צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סונטה לשלישיה

מאת Grey / Green     19 באוקטובר 2009
אני מנשק אותה לשלום ומאחל לה טיסה נעימה. אנחנו מחייכים כממתיקי סוד. כשהיא מעבירה יד דרך השיער שלי ואני מלטף מתחת לחצאית שלה, אני מסתכל הצידה ורואה אותו מאדים מכעס, נושך את השפה. אף פעם לא ראיתי מישהו נושך את השפה באמת. לא באופן מטאפורי. הוא נושך.

הוא עומד על הברכיים על ארבע משבצות בדיוק באמצע בסלון שלי. הוא עירום ועומד לו. אני חושב שזאת הפעם הראשונה שראיתי גבר אחר עם זקפה. זה מוזר לי, אבל לא מוזר כמו שזה היה לפני שעתיים, כשהיא באה איתו עם שרשרת ומזוודה קטנה. אני קצת שולח אצבעות, קצת מרים לה את החצאית, קצת מסיט לה את התחתונים, והיא צוחקת ואומרת, "עזוב אותך, אני מאחרת". אני לוחש לה לתוך האוזן, "נו, קצר, מה איכפת לך," ולא מפסיק. אני מסתכל רק עליה עכשיו, אם אני אסתכל עליו אני אתחיל לצחוק.

היא מתנגדת, אבל לא ברצינות, אז אני תופס לה את העורף ומנחה אותה שתתכופף על הדלפק בכניסה. אני מרים לה את החצאית, נותן לה מכה קטנה בטוסיק, שתרים אותו, שתפסק את הרגליים. הנה היא ברגליים ישרות, התחת באוויר, התחתונים החמודים שלה מוסטים הצידה, וכולה כוס מזמין בכניסה לבית שלי. אני מעביר לה יד על הירכיים, בין הרגליים. היא נשענת על הדלפק בצייתנות והשיער נופל לה על הפנים. כשאני מוריד את המכנסיים אני מרגיש מוזר שוב, אבל אני נכנס אליה ושוכח מזה. אני מזיין אותה - מהר, הבטחתי - ומלטף לה את הבטן. היא מסתכלת הצידה ונובחת אליו, "תתיישר. שים את הידיים על הברכיים" - וגונחת - "שאני לא אגיד לך עוד פעם". אני מזיין אותה חזק יותר עכשיו. היא צדקה. זה באמת מחרמן אותי.

הוא ממלמל בצייתנות. אני תופס לה את העורף ומצמיד את הלחי שלה לדלפק. היא גונחת. אני מכאיב לה. אני מסתכל עליו. הוא מסתכל על הרצפה, לראות שהוא לא חורג מהמשבצות שהוקצו לו. בחוץ מישהו צופר, אולי המונית שלה. היא אומרת בין גניחה לגניחה, "אל תגמור, טוב?" ואני אומר, "מה איכפת לך, נו, שהוא ינקה אותך". היא אומרת, "לא רוצה את ההרגשה הזאת בטיסה. תגמור אחר כך". אנחנו מתמקחים ככה בזמן הזיון, כמו חברים ותיקים. חברים ותיקים עושים טובות זה לזה. כדי לגמור היא צריכה קצת יותר כאב, אז אני לוחץ לה יותר על העורף ומזיין אותה יותר חזק. אני מזיע לה על התחת, על התחתונים המוסטים אבל לא מופשלים שבינה לביני. כשהיא גומרת היא עושה המון רעש והיא מסתכלת עליו בעיניים בהירות, מטורפות, והוא מסתכל עליה במבט סתום, מטורף גם כן. אני יוצא ממנה, מסוחרר לא מהזיון אלא מההפסקה שלו. היא מיישרת את הבגדים ונותנת לי חיבוק רך ונשיקה קשה. היא הולכת אליו, הוא מסתכל עליה מלמטה. אני חושב שהיא תתן לו איזה רגע אוהב של פרידה, בכל זאת לשבועיים היא מפקירה אותו פה אצלי, אבל היא פשוט מעיפה לו סטירה, דוחפת לו אצבע נוזפת בפנים ואומרת, "תתנהג איתו יפה או שאני אחתוך לך את הביצים".

בת זונה קשוחה.

היא סוגרת את הדלת מאחוריה ואנחנו שומעים אותה נכנסת למעלית. אני לוקח כיסא ומתיישב מולו. הוא מסתכל לי על הנעליים.

"אז זה רק אתה ואני, גבי", אני אומר לו.

"שמע, מייק -" הוא אומר. אני בועט לו בביצים.

"תתיישר," אני אומר. הוא קם בחזרה, מנגב את הדמעות. אני תופס לו את הראש, מקרב אותו לזין שלי, לריח שלה - "תתחיל למצוץ".

cai
וואו
איך מתאים שיקראו לו גבי! :)
15 באוק׳ 2009, 6:04
אופק קסומה
מצוין!
אפילו שזו לא היתה הפעם הראשונה שקראתי אותו, את הסוף לא ממש זכרתי. זה כיף גדול ליהנות פעמיים! :-)
15 באוק׳ 2009, 6:58
אנדרפוט
משעשע
אם כי גם מזעזע. סיפורים על שליטה הומוסקסואלית של גבר בגבר מעולם לא עשו לי את זה באופן אישי.
16 באוק׳ 2009, 10:58
Devil's Angel
אהבתי. מאוד.
סיפורים על שליטה הומוסקסואלית של גבר בגבר תמיד עשו לי את זה באופן אישי :)
16 באוק׳ 2009, 19:33
שולה פנינים
מזל טוב לעורך החדש
וכמובן שהסיפור שלך היה הראוי ביותר לפרסום מכלללל אלה שהמתינו איכס.
17 באוק׳ 2009, 9:29
הפוכית​(נשלטת){MasterMaor}
קצר מדיי
קטע נחמד , מדליק ומשעשע . תחשוב על המשך... :-)
18 באוק׳ 2009, 17:17
עוֹלָם
זה יפה ככה?
הרגע התעוררתי וכבר אני צריכה לחזור אהמ "לנוח"......
20 באוק׳ 2009, 5:57
Luz Do Sol​(לא בעסק)
אהבתי
אותי אישית זה כן מגרה לקרוא סיפור בדסמי של שולט ונשלט.......יש בזה סקסיות מטריפה
27 באוק׳ 2009, 0:37
נולי
כרגיל.
איזה נשלט? היא סך הכל השאירה לו טישיו על ארבע. משהו לגמור לתוכו ושינגב אותך גם.
28 באוק׳ 2009, 21:27
benie
ואוו .. הייתי רוצה להיות הדמות הזאת !
9 ביולי 2022, 13:58