כאב הזה של הזין שלי נלחץ על המתכת של הרוכסן של הג'ינס. הסכמתי עם עצמי שאני לא הולך להרגיש ככה יותר בחיים, ולמעשה פה טעיתי עוד יותר, ותיכף נגיע לזה. ועוד איך נגיע.

נרדמתי ככה עם המכנסיים למטה והתעוררתי מצלצול בדלת. הרמתי את המכנסיים מהר, רק סוגר את הכפתור, ופתחתי את הדלת, והיא עמדה שם, סקסית, בבגדי המעצבים הצמודים שלה ועם תיק העור השחור הזה ועם המגפיים האלו ועם השיער הזה וכולה חדשה ובלתי מוכרת. היא לא אמרה כלום, רק הסתכלה עלי במבט חידתי ובחצי חיוך, כאילו היא גם מתנצלת וגם נוזפת וגם מבהירה שאין צורך לא בזה ולא בזה. אז נישקתי אותה. היא טרקה את הדלת ביד אחת ופתחה לי את המכנסיים ביד השנייה.

בכלל, צריך להגיד את זה עליה: היא הייתה סמוז אופרייטר. זה מה שהיא הייתה. היא לא הייתה אצלי אף פעם - עכשיו כשאני חושב על זה, גם אף פעם לא אמרתי לה באיזו דירה אני גר, והשם שלי לא על הדלת - אבל זה לא הפריע לה להוביל אותי ככה, עם המכנסיים בין הרגליים ועם הפה שלי בפה שלה, ישר לחדר שלי. ואני זוכר שהיא סגרה את הדלת וזו היתה מחווה משונה, לסגור את הדלת כשאין אף אחד בבית, כאילו היא נועלת אותי. אחרי רגע אני הייתי על המיטה ובלי בגדים והיא רוכבת עלי, ואז היא הוציאה אזיקים מהתיק שלה וכבלה אותי ככה למיטה ואני הרגשתי בעיקר בושה בגלל שיצאתי בכעס כזה מהבית שלה. ואז היא נגעה בזין שלי בפעם הראשונה וזה היה כמו חסד אדיר. המילים "ידי קטיפה" הדהדו לי בראש, ידי הקטיפה שלה, ואני לא יודע אם המתכת של האזיקים על הידיים שלי או ידי הקטיפה שלה על הזין שלי עשו את זה, אבל התחלתי לבכות.

היא שכבה לידי ועשתה את הפרצוף הזה של "אוי, חמודי", ונישקה את הדמעות שלי ונראתה לא מופתעת בכלל. שום דבר לא הפתיע אותה, שום דבר לא תפס אותה בלתי מוכנה. כמו האזיקים בתיק שלה, מוכנים. מבעוד מועד. היא המשיכה ללטף את הזין שלי בהיסח הדעת, ועם הביצים שלי שכאבו מימים ארוכים של חוסר יחס הליטופים האלו כאבו כמו הלמות פטישים, ודווקא האזיקים שחפרו בבשר שלי סיפקו סוג מסוים של הקלה. הזין שלי נאנח תחת ידי הקטיפה ואני לא הפסקתי לבכות. אחרי זמן קצר באופן מביך הרגשתי שזה בא, ועצמתי עיניים ונאנחתי קצת ושמתי את הראש שלי על הברך שלה, והיא הפסיקה. הזין שלי פעם, קפץ פעמיים באוויר. לא גמרתי. זה נראה לי הגיוני לחלוטין, כאילו הייתי צריך לצפות שזה מה שיקרה. היא נישקה אותי נשיקות ארוכות ומלאות תאווה ואני תהיתי אם כדאי לי לבקש מאוד יפה לגמור פעם אחת בכל זאת.

במקום זה אמרתי, "סליחה שהייתי עצבני קודם".

היא לא אמרה כלום - רק נתנה בי את אותו מבט ממפתן הדלת - וקמה והלכה. לא ידעתי מה להגיד, אז לא אמרתי כלום. קיוויתי שהיא רק צריכה פיפי, או רוצה לשתות משהו, וקיוויתי שלא זה ולא זה כי לא היה נייר טואלט או כוסות נקיות, אבל היא הרימה את התיק שלה מהרצפה. היא סגרה את הדלת אחריה ואחרי כמה זמן שמעתי גם את דלת הכניסה נפתחת ונסגרת. עדיין הייתי קשור למיטה, אז נשארתי שם. אחרי כמה זמן נרדמתי.

אחותופל
מדהים!!!
אהבתי. מאוד.
21 בפבר׳ 2009, 23:45
CHARMED
וואו
זה באמת מדהים :)
22 בפבר׳ 2009, 9:07
s_141_b​(מתחלף)
קבל ח"ח!
קבל ח"ח!
22 בפבר׳ 2009, 18:13
השועלה
וואו!
חזק
22 בפבר׳ 2009, 21:41
Faara​(שולטת)
נהנתי
בעיקר מהמחשבה מה קרה כשהשותפה חזרה לדירה....
23 בפבר׳ 2009, 10:06
הדורבנים​(נשלט)
מעולה
מעולה! הרבה זמן לא נהניתי ככה מסיפור
24 בפבר׳ 2009, 5:14
hartk13​(נשלט)
גדול
התחלה גדולהההההה תמשיך מה היה כשהיא חזרה
3 במרץ 2009, 13:10
שולטת דרומית​(שולטת)
נחמד מאד
כתוב היטב ומגרה
8 במרץ 2009, 17:39
בלוסום​(לא בעסק)
בבקשה, אל
תעשה לנו פה סשן המתנה...פריטי פליז?...
21 במרץ 2009, 9:03
אתנה
אני
אהבתי !!
27 באוג׳ 2009, 15:14