שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

שירותים

מאת Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון}     16 באפריל 2010
"נקי את השירותים", הוא אמר לה. היא שנאה את הבית הישן שלו, ובעיקר את השירותים והמקלחת שכנראה היו בדירה מיומה הראשון וסימני השנים נתנו בהם את אותותיהן, אבל היא אהבה אותו ואהבה לציית לו ולכן ניגשה למלאכה. על אף שקרצפה ושפשפה היטב את החרסינה הישנה לא ניתן היה לראות שינוי ניכר במצב, ולאחר שהשקיעה את מרב מאמציה לריק, היא החליטה שניקתה די.

כמו מרבית הגברים שגרו בדירה לפניו, הוא התייחס לבית הישן כאל מקום פונקציונלי לצרכיו ולא שם לב לזוטות כגון צבע המרצפות או הקילופים בתקרה. הוא תהה האם יצליח להבחין בשינוי במצב השירותים, אך נוכח לגלות כי הם נראו לו בדיוק באותו המצב שבו הם היו שעות ספורות קודם לכן. יתכן שהיא לא באמת ניקתה?

בעקבות קריאתו נכנסה גם היא אל חדר השירותים-מקלחת. הוא הוריד אותה על ברכיה על שרפרף נמוך ששם לפני השירותים ושאל אותה האם לדעתה השירותים נקיים. "כמובן!" היא ענתה, מישירה אליו מבט, "ניקיתי אותם במשך כמעט שעה". מבטו נדד מפניה אל השירותים ובחזרה. הוא הורה לה לחכות לו על השרפרף כשפניה לכיוון האסלה וחזר כשעל ידיו כפפות הגומי והסקוצ' איתו ניקתה.

כשהיתה במחיצתו לא הורשתה ללבוש בגדים ולכן עוד לפני שהבינה מה קורה חשה את חיכוכו של הסקוצ' על אבר מינה ועולה לכיוון ישבנה. היא סובבה אליו את ראשה בכדי לנסות ולהבין מה לעזאזל הוא חושב שהוא עושה, אבל שמעה את הפקודה שאומרת לה לשתוק ולהשאר כפי שהיא. המחשבה על כך שהסקוצ' נגע רגע לפני כן באסלה המזוהמת העלתה בה בחילה. "אם אינך מסוגלת לנקות שירותים כפי שאת מסוגלת לנקות את עצמך, תשמשי את כשירותים שלי". שמעה את קולו. את זה היא מעולם עוד לא ניסתה. רעד של ריגוש עלה בה והשכיח ממנה את הבחילה שאחזה בה זמן קצר קודם לכן.

חלקו הדק של מנקה השירותים נדחף לתוך ישבנה, ובעקבותיו מטהר האויר אל איבר מינה. הריגוש התחלף בתדהמה, שהתחלפה עד מהרה בגועל ובדמעות שחנקו את עיניה. היא ידעה שההחדרה היתה כה קלה משום שהתגרתה ממגע ידיו הנתונות בכפפות גומי ומגירויו של הסקוטצ' על היא ראתה בזווית העין את אדונה מפשיל את תחתוניו וקרב אליה. "עכשיו נראה אם את יכולה לשמש גם כנייר טואלט", אמר, ומשך בשיערותיה וקירב את פניה אל ישבנו. היא החלה ללקק.

בסיטואציות אחרות עשתה זאת בשמחה כי ידעה שהדבר מגרה בעיניו, אך מעולם לא חשבה על עצמה בסיטואציה הזו כנייר טואלט. כשנמאס לו הוא תפס שוב בשערותיה, קרב את פרצופה אל מי האסלה והוריד את המים. היא נחנקה קלות מההפתעה וכשמשה אותה כעבור שניות ספורות נראתה והרגישה עלובה כל כך.

"פתחי את הפה", ציווה עליה. היא פתחה את פיה ועצמה עיניה מחכה לבאות בחשש ובציפיה. טעמו של השתן שלו בפיה עורר את רפלקס ההקאה שלה, אך הוא אסר עליה לירוק, לבלוע או להקיא את תכולת פיה. "עד שלא מורידים את המים בשירותים, מה שנכנס לאסלה נשאר באסלה", הסביר לה. הוא קרב שוב את ראשה אל המים ונתן לה להביט בעצמה. דמעות החלו לרדת מעיניה והוא משך אותה שוב בשערה. הוא לקח אל ידיו גליל נייר טואלט ויצר לה ממנו כיסוי עיניים שמקיף את ראשה. אחר כך הוריד שוב את ראשה קרוב אל שפת המים. הוא זיין אותה עם מטהר האוויר ומנקה השירותים בקצב חלש במעט מהקצב שלה שלמד להכיר, והיא החלה לגנוח. הוא הזכיר לה מה בעצם מזיין אותה עכשיו, וכשחש את הגועל והרתיעה, את שובו של רפלקס ההקאה שלה מהשתן שבפיה, הגביר את הקצב.

כאשר הרגיש שהיא עומדת לגמור, הוריד את מחצית המיכל והורה לה תוך כדי לירוק את השתן. ראשה עוד היה קרוב לשפת המים ולכן הופתעה מההדחה הבאה שהיתה של מיכל מלא והרטיבה שוב את כל פרצופה ושערה. הוא משך את שיערה ביד אחת וסגר את מכסה השירותים בשניה, והניח את ראשה על המכסה הסגור. היא חשה שוב את מגע הסקוצ' בין רגליה, משייף את הדגדגן בתנועות חזקות, מלווה בתנועות קצובות שחודרות אל איבר מינה ואל ישבנה. היא נכנעה לתחושה ככל שיכלה אך הדמעות המשיכו לזלוג מעיניה גם כשגמרה. הוא ידע שישמור את התמונה הזו בראשו כרגע מיוחד ויפה. היא מעולם לא חשה כה מלוכלכת.

הוא נשא אותה בידיו אל המקלחת הצמודה והחל לשטוף אותה ולסבן את גופה באהבה ובמסירות. מגעו המנחם הרגיע אותה ואט אט יבשו גם דמעותיה.

"הגעתי למסקנה שהבית שלך לא כל כך ישן ומטונף", אמרה לו ומשכה באפה.

לא פה יותרxxx​(נשלטת)
וואו
מדהים:)
16 באפר׳ 2010, 13:42
שלגי
פששש
איכשהו לא חיברתי אותך לסיפור כזה, הצלחת להפתיע אותי. תודה.
17 באפר׳ 2010, 10:13
מאדאם קירי​(שולטת){אהובי המתו}
אני יודעת שאני קטנונית, אבל...
נורא מפריעה לי המחשבה על כך שהסקוטש, יחד עם כל חומרי הניקוי, שפשפו את איבר המין שלה. חומרי ניקוי הם לא משהו שכדאי לגעת איתו בעור, בטח לא שם, ובטח לא כשמדובר בחומר לניקוי אסלות שהוא חזק במיוחד. מצטערת להרוס, לא הצלחתי להתאפק. (שימו לב שאמרתי "להתאפק" כשדיברתי על אסלות. סוג של בדיחת שירותים שכזו.)
17 באפר׳ 2010, 10:46
amy​(נשלטת)
כן, אני עם RIR
העניין הזה הטריד אותי ולא הניח לי להנות מהסיפור.
20 באפר׳ 2010, 7:39
Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון}
חייבת להודות
כשכתבתי את הסיפור הזה לא חשבתי על נושא "השפעתם של חומרי ניקוי על איזורים אינטימיים בגופה של הסאבית" אלא ניסיתי לצאת ולכתוב משהו ששונה מהספקטרום המוכר לי. לא חשבתי שזה עד כדי כך מפריע להנאה מהסיפור, וחבל לי שכך יצא.
20 באפר׳ 2010, 10:15
מאדאם קירי​(שולטת){אהובי המתו}
טוב, את יודעת איך זה
כל אחת והאסוציאציות שלה. אם זה מנחם אותך, סביר להניח שאני הפסיכית היחידה שחושבת כאלה דברים. :)
20 באפר׳ 2010, 16:18
Katrin
מכאיב
יש שיגידו שפחה טובה מעולה אפילו, אך לי זה צרם בעקבות דמעות ההשפלה. מצטערת אך זאת רק אני.
23 באפר׳ 2010, 2:13
בלוסום​(לא בעסק)
מצטערת,
מבחינה ספרותית יש פה כל כך הרבה סתירות, בלתי ניתנות לישוב. כל הזמן הרגישה מטונפת אבל בסוף זה לא כך? האיסטניסטית שבי פשוט נגעלה מכל מצב שהיא היתה בו.. לא מגרה בכלל. מה שגם לי הפריע היה חוסר ההסכמה שלה, הרגיש לי חציית גבול ובצורה הכי גרועה שלו.
25 באפר׳ 2010, 4:41
חשופה מול עיניך
ואני דווקא אהבתי
דווקא כל הסתירות שבסיפור והיצירתיות זה מה שאהבתי,אם בפועל הייתי מסכימה לכל זה לא יודעת,אולי זה תלוי בשולט שלי,מה שכן הצלחת להכניס אותי לסיפור ולגרום לי לאהוב את זה יותר וזה היופי בכתיבה שלך.
1 במאי 2010, 19:08
Hussy
מקסים.
אהבתי. תודה.
20 בינו׳ 2011, 12:52
פה כדי לבקר​(אחרת)
מעולה מעולה מעולה
כנראה שבאמת שזה מתאים רק למי שמתחבר לסוג כזה של השפלות, אבל כשזה מתחבר זה פשוט הכתבה הכי טובה שקראתי פה... בנוסף ליכולת הכתיבה המשובחת שלך, שזה לא חדש לי
15 באפר׳ 2011, 8:43