צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

צימאון

מאת הכול במידה     18 בדצמבר 2010
ורק בסוף, כשכבר גמרתי להתנגב ועמדתי לצאת, שמתי לב לשלולית הענקית שנותרה שם. רציתי לחזור למיטה, אליו, אבל רציתי גם להסיר את הכתם, לנגב אותו, לייבש את הכול.

לא עשיתי דבר - יצאתי מחדר האמבטיה וסגרתי אחרי את הדלת.

30 דקות קודם.

מכורבלת בתוכו אחרי שעות של עונג וסערה. החושים נמתחו עד תום, קצוות העצבים התרגשו עד כלות, כל המתיקות שנזלה לי בתוך הגוף, עוד ועוד, הותירה אותי מסופקת כל כך. הזמן איבד את משמעותו, ואצבעותיי שמשוטטות על גופו, על פניו, על שפתיו, חוקרות כל פינה ולשוני שמתענגת על טעמיו המופלאים הוסיפו להזרים לי עוד ועוד אושר מזוקק, ממכר, משכר.

משקר.

"בואי", ידו אחזה בידי בעדינות, מובילה אותי מחוץ לחדר השינה, אל חדר האמבטיה הגדול. אמנם הופתעתי מעט אבל חשבתי לעצמי שזה רעיון טוב – השלפוחית שלי באמת שלחה אותות מצוקה והגיע הזמן. נכנסתי ראשונה, התיישבתי על האסלה, מחשבותי נודדות לשום מקום. כשהרמתי עיניים ראיתי אותו מולי, הזין המושלם שלו ממש מול הפנים שלי, כאילו לא יכול להיות מצב טבעי יותר. אחזתי בו בעדינות, מנסה לקרב אותו את שפתיי, אבל הוא הדף אותי לאחור.
יד רכה אך נחושה מתחת לסנטר שלי הרימה את ראשי למעלה עד שעיניו לכדו את שלי. הוספתי להביט בהן בלי קול, משתקפת בתוכן ושפתיו לחשו לי "אני אוהב אותך". העיניים שלו נצצו באור העמום ועל פניו הופיעה הבעה שלא הייתי בטוחה מהי. בעודי מסוקרנת, בוחנת, לכודה במבט המוזר, הרגשתי פתאום נוזל חמים ניגר על הצוואר שלי, על השדיים, שוטף במורד הבטן, חלקו נשפך לתוך האסלה מבעד לפיסוק רגליי, חלקו נוזל החוצה ונקווה לשלולית גדולה על הרצפה מסביב. עוד ועוד נשטפתי, נוזלת, מופתעת. ידו אחזה חזק בפניי, מרימה אותן למעלה, מקבעת את עיניו בעיני ללא אפשרות להוריד את הראש, ללא אפשרות להביט בעצמי, בלי יכולת לראות מה קורה.

זה נראה לי כמו נצח, ובסוף כאשר סיים הוריד לי את הראש לכיוון הזין שלו, מצמיד אותו לשפתיי. פתחתי את הפה ללקק את הטיפות הזהובות האחרונות, לטעום אותן, לחוש את מגען על לשוני. הוא הוסיף להצמיד אותי אליו, ורק כעבור שנייה או שתיים הבנתי מה עליי לעשות. שפתיי נצמדו אל הזין שלו, עולות ויורדות, מלקקות וחוזרות, לשוני חובקת אותו ועולה לכל אורכו, ואני יונקת אותו אליי, חשה אותו בפה שלי, ממלא אותי עוד ועוד, ראשי מהודק למטה עד קוצר נשימה.

ואז, כאשר הדף שוב את ראשי לאחור, ואחז שוב בסנטר שלי להרים אותו אליו, וראיתי את ידו השנייה עולה ויורדת במהירות לאורך הזין הזקור שלו, וכאשר לחש לי שוב "אני אוהב אותך" תחת המבט המכשף – ידעתי בדיוק מה הולך לקרות.

טיפות הנוזל הלבן הסמיך פגעו בפניי, נוזלות לי מהמצח אל העיניים, ומשם לאורך הלחיים, עד לפה, ואני מושיטה לשון ללקק אותן, לאסוף אותן אליי. טועמת, אוספת באצבע ומוצצת אותה, אוחזת בידו ומנשקת אותה, אצבע אחר אצבע, כף ידו על פניי, ודמעות גדולות של אושר נוזלות ומתערבבות להן, טיפות שקופות ולבנות וזהובות.

הקסם הפך למציאות, ושוב לאשלייה, וכאשר שמעתי את קולו: "תתנקי ותבואי" ראיתי אותו יוצא מן האמבטיה, מותיר אותי ללא הרגשת מקום וזמן, ללא תחושת מודעות כמעט, בוהה במראה שמולי ואלי נשקפת דמות לא מוכרת שמנצנצת בפסים רטובים לאורך גופה ובטיפות מבריקות על פניה.

Franchesca
יפה.
מקסים בעיניי. תודה שחלקת איתנו.
18 בדצמ׳ 2010, 18:49
master xy​(שולט)
מקסים !!
כמה אפשר לזיין את המח על זיונים ? טוב נו . צמאון .
18 בדצמ׳ 2010, 19:33
Honeyfinger​(אחרת)
מקסים וגם....
ובצורה מסויימת גם רומנטי. כתוב ממש טוב, כל הכבוד
19 בדצמ׳ 2010, 7:03
נודדת
מרתיע
אך בו בזמן מרתק...
19 בדצמ׳ 2010, 13:44
פה כדי לבקר​(אחרת)
הכי כיף
לסיים את הסיפור ולחזור אחורה לשורות הראשונות, של האחרי לא, בעצם הכי כיף לקרוא את הסיפור כתיבה מעולה!! ממש התחברתי
20 בדצמ׳ 2010, 9:53
feetslave
מדהים!
כתוב ממש יפה. מקווה בשבילך שזה סיפור אמיתי...
20 בדצמ׳ 2010, 17:57
הכול במידה
תודה לכם
על התגובות החמות. וכן, זה אמיתי לגמרי.
20 בדצמ׳ 2010, 19:01
האדון שלומי​(שולט)
צימאון
היי, סיפור יפה, היה לך טעים ?
20 בדצמ׳ 2010, 21:41
ialda​(נשלטת)
.
יפה מאוד , את כותבת ממש יפהה
22 בדצמ׳ 2010, 18:54
כוח הזרוע​(מתחלף)
וואו
קראתי כבר עשרות סיפורים באתר הזה ומרובם המוחלט לא התרשמתי בכלל, בטח לא ברמה שאני אטרח להגיב. אבל הסיפור הזה אשכרה העמיד לי את הזין ולא יוצא לי מהראש כבר כמה ימים. הצימאון שלך, הרצון העז שלך לקבל את הנוזלים שלו, את ה"לכלוך"- וואו, פשוט וואו:)
29 בדצמ׳ 2010, 22:14
strong man
.
אהבתי
5 ביוני 2011, 8:24