בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

זונה של כאב

מאת פלונית     21 בפברואר 2010
אני יושבת בחדר, השעה כמעט ארבע, וממררת בבכי.

למה אני צריכה את זה? בשביל מה זה טוב? כואב לי לשבת, כואב לי לשכב, אני זעה באי נוחות במיטה. הכל כואב לי. מדממת מהלב, בפעם המי יודע כמה. מי יודע למה הוא אוהב את כל העסק הזה? אני לא יודעת. ואולי אני גם בכלל לא רוצה לאהוב את זה. שואלים אותי תמיד, ממתי ידעת שאת אוהבת את זה. איך ידעת. מי ידע, מי אוהב. לא אוהבת. מה זה "זה" בכלל. לא בחרתי את זה. זה בחר אותי. זו לא החלטה שקולה שקיבלתי יום אחד. זה לא רצון להתנסות. זה חור שחור עצום שפעור בי ודורש את שלו.

חוזרת מעוד לילה שכזה. אני בוכה כל הדרך. בוכה על הכאב, בוכה על ההשפלה האינסופית בלהזדיין עם מישהו רק בשביל הכאב הזה. כולן פה רוצות להיות זונות, לא? אני באמת זונה. זונה של כאב. זה כל מה שאני רוצה. אני לא רוצה להתמסר, אני לא רוצה לתת מעצמי, אני לא יודעת לעשות את כל הבולשיט של שפחה או סאבית או איך שלא תקראו לזה. אני רוצה רק לקבל. הרבה. חזק. מהר. זה כל מה שאני יודעת לעשות, לקבל. להכיל את זה. אני לא מכירה משהו אחר. רק לספוג בשתיקה, להתפתל מכאב, ואז לחייך בנימוס, להתלבש ולנסוע הביתה. אני לא רוצה אותך, לא רוצה למצוץ לך את הזין, לא רוצה לעמוד על ארבע למרגלותיך, אני לא רוצה שתיגע בי. מקסימום תזיין אותי קצת, עד שיכאב. זה לא מעניין אותי, אבל אני אבלע את הגאווה ואתייסר ואעשה מה שתגיד, חושבת בלבי כמה רחוק אני אלך למען ההוא, אהובי, הכאב.

הוא המאסטר שלי, האדון, מושלי ללא עוררין. הוא זכה בי בלי שהיתה לי מעולם יד בדבר. הוא מפקיר אותי לחסדיהם של הגברים הרבים שעוברים במיטתי, מעביר אותי ביניהם כמו השפחה השותקת והכנועה שאני, כמו תוכי שקצצו את כנפיו כדי שלא יוכל לעוף רחוק מדי.

אתם, בני המזל שבחרתם בזה, אשריכם.

אני מעולם לא בחרתי. כמו סינדרום האישה המוכה (ויש לנצור את האירוניה), חוזרת אליו כל פעם מחדש, סובלת, בוכה, נשבעת לא לחזור, אבל יודעת בליבי איפה הבית שלי ולא יכולה להתכחש אליו. והוא מחכה לי שם בדלת, בעיניו האדומות והצוחקות. הוא צופה בי מתחנחנת לבחור מזדמן, צוחקת במבוכה כשהוא שולח ידיים, עושה מה שהוא יבקש, רק שיוציא את השוט. שיתן לי סטירה. והוא נותן, כמובן. ותחת השוט, החגורה, המקל -- מה שבא ליד -- אני נאנקת. ואז הוא מגיע, אהובי האמיתי. הכאב. הוא נשכב לידי, מלטף את גבי, אצבעותיו משאירות תלמים כחולים ושחורים במקומות בהם הוא נוגע. אני מתמכרת לתחושה. נפשי יוצאת אל התחושה הזו. הוא מתנה איתי אהבה חושנית כמו שאיש לא יכול.

וזה מתגבר ומתגבר, ואני רוצה עוד אבל הגוף כבר לא יכול. ואני רוצה עוד אבל הגוף כבר לא יכול, ואני רוצה עוד אבל הגוף כבר לא יכול, ועוד ועוד! אבל הגוף לא יכול (או שהבחור מתעייף). ואני נשברת, והשפתיים רועדות וכבר לא יכולות לחייך, מתעוותות מהמאמץ להחזיק את הכל חזק בפנים, לא מסוגלת לדבר עכשיו, הכל יתפרץ. ואני לא רוצה לדבר עם הבחור הזה שנמצא שם, אני לא מכירה אותו והוא לא מעניין אותי. אני דוחה את החיבוק שלו, מתפתלת החוצה מזרועותיו כמו חתול שנמאס לו לספק את בעליו ולשבת בחיקו בשקט. ואז אני מתלבשת מהר ונוסעת הביתה.

ובאוטו אני כבר בוכה. נוסעת הביתה דרך מסך של דמעות, נוזלת בלי הפסקה, בלי שליטה. שונאת את עצמי, ושונאת את הכל, ולאן הגעתי, לאן אני יורדת. טורקת את דלת המכונית, אוספת את השברים שהיו אני פעם, בדרך אל המדרגות. זוחלת הביתה, מקללת בשקט את הכל ואת כולם בין הדמעות למשיכות באף. מתקלפת לאט מהבגדים, בוחנת את הנזקים במראה, ונושמת עמוק.

הסימנים האהובים. מזכרות האהבה של אהובי האמיתי. כל נגיעת אצבע שלו השאירה אדוות סביבה, כחולות, סגולות ושחורות. נימים קרועים דרך העור השקוף שלי. החבורות מתקבעות, מתרחבות, מתכהות. ילדי האהבה שלנו גדלים לנגד עיני. אני אוהבת אותם, כל אחד ואחד מהם. כל תנועה במיטה, כל מגע של הבגד על עורי, כל ישיבה מזכירה לי אותם ואני מתענגת עליהם בלבי. הם לא מאכזבים אף פעם. הם שם, הגיעו ישר כשקראתי להם. ככל שסבלתי יותר עבורם, הם יישארו איתי זמן רב יותר בקיומם המנחם. הם עוטפים אותי בכאבם העמום, העקבי, המתוק. הכאב הזה לא יכזיב. הוא גורם לי להיות שלמה, רגועה ובוטחת. עשיתי את מה שהיה עלי לעשות, וקיבלתי את הגמול המגיע לי. הסימנים השחורים לא יבגדו בי, הם לא ישקרו. אפשר לבטוח בהם שיעשו תמיד את אותו הדבר. הם יכאבו ויכאבו, והכאב ישכח לאט לאט, והצבעים ידהו, ובסוף ניפרד. הם לא ישנו את אופיים לעולם. הם העדים האילמים שלי למאמץ, לסבל, להקרבה. לניסיון הכן למלא את מה שחסר, לספק את אהובי התובעני וחסר הפשרות.

החבורות שלי הן שעון החול הנאמן שלי. החופש הקצר מכבליו.

חניבעל
נהדר
זיהיתי את סגנון הכתיבה ונהניתי מכל הברה.כמו שאני אוהב. בלתי מתפשר. אשמח לכתוב אולי משהו ביחד.
21 בפבר׳ 2010, 18:25
JabberwockY​(שולט)
פוסט חזק,
אלים, אישי וכתוב היטב.
21 בפבר׳ 2010, 23:50
ראובן
תודה פעמיים
כתיבה צלולה וחודרת, עונג צרוף. טקסטים ברמה כזו הם שיהפכו את מגזין "הכלוב" ליוקרתי, אלא שהם נדירים. עלי לומר תודה פעמיים - הן עבור העונג שלי מקריאתו, הן עבור השימוש שאפשר לעשות בו, כטקסט-עבודה להכשרת נערות קריאה.
22 בפבר׳ 2010, 7:54
Gemmini​(לא בעסק)
השארת אותי
בלי מילים. כל מילה שלך נגעה ממש עמוק. הפוסט לא קל בכלל והתחושה מועברת דרכו חזקה מאוד. את כותבת מדהים :-)
22 בפבר׳ 2010, 15:57
מרטין101
כתוב יפה מאד
יחד עם זאת הייתה לי תחושה של החמצה, אולי בגלל המפגשים עם חובבניים. זה לא עובד ביחד - אומנות הכאב עם גברים מזדמנים וחובבניים.
22 בפבר׳ 2010, 18:06
פסיכיאטר מתורבת
כן מרטיט לאללה
ממש מרגש . בייחוד הקטע של השארת הסימנים הכחולים והסרסור שלך . בחיי שזה רומנטי , בא לי לבכות . אפשר מותק ?
22 בפבר׳ 2010, 18:47
אדון דרוזי​(שולט){{כנועה לרג}
מדהים
כתיבה מהממת פשוטו כמשמעו ,אינני נוהג לכתוב או להגיב באתר ,אבל על זה הייתי חייב ,פשוט תודה
22 בפבר׳ 2010, 22:35
גנדלף​(אחר)
עצוב...
מאמר כ"כ עצוב... נוגע ללב...
23 בפבר׳ 2010, 7:06
קייסי
מטלטל
ומעורר מחשבה.
23 בפבר׳ 2010, 7:19
I'm God
BPD
ויש לזה טיפול !
23 בפבר׳ 2010, 10:21
Needles And Pins​(לא בעסק)
נוראי ומטלטל.
. כתוב מעולה כמובן.
25 בפבר׳ 2010, 16:36
TZARINA​(לא בעסק)
פשוט מקסים
קראתי בשקיקה רבה..ונהנתי מאוד הזדהיתי! הייתי שם פעם..עברו הרבה ימים..סימנים..חלקם יפים וחלקם פחות. אהבה גדולה לכאב דעכה..ואיתה בא סוג אחר של אושר ועונג. מאחלת לך שתגיעי למקום הטוב הזה..חג פורים שמח
26 בפבר׳ 2010, 22:23
אוהבת בשלישיה
קראתי בנשימה אחת
את באמת מוכשרת,זה נגע...
28 בפבר׳ 2010, 0:30
מעניש וממתיק​(שולט)
מדהים
אכן כתיבתך נוגעת עמוק בפנימיות שבך ואת מביאה את עצמך מוד מהמם בכתיבתךמדהים
28 בפבר׳ 2010, 10:50
cocco
עוד סרטים
הפוסט שלך חדר לי עמוק הוא מייצג בדיוק את כל החרדות והאימה שלי מבדסמ בקצב הזה אתנזר לנצח...
1 במרץ 2010, 16:42
xim
כואב ואמתי...
מרגיש שחזרת ופשוט התחלת לכתוב בלי לקרוא אחורה..אמיתי.
1 במרץ 2010, 22:39
snowTiger​(נשלט)
כותבת מעולה
ממש ריגשת אותי,כיף לקרוא
6 במרץ 2010, 10:29
Mary Jane
.
אחד הקטעים היפים ביותר ואולי אף האותנטיים ביותר, שקראתי באתר הזה.
7 במרץ 2010, 18:49
MAU​(נשלטת)
..
האמת שבך פשוט מקסימה, רק תודה..
8 במרץ 2010, 18:21
One piece of pie
אמיתי.
וזה בדיוק מה שנגע. בלי מסכות, בלי שומדבר.. פשוט אמת.
14 במרץ 2010, 18:51
Faara​(שולטת)
תודה
תודה על הכנות והכתיבה.
15 במרץ 2010, 8:14
בלוסום​(לא בעסק)
חיכיתי בסבלנות
נתתי לזה לשקוע. חזרתי לזה אחרי כמה חודשים שוב - וכלום. צר לי, בתור מזוכיסטית, לא התחברתי לשום דבר שכתבת שם. מרגישה החמצה כי מאוד אוהבת לקרוא אותך, אך הפעם מבחינתי התפספס לנו.. מחכה להמשיך לקרוא ממך, את מצוינת ללא שום קשר.
20 במרץ 2010, 17:52
ראש לשועלות
תגובה
כתיבה מהלב, כנה ואמיתי. יחד עם זאת נראה שאת מכורה יותר לרחמים עצמיים יותר מאשר לכאב. זה לא אמור להיות כך. כשאת בדרך הביתה את אמורה לחייך עם מוזיקה, להצטער שה נגמר וחכות לפעם הבאה. בכי וחרטה קצת סותרים את ההנאה שאת אמורה לחוש ולהיות שלמה עם המעשה..
23 במרץ 2010, 21:51
חשפנית סקסית​(נשלטת)
יוליההה
איאמאלהה כתבת בן זונה הכתבה שלך חרמנה אותי כל כך הלואי שזה משאני יעבור במקומך..
25 במרץ 2010, 21:29
השולט אור​(שולט)
אחד מהפוסטים
הקשים שקראתי. כפי שכבר נאמר, מטלטל מאוד.
29 במרץ 2010, 19:16
מעיין כלבה פראית
היי...
לומר לך שזה היה מדהים מלא עוצמה מלא מחשבה..אז ברור שכן..אבל אני יהיה שקרנית צבועה שאני לא אומר שלא הרגשתי סוג של בעיה..הרי כולנו פה מהסיבה האמיתית ההיתמכרות לכאב לטירוף למחשבה של מה יהיה בגופינו אחר כך...אבל האובסיסיביות למראה וההיתמכרות שלך לרצון לתת לאחר להשחיט את גופך כול רצון שיהיה לו אם זה אני לא מסכימה ולא מיתחברת סך הכול החסרתי פעימה על כול מישפט שקראתי לא יודעת למה כניראה שאת זה אני צריכה ליבדוק עים עצמי...
3 באפר׳ 2010, 10:28
נסיכה רעה
אהבתי:-)
יש לך את זה :-)
3 ביולי 2010, 17:27
anguissette
/
ממש חזק.
29 באוג׳ 2011, 8:05
נזמית לופתת
גם בחלוף שנים, הטקסט הזה עוצמתי ומטלטל עבורי.
24 באוג׳ 2017, 8:54
קשוח וקשוב​(שולט)
היכולת שלך להעלות על הכתב את נימי נפשך מחייבת ב"שאפו" ענק
23 ביולי 2020, 15:36