שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

שיר ערש

מאת פלונית     20 בדצמבר 2009
איך אפשר להסביר את הכמיהה הזו, את הגעגועים.

"את מבשלת כל כך טוב" הוא נאנח, פותח כפתור ומתרווח לאחור.

הוא לא נוגע בה.

הוא יוצא מהמקלחת, כבר בגופיה ותחתונים. היא אוהבת כל כך את הגוף הדק הזה, הגמיש, הארוך. השיער שלו עוד רטוב וראשו נעלם בתוך המגבת כשהוא מנסה לייבש אותו. זה הרגע שבו היא יכולה להסתכל עליו בשקט. האצבעות הארוכות. היא יכולה להסתכל ארוכות על התפיחה בתחתונים הלבנים. לא, לא עומד לו, אבל הזין שלו בולט גם ככה. היא מדמיינת את המבט שלו כשהוא עומד מעליה, את הרגע שהוא חודר. הוא סיים לנגב את הראש והיא ממהרת לחייך, היא לא בוהה בו. הוא לובש פיג'מה ונכנס למיטה שלהם, מושך אותה אליו ומחבק אותה. כפות הידיים שלו מרפרפות לרגע על העור החשוף שלה, ומושכות את חולצת הטריקו למטה. לא מעל לראש, למטה. על הבטן, שהיא תהיה מכוסה. שם הוא יניח את כפות הידיים, סוגר עליה להמשך הלילה, מעל לחולצה. היא נצמדת אליו לשאוב ממנו את החום מהאמבטיה. הזין שלו צמוד לישבן שלה, והיא נצמדת קצת יותר. היא מרגישה את התנודות הקלות של הזין שלו, קצת מתרומם מהמגע. הוא נרדם ברגע.

"הייתי רוצה שתזיין אותי חזק, בתחת, שתכנס הכי עמוק שאתה יכול, שתחטיף לי ותכאיב לי ותזכיר לי שאני שלך." הוא מקבל ממנה הודעת סמס, היא קצת שיכורה.

היא מגיעה הביתה. הוא יושב מול המחשב, קם לקראתה במבט מודאג.

היא נופלת לזרועותיו ומנשקת אותו, מתקלפת מבגדיה במגושמות של שיכורים. הוא מחזיק אותה, היא תופסת לו את התחת. ידיה מגששות אל החגורה שלו, אל תחתוניו. הזין שלו רך במכנסיו. היא נרתעת, כושלת על ברכיה ושולפת אותו, מכניסה אותו לפיה ומוצצת. הוא מזדקף, והיא מפשקת את רגליה למענו, מרטיבה את עצמה קצת בג'ל. הוא חודר, היא גונחת. אחרי כמה דקות היא מרגישה אותו מתכווץ בתוכה. היא נאנחת עוד קצת, ומוותרת לו. היא מושכת את השמיכה ומתעטפת בה. היא נרדמת מושפלת.

"אני מתגעגע אלייך, אהובתי" הוא שולח לה הודעת סמס. "אולי ניפגש הערב?"
בבוקר, כשהוא מתעורר והיא שוכבת לידו, הזין שלו מתוח להתפקע, הוא מתלבט אם להעיר אותה או לא. הוא מלטף בעדינות את השיער שלה, את הלחיים, את הצוואר. את השדיים הרכים, הפטמות הורודות. הוא נצמד אליה קצת, אצבעותיו נמשכות לגופה כבמטה קסם. הוא מלטף אותה מעט חזק יותר, תופס את בשרה הלבן, את ישבנה החשוף. היא נעה קצת מתוך שנתה, מחייכת, מרגישה אותו מתוך שינה ושוקעת לתוכה שוב. ידיו חופנות את שדיה, את בטנה, איברו מתחכך בישבנה בחשק. היא מחייכת שוב. הוא מזיז את השמיכה שכיסתה אותה, אוחז באיברו הקשה וחודר לתוכה. היא פולטת אנחה ארוכה ורכה. הוא מתחיל לזיין אותה, עמוק ומהר, שוכבים על הצד. הוא תופס את שערה ומושך אותה קצת לאחור והיא גונחת מעונג. הוא גומר ונרגע. הוא מחבק אותה ונרדם שוב.

"הוא חמוד, אבל אני לא רואה את זה קורה. הוא רוצה יותר מדי, אני לא רוצה קשר. הוא קצת כלבלב כזה, הוא יעשה הכל בשבילי, וקצת נמאס לי מבחורים שנופלים לרגליי." היא הפטירה בפשטות. "סליחה, אפשר עוד קפה?"

היא חייכה אליו בחיוך יודע כל שכזה. הוא חייך בחזרה, הניף את ידו והנחית סטירת לחי מצלצלת על לחיה. היא הביטה בו מופתעת. הוא סטר לה שוב, תפס את שערה ומשך אותה אליו. הוא נשק לה בכוח, ארוכות, ואז קרע בבת אחת את כפתורי החולצה שלה, תפס את שדיה ומחץ אותם. היא צייצה בכאב. "תסתמי כלבה! את תעשי מה שאני אומר לך." היא הנהנה במהירות. הוא דחף אותה על הרצפה, והיא נפלה בכוח. ברכיה השמיעו צליל עמום כשפגעו ברצפה. הוא פתח את חגורת מכנסיו ושלף את הזין שלו, מתוח ועומד למולה. הוא הרים את ראשה בגסות והיא, בלי ויכוח, שאבה אותו לפיה, מצצה בתשוקה. "כן.." הוא לחש, "תמצצי כמו זונה טובה.." הוא זיין את הפה שלה במהירות, עד שהשמיעה קולות נחנקים ורוק נזל מפיה.

הוא הרים אותה והפיל אותה על המיטה. היא שמעה את צליל החגורה שלו כשהרים אותה מן הרצפה. הוא הכה אותה עם הצד של האבזם. היא עצמה את עיניה והתמכרה לתחושה, נימים אדומים וסגולים מתפשטים על גבה, ישבנה, ירכיה. הוא חדר לתוכה בכוח, מזיין אותה לאט, הזין שלו מעמיק פנימה, קורע את גופה, עד שהיתה נאנקת בכאב. מושך את שערה כדי להעמיק את החדירה, מוחץ את שדיה בעוצמה, משאיר את טביעות אצבעותיו. מסוחררת הוא הפך אותה, נועץ בה את אצבעותיו, נכנס לתוכה שוב ושוב ושוב, אגלי זיעה ניגרים על פניה משערו הרטוב ממאמץ. הוא ירד אל בין ירכיה, מלקק אותה בתשוקה, משקיע בה את לשונו, מאלץ אותה לגמור. הוא משך אותה אליו, רועדת ומזיעה, מתנשפת מן המאמץ. הם נרדמו מחובקים.

איך אפשר להסביר את הכמיהה הזו. את הגעגועים העזים. את הלילות חסרי השינה, הכיסופים חסרי האונים.

הוא לא נוגע בה.

אחותופל
אח פלונית, פלונית!
אין כמוך, מעולה אחת!
20 בדצמ׳ 2009, 17:57
בלוסום​(לא בעסק)
אהבתי את סיפורייך הקודמים,
אבל הפעם זה לא "זה" בשבילי.. אולי כי אני מתחברת יותר מדי עם איך שהיא מרגישה? יותר מדי פעמים מרגישה כאילו אני השולטת.
20 בדצמ׳ 2009, 23:04
walking dead
חזק ביותר
אהבתי מאוד.
21 בדצמ׳ 2009, 19:23
Black Girl​(שולטת)
אהבתי
כתיבה יפה!
21 בדצמ׳ 2009, 21:58
Miss sexy​(שולטת)
אני דואגת לך....
אני דואגת לך....
23 בדצמ׳ 2009, 8:13
מיתוסית​(שולטת)
מחרמן...
:)
24 בדצמ׳ 2009, 9:19
פלינט​(שולט)
נהנתי
כתוב היטב. סוחף. מרגש. מחרמן. מדליק. מקפיץ. נוגע. פוגע... נגמרות לי המילים
28 בדצמ׳ 2009, 11:27
צלילה
מצויין !!!!
אהבתי.
17 בינו׳ 2010, 1:46
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
וואו.
זה כל כך נגע לליבי. החזיר אותי לאיזה רגע רחוק ומחניק. או אולי קרוב יותר משאני רוצה להודות. ובכלל את מעולה.
20 בינו׳ 2010, 8:28
kakleta​(לא בעסק)
נהדר
נעשתי קצת שיכורה מקריאת סיפוריך
6 באוג׳ 2010, 10:20
לא תודה
זה לא הופך הכל לפשוט יותר,
כשמה שרוצים ומה שצריכים זה אותו הדבר. מפעים.
8 באוג׳ 2010, 18:18