בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סודות הדומים נחשפים - חלק ב': ביסוס שליטה

מאת זאלופון​(שולט)     15 בפברואר 2010
אם פעלת בהתאם להנחיות שניתנו בפרק החיזור, יש כרגע אי שם אישה שרוטטת מציפיה שתתחיל כבר לשלוט בה, כמו שרק דום מנוסה, יצירתי ודומיננטי שכמוך יודע. צלחת את השלב הקשה ביותר, אך נותרו עוד מספר בעיות קטנות: ראשית, אין לך ניסיון. שנית, אין לך רעיונות. שלישית, אם תודה בזה, היא תלך למישהו אחר שיגרום לה לחשוב שיש לו ניסיון ורעיונות. להצליף ולקשור כל אחד יכול, אבל הרי הבטחת מנטלי, הבטחת שליטה כהלכתה ולא סתם קינקיות. אז מה לעשות איתה בעצם?

(כאן המרצה ביקש שכל אחד מאיתנו ישתמש רק באחד או שניים מהטריקים שהוא ילמד אותנו, כדי שלא יגידו שכל הדומים עושים את אותו הדבר וימשיכו לחשוב שאנחנו סופר-מקוריים. כולנו הבטחנו, אבל אני לא פראייר של אף אחד. שאחרים ישתמשו רק באחד או שניים).

1. שליטה במסנג'ר - מצוין לשלב של טרום פגישה, בייחוד אם היא לא מנוסה. תמיד דרוש מצלמה (רק מהצד שלה, כמובן)! אם היא מסרבת, יישם את מה שלמדת בשיעור הקודם ("את לא בוטחת בי", "תורידי מחסומים", "את לא סאבית אמיתית"). זה אמור לעשות את העבודה. ברגע שהמצלמה פועלת, זה משחק ילדים: הפשט אותה והורה לה להציג את גופה בפני המצלמה בשלל פוזות. מתישהו תוריד אותה על ארבע, או על הברכיים, שתרגיש כמה שאתה שולט. מכיוון שאתה לא שם לידה, עליה לסשן את עצמה: להצליף בעצמה היא לא יכולה (ואם כן, המרצה ישמח להכיר אותה), אבל לשים על עצמה אטבים? בכיף. להשתעשע עם קוביות קרח? בסבבה. לגעת בעצמה? אלמנטרי. ואם יש גם מיקרופון, אין סיבה שהיא לא תנבח, תגנח או תצרח בשבילך. מה יש, אתה שווה את זה, דום יצירתי שכמותך.
אם היא מצליחה לשכנע אותך שבאמת אין לה מצלמה, אתה יכול להסתפק בשליטה כתובה. תן לה פקודות והורה לה להקליד מה היא עושה ומרגישה. זה לא אותו דבר, אבל כל עוד אתה נותן לה פקודות ולא נוגע בה, זה עדיין נחשב מנטלי, וזה מה שקובע.

2. תחתונים - הנינט של הדומים מבחינת פופולריות. מספרים כי כמו כל ההמצאות הגדולות באמת, גם זו נתגלתה במקרה: דום אחד שלט מסנג'רית בנשלטת שלא הפעילה מצלמה, ולאחר שהפשיט אותה והיא שמה על עצמה אטבים וקרח ונגעה בעצמה וגמרה שלוש פעמים ונבחה, ביקש להלביש אותה. אלא שמכיוון שלא ראה אותה, שכח לומר לה ללבוש את התחתונים בחזרה, והנשלטת הצייתנית בילתה את כל השעות עד לשיחתם הבאה במסנג'ר כשרק מכנסי הג'ינס לעורה. "מאסטר", כתבה לו בהתרגשות, "זה היה כל כך משפיל ומחרמן! אפילו שחטפתי שפשפת איומה". "אה", אמר המאסטר זריז המחשבה, "זה היה... זה היה בכוונה! כן, בכוונה! לא בגלל שהתבלבלתי. בכוונה!"
ומאז אין דום המכבד את עצמו שמעולם לא הורה לנשלטת שלו ללכת לעבודה/לימודים/וכו' כשהיא נטולת תחתונים. המהדרין גם שולחים את הנשלטת לאונן בשירותים של איפה-שזה-לא-יהיה.

3. גילוח - בוודאי שאלת את עצמך: אילו הוראות אני יכול לתת לה? חשבת להגיד לה לפתוח את הארון ואחרי מספר רגעים - לסגור אותו. תהית אם יחרמן אותה לשים ידיים למעלה, על הראש. החלטת שלא. ובכן, אם היא לא מגולחת, כן, שם, פשוט תגיד לה לגלח.

4. כתיבה - ומה אם היא כבר מגולחת? אתה רוצה לתת לה פקודות עמוקות, מנטליות, לא סתם. הבטחת לה להדריך ולהוביל ולהנחות. אתה מנטור, אתה נוגע לה בנפש. אז מה תגיד לה לעשות?
חכמי הדומים הגיעו למסקנה שכדאי לך להגיד לה לכתוב. התוכן לא חשוב כל כך: שתכתוב על עצמה, על הקשר, על בדסמ. וואטאבר. העיקר שהיא מרגישה שהיא עושה משהו עמוק ומתחברת לעצמה ומפתחת את עצמה ויוצאת מהקליפה שלה, והכל בזכותך הרגיש והמדהים והכי מנטור בעולם שאמרת לה לעשות את זה.
למקרה שזה לא ברור לך (ולה), היא כותבת בשבילה, לא בשבילך. שנן לה את זה.

5. שליטה מילולית - טוב, בעיקרון היא עכשיו הסאבית/זונה/כלבה שלך ואתה הדום/אדון/מאסטר שלה. אתה לא ממש יודע איך לפתח את זה מכאן. שלטת בה במסנג'ר שלשום, ואתמול היא כבר הלכה בלי תחתונים כשהכוס שלה מגולח למשעי. לכתוב היא תתחיל בערב. ובינתיים?
עד שתחשוב על משהו, אתה יכול פשוט להשתמש בקיים: היא סאבית/זונה/כלבה ואתה דום/אדון/מאסטר. אז תגרום לה להגיד שוב ושוב ושוב מי היא (הזונה שלך, השפחה שלך, הכלבה שלך), מי אתה (האדון שלה וכו') ומה מהות היחסים ביניכם (היא תעשה כל מה שתגיד ותגיד כל מה שתרצה). זה יגרום לה לחשוב שאתה נורא בטוח בעצמך והיא תגיד לך תודה על שאתה מזכיר לה כל הזמן את מקומה הנחות אל מול אדנותך המתפרצת.

6. גמירה - למזלה של קהילת הדומים, לדום ההוא מהתחתונים נמאס בסופו של דבר מהשליטה הוירטואלית והוא נפגש עם הנשלטת שלו. שם היא התפשטה, שמה על עצמה אטבים, גילחה ונבחה, ואז הם הזדיינו כמו שפנים, כלומר מהר ועם הרבה פרווה. כעבור 15 שניות באה השאלה: "תגידי, זה היה טוב לך כמו שזה היה לי?" "כן מאסטר", מלמלה השפנפנה הנבוכה, "אבל קיוויתי לגמור גם". המום מחוצפתה, ובעיקר מהפגיעה בגבריותו, אימץ הדום את מוחו הזריז ומצא פתרון: "אה", הוא אמר, "זה היה... זה היה בכוונה! כן, בכוונה! הרי את בעוצר גמירות!" "הו מאסטר", נמסה הנשלטת, "זה כל כך מחרמן שנדמה לי שאני עומדת להשפריץ כאן ועכשיו... אוי".
ומאז נוהגים דומים לאסור על הנשלטות שלהם לגמור, לתקופה קצובה או עד להודעה חדשה. חלקם מתנים את הגמירה במשהו ("את לא גומרת עד ש..."). ואין, פשוט אין שליטה מנטלית כמו להגיד לנשלטת לגמור כשהדום סופר עד 3, או עד 10, תלוי ביכולות המתמטיות שלו.

7. עונשים - חלק בלתי נפרד מן השליטה הוא ענישה בגין העדר ציות. אם לא תעמיד אותה במקום, היא לא תראה בך שולט כהלכתו. אז מה עושים?
דרך אחת אתה כבר מכיר: עוצר אורגזמות כמובן. במשך שנים זו היתה הדרך המועדפת על חכמי הדומים, עד שמדענים פיתחו שיטה יעילה יותר: התעלמות. אם בא לך להראות לה מי כאן הגבר, או אם היא לא הסכימה לאיזו דרישה פעוטה שלך, כמו לצרף לסשן צוות שלם של צ'ירלידרס או למצוץ גם לכל החברים שלך, פשוט תתעלם ממנה לזמן מה. ההתעלמות יכולה להיות אקטיבית (כלומר, אתה מודיע לה שהיא היתה פויה ועכשיו עליה לחיות זמן מה בלי נוכחותך האלוקית, אם אפשר לקרוא לזה חיים), או פאסיבית: פשוט לא להתקשר, לסנן אותה, לא לפנות במסנג'ר. התעלמות תמיד מצליחה, כי הנשלטת לא קולטת שזה משחק אגו ולא יותר, ושאם היא לא תתייחס לזה, אתה תפנה אליה מיוזמתך די מהר, כשהחרמנות שוב תתקוף אותך. חשוב מאד ללמוד להשתמש בהתעלמות בתבונה.
אם אתה לא רוצה לעצור לה אורגזמות או להתעלם ממנה, סביר שלא תצליח לחשוב על שום דבר אחר. במקרה כזה, הפל את האחריות עליה: *היא* צריכה לחשוב על עונש בשבילה. ברוב המקרים תגלה שגם היא לא הצליחה לחשוב על שום דבר, ואז היא תפתח שרשור שבו תשאל את כולם איך צריך להעניש אותה. אז יגידו לה שצריך להתעלם ממנה לזמן מה, או למנוע ממנה לגמור.

Homelander​(שולט)
שמע,
זה היה הרבה יותר מצחיק מהקודם :-)
15 בפבר׳ 2010, 15:05
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
חי חי
ת'יודע, מזל שחבריך לכיתה היו יותר ישרים ממך. רובם באמת משתמשים רק באחד או שניים :)
15 בפבר׳ 2010, 15:36
בלוסום​(לא בעסק)
עודדד...עודדדד...
אתה פשוט מצחיק ומעולה :-)
15 בפבר׳ 2010, 17:22
נוצות ומסמרים
הכל טוב ויפה (ונכון)
אבל נראה לי (דווקא מפני שהתכנים קרובים כ"כ למציאות. או להיסטוריוגרפיות מסוימות) ש...-יש משהו בעייתי בפירוק לגורמים של ההתנהלות הדומית בלי להציע אלטרנטיבה. ואנסה להסביר: נדמה לי שבהרבה מקרים זהותו של השולט בקשר מוכתבת על ידי הפנטזיה של הנשלטת: הדום לוקח את הנרטיב הזה לליבו ומעמיד בפני הסאבית מצגת של (וסליחה על הצרפתית) שטויות, שאותן בסופו של דבר ניתן לצמצם לרשימה הנ"ל. עם זאת, עצם היכולת להעמיד רשימה כמו הרשימה הזו - עצם היכולת לתאר דום צעצוע (או "דום פנטזיה") - היא חשובה. היא מעידה גם על הפנטזיה של הנשלטת, גם על האופן שבו הפנטזיה הזו נתפסת על ידי הדום (והאופן שהוא מגיב לה בפועל), וגם נותנת תמונה מסוימת של המיינסטרים. ואגב קשקשת ברשת: קראתי המון טקסטים אישיים על BDSM, אבל מעטים ביניהם אם בכלל מתארים את הצד של השולט הגברי. לי זה מפריע.
15 בפבר׳ 2010, 18:01
קימברלי'
:)
חחחחחחחחחחחחחח חזק :))
15 בפבר׳ 2010, 20:14
Grey / Green
נקודה טובה, נוצות
ננסה לטפל בזה בקרוב.
15 בפבר׳ 2010, 22:36
Queeny​(מתחלפת){being}
מה, זה בציניות?
חשבתי שאלו ממש רעיונות טובים ויצירתיים... ;)
16 בפבר׳ 2010, 11:30
למדתי מחברה שלי
שאפו
ללא ספק זה אחד הקטעים הטובים שלך. "שמה אטבים, גילחה ונבחה " - רק בשביל המשפט המחוזי הזה אנחנו עפר לרגליך.
16 בפבר׳ 2010, 11:59
הזייה​(נשלטת){Tיפוס}
הה!
מהמם, ומצחיק ברמות.. נראה לי שהרבה שולטים כאן באתר קראו את זה בלי להתייחס לכך שזה בצחוק.. לגבי ההערה של אחד המגיבים שאין הרבה טקסטים של גברים שולטים ברשת, אני חושבת שאחת הסיבות מוצגת כאן - הרצון להיות מקורי, לחלוק בקפידה את הידע ה"מקצועי" ולא לשים אותו לעיני כל ואז כבר לא יודעים מי באמת מתכוון לכך ומי ממחזר שיטות של אחרים. נראה לי.
16 בפבר׳ 2010, 16:40
נימפת ים
נשפכתי מצחוק :)
כתבת את זה מעולה...מציעה שתעלה מופע סטנד אפ קומדי ב"מקסים"..פשוט מצחיק !!!!
16 בפבר׳ 2010, 17:57
נוצות ומסמרים
בתגובה להזייה
אני לא מדברת בהכרח רק על הידע המקצועי (למרות שכבודו במקומו מונח). אני מדברת על הסיבות, המניעים- על הדום-ספייס כאנטיתזה לסאב-ספייס. כתב לי היום דום והכריז: ברכותיי, הצלחת לעניין אותי. (ומוסיפה אנוכי: צהלולים) על כל פנים- אני שמחה שנמצאתי מעניינת מספיק להסב את תשומת לבו של מישהו, אבל האם הסיפור הזה, אודות הדום שבוחר את הנשלטת האחת מבין שורה של סאביות, מרים אותה מעם והופך אותה לשלו, איננו, בעצם, משחק לפנטזיה של הנשלטת ("בחר בי, אהוב אותי", כדברי מרדית גריי), או לחילופין, לנורמות פטריארכליות מחפצנות (ההבחרות על ידי הגבר שמוציא אותה מפס היצור של הנשיות, היא שמייחדת אותה מכל הנשים האחרות שמדוגמות על פי אותו מודל?) איפה הדום? מה הפנטזיה שלו? מה הוא מוצא באינטרקציה עם אישה נשלטת? אישה שמתבטלת בפניו? בסוגיה הזו ממעטים מאוד לדון.
16 בפבר׳ 2010, 19:43
יהלום נא
מצויין
פשוט מצויין. אין כמו קצת ציניות כדי להציב מראה למול פני הדומיקולים ולהמחיש את מגוחכותם... מסכימה עד מאוד עם מסמרים ונוצות.
17 בפבר׳ 2010, 18:31
Lady Mod​(אחרת)
!
"להצליף בעצמה היא לא יכולה (ואם כן, המרצה ישמח להכיר אותה), " נעים מאוד - ליידי מוד / devotion אחד הדברים הקלים לביצוע- הצלפה עצמית. אשמח להדגים :) ********************************************************************************* אני מנסה לחשוב מה שכחת ברשימה הזאת.. אולי רק את אלו שברגע שהצליחו להותיר סימן כחול על גופך, מצלמים ומעלים מייד לפורום לניתוח מעמיק של הסימן ואיזו הצלפה מדופלמת גרמה לו. {זה שהוא מתנוסס על הלחי שלך כתוצאה מחוסר השליטה בשוט והזנב ההוא שעף בריבאונד אחרי שהשאר פגעו בהצלחה בכליות שלך, זה פרט שולי כמובן.}
18 בפבר׳ 2010, 12:54
Succubus​(אחרת)
אח, זאלופון,
אתה גורם לי להצטער שאני קוראת את הבלוג שלך. כי אז, כשאני קוראת את הדברים האלה במגזין, זה לא חדש לי. באסה.
20 בפבר׳ 2010, 23:20
מאדאם קירי​(שולטת){אהובי המתו}
חזק ביותר!
נקרעתי מצחוק, פשוט נקרעתי. טוב שיש אנשים שלא לוקחים את עצמם ואת כל העניין הזה יותר מדי ברצינות.
22 בפבר׳ 2010, 22:05
קיטיארה​(נשלטת){זאלוטוסים}
פשוט נפלא
ואני יכולה גם לדווח על דום אחד שהגזים ולקח את כל הטיפים ליישום, יש מרכז תלונות לציבור? :-)
1 ביוני 2013, 17:10
Shmuelmaster
צריך לעלות את זה מחדש
18 באוג׳ 2015, 23:06
shaydav​(שולט){TomahDav}
זה בעיתי.... אתה לא משאיר לנו עם מה לעבוד.. :-)
30 בינו׳ 2016, 17:44
noya3355
לא הפסקתי לצחוק או אלוהימה שבשמיים כמה זה פאטט
13 באוק׳ 2016, 18:16
fatpanda​(אחרת)
ממממממממממממ תענוג ממש!
3 במרץ 2024, 2:24