צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מיומנה של ניובית

מאת זאלופון​(שולט)     26 במרץ 2011
היום הצטרפתי לכלוב!

קצת התלבטתי בנוגע לכינוי. רציתי משהו שישדר חושניות ומסתורין ועומק, אבל לא ירמוז שאני זנזונת, ושיהיה מקורי. בסוף קראתי לעצמי "חתולה חתולתית". על עצמי כתבתי שאני אישה-ילדה, מתוקה-מרירה, יודעת מה אוהבת אבל אוהבת לא לדעת. זה מרשים. בגבולות כתבתי בהתחלה 67, כי זה מצחיק, אבל אחר כך החלפתי ל"יש". שידעו. כולם מאוד נחמדים, וכבר בערב הראשון קיבלתי 22 הודעות ברוכה הבאה. איזה כיף!

*****

מספר ההודעות קפץ בלילה ל-1514, ועד שאני עונה לאחת צצות שבע חדשות. התפטרתי מהעבודה כדי שיהיה לי סיכוי להדביק את הקצב. אולי לא הייתי צריכה לכתוב בפרופיל שאני לא מנוסה, לא יודעת כלום, נאיבית, קצת טיפשה, פתוחה להתנסויות ומחפשת מישהו שילמד אותי. הבעיה היא שכולם כל כך נחמדים ורוצים ללמד אותי! ולכולם יש הרבה ניסיון והם יודעים בדיוק איך שפחה אמיתית כמוני אמורה להתנהג. אני יודעת, כי הם בעצמם אמרו לי. אבל דווקא בגלל שהם כאלה מקסימים אני מרגישה שאני חייבת תשובה מושקעת לכל אחד מהם, וזה גוזל זמן.
בזמן שכתבתי את ההודעה הזו קיבלתי עוד 70 הודעות. אני מתחילה לשקול להוריד את התמונה של התחת שלי מהפרופיל, למרות ש"מאסטר שמבין" אמר לי שכדאי לי לשים אותה. אולי גם מאסטרים טועים בתום לב לפעמים.

*****

אין לי כבר מנוי זהב. באסה. אין לי כסף לחדש אותו כי אני לא עובדת, וכי את החסכונות שלי הוצאתי על סטודנטית שתענה במקומי לחלק מההודעות.
רגע.
יש לי מנוי זהב! אני פשוט אוהבת את האנשים באתר הזה! תמיד נותנים בלי לבקש כלום בחזרה. זה רק גורם לי להרגיש עוד יותר רע בגלל השרשור ההוא שפתחו על סנוביות שלא עונות להודעות, שהרגשתי שנכתב ספציפית עליי, בעיקר כי מי שפתח אותו שלח לי הודעה שהוא נכתב ספציפית עליי והסטודנטית הקריאה לי אותה.
אה, כן, התחלתי לקרוא בפורומים. זה נורא מרתק. ידעתם שיש דבר כזה SSC? זה כנראה חשוב, אבל נראה לי שאם אתה מגניב אתה נגד. אני מתביישת להודות, אבל אני מאוד נהנית גם מהריבים. די, נו, כאילו שאתם לא כאלה. אתם רואים האח הגדול והישרדות בשביל מה, בדיוק? אבל ליתר ביטחון כתבתי שזה ממש הורס את האתר ושיתבגרו. עכשיו בלי ספק כולם חושבים שאני נעלה מכל הדברים האלה.

*****

יש לי אדון! הוא מאוד סמכותי. ממש רעדתי כשהסטודנטית הקריאה לי בקול הכי קשוח שלה את ההודעה שלו: "נשלטת אמיתית נותנת טלפון אמיתי למאסטר אמיתי". נתתי לו את הטלפון ודיברנו במשך שעתיים! הוא יודע את המילים "כלבה", "זונה", "שקט" ו"הררוממף" (הררוממף זו מין נהמה כזו כשהוא לא מרוצה. מחרמן לגמרי). בשבת יש לי סשן ראשון. מתרגשתתתתתת!!!!111

בינתיים פתחתי בלוג ושמתי בו קישור ליוטיוב. www.youtube.com. זה יותר טוב מהקישורים שאחרים שמים, כי יש שם הרבה שירים ולא רק אחד. ככה אני לא צריכה לעדכן כל יום. אני ממש פורחת!

*****

אני שוב לבד :(
לא להאמין איזה גברים מנוולים יש פה, ועוד אדונים! באתי אליו הביתה, התפשטתי והוא הצליף לי קצת בכליות, זיין אותי בלי קונדום, שפך לי בנחיר שעווה מנרות דבש וחנק אותי עם חוט תיל, אבל אחר כך הוא נהיה ממש גועלי! הוא אמר שהוא צריך לקום מוקדם ורצה פשוט לקום וללכת! הייתי בסערת רגשות וצעקתי עליו: אבל בכל הפורומים כתבו שצריך אפטר קייר! וזה בכלל הבית שלך, לאן בדיוק אתה הולך? ותוריד לי לפחות את התיל! אבל הוא הלך, ואני חושבת שזה נגמר בינינו. התקשרתי והוא אמר רק "שקט כלבה הררוממף הררוממף".

עצוב לי עכשיו, אבל אני קצת מתרגשת שוב כי עוד כמה ימים אני הולכת למסיבת הסאדו הראשונה בחיי.

*****

אני לא אלך למסיבה לבד! האדון התקשר והיתה לנו שיחה נהדרת! הוא כעס עליי על הפוסט האחרון ביומן כי היה נדמה לו שאני שופטת אותו בלי לתת לו הזדמנות להסביר. הוא הסביר שהוא היה צריך ללכת כי הוא מאבד עניין אחרי שהוא גומר. בתור עונש על השיפוטיות שלי הוא התעלם ממני וזה היה לי נורא, הו איך שהוא שולט בנשמתי, אבל אז הוא חזר מהממתינה וסיכמנו שאני צריכה לפתוח שרשור שבו אשאל את כולם איזה עונש מגיע לי, ובינתיים אסור לי לגעת בעצמי. שכרתי גם פיליפינית כדי שתקלח ותלביש אותי. עבד בשם "ארנק פראייר לנצלנית" מממן לי אותה, ולא מפסיק להודות לי ולהגיד שאני מדהימה. אני כנראה באמת בן אדם מיוחד.

*****

איכס איכס ושוב איכס! לא תאמינו מה קרה היום. אדון אחר פנה אליי! כן, אליי, נשלטת מקולרת! הלו! מקולרת, כאילו? מיד פתחתי שרשור בנושא החשוב והראוי של פניה לנשלטות מקולרות וכמה היא מגונה. הגיע הזמן שמישהו יגיד את הדברים. מזל שבאתי.

הערב המסיבה! יי!!!

*****

אז איך היתה המסיבה, אתם שואלים?

אפתח ואציין שנראיתי מיליון יורו. לבשתי מחוך שחור שקניתי בחנות נהדרת לבגדי פטיש, שאני לא מתכוונת להיות טיפשה ולחשוף את שמה כי אז כולן יקנו את אותו הדבר. בהתחלה הסלקטורית לא רצתה להכניס את האדון שלי כי הוא בא עם גטקעס ודובון, אבל בגלל שאני כוסית הכניסו בסוף את שנינו.
ובפנים, הו בפנים. מה לא היה שם? דארק אייטיז? היה. דפש מוד? היה. דייב גאהן? היה גם היה. סתם, אני רעה. היו גם שירי ארץ ישראל היפה וריהאנה. מגוון. רקדתי בלי הפסקה, עד שכעבור חמש דקות נחנקתי ודמעתי מהעשן ויצאתי החוצה. היה מאוד נחמד בחוץ, הכרתי הרבה אנשים ויכולתי לשמוע ולראות ולנשום כמעט כמו בבית. מדי פעם חזרתי פנימה ורקדתי ואכלתי ביסלי. בסך הכל זו היתה מסיבת הריקודים הכי טובה שהייתי בה כבר הרבה זמן. האדון שלי קצת התבאס כי הוא הביא חבלים ושוט וכולם צחקו עליו, אבל הוא התנחם בכך שנתנו לו לעשן בפנים. אחר כך נסענו אליו והוא כתב בפורום איזו מסיבה פיצוץ היתה, הכי טובה אי פעם, אלופים. שאלתי למה, הרי לא נהנית. הוא אמר שהוא לא יודע, מוכרחים, והעיניים שלו היו קצת זגוגיות.

*****

זהו, נפרדנו סופית! כתבתי בשרשור על המסיבה שהיה כיף גלקסיות, מלכים, נשיקות ואיזה סקסית, אבל קצת חבל על העישון כי גילו אצלי סרטן הטחול סופני, וזה גם מסריח. הוא, האדון שלי, הגיב אחריי וכתב שאני כנראה מייחצנת ליין אחר, וחבל שלאנשים יש רק תלונות והם לא יודעים להעריך מה שעושים בשבילם, ומי שלא רוצה שלא יבוא, קמצנים. הייתם מאמינים שהחצוף הזה כתב לי כאלה דברים? אז זהו, שגם אני לא, יותר מדי אותיות והברות. בטוח איזו מופקרת כתבה את זה בשבילו, ועם בוגדים אני לא מוכנה להיות! הודעתי לו שזה נגמר ואני מדווחת עליו כדום מסוכן בפורום סאביות הסגור. חבל רק שיש לו את הסיסמה שלי והוא כל הזמן נכנס לשם ועורך את ההודעה שלי.

עדכון: עכשיו הוא שינה את ההודעה שלי, "זהירות! האדון שכינויו בכלוב 'דום מסוכן לאללה' הוא דום מסוכן!" ל-"אני טיפשה ומכוערת", ואני לא יכולה לערוך יותר! אבל הבדיחה יצאה על חשבונו, כי מישהי כבר הגיבה וכתבה שאני בכלל לא מכוערת. הא!

חוץ מזה שיניתי סטטוס ל"לא בעסק" וכתבתי בפרופיל "נא לא לפנות". זה יעצור אותם!

*****

איזה באסה, זה באמת עוצר אותם. את הנכונים, בכל אופן. למה חשבתי שזה יעצור את המטרידנים ויעביר אליי רק את נסיכי החלומות, לא ברור לי. בדיוק להיפך. אני מוצאת שהצירוף "כלבה כמוך אשמח לאלף" כבר לא מקסים אותי כמו פעם, במיוחד לא כשהוא כתוב עם 3 פעמים ק'.

אני מרירה לאחרונה. היום נקלעתי להתכסחות איומה בשרשור שתהה האם זה בסדר ששולטים יקלרו את עצמם לנשלטות, וששולטות יזדיינו עם נשלטים, וששמנות. כתבתי הרבה דברים מרושעים ואתם יודעים מה? זה היה טובבבב... עד שבאו הארורים האלה עם ה"תתבגרו" ו"אתם הורסים את הכלוב" שלהם. הרגשתי רע עם עצמי. הם נעלים על כל זה, למה אני לא?
לא טוב לי פה יותר. לא מבינה מה אני עושה פה.

*****

די, נשברתי. האתר הזה מגעיל, כל הזמן מריבות, אי אפשר למצוא פה גברים נורמלים ובכלל אני לא בעסק. כתבתי בפורום הודעה שאני עוזבת. כתבו לי שחבל ולמה ובהצלחה, ועזבתי.

זה היה לפני שעה. מאז לא נכנסתי לכלוב. כלומר, לא יותר מ-17 פעמים, וגם עכשיו הצ'אט פתוח ברקע. על הדרך פתחתי ניק לצרכי כתיבה בלבד, שכבר הספיק לריב בפורום עם הניק שלי לצרכי מריבות בלבד, שמצדו פתח שרשור תלונות על המגזין והחמיא לתמונת נעלי העקב באלבום של הניק שלי לתמונות נעלי עקב.

אני חושבת שאני מכורה.

cai
אוי
מעולה!
26 במרץ 2011, 12:52
קנטור​(שולט){חתולהלה}
אדיר :)
תיאור נפלא של הביצה הכלובית.
26 במרץ 2011, 15:59
nomorenomore
אוי !
כמה נכון !!! סיפור יפה, ציני, משעשע, והכי חשוב, ממש ממש לא רחוק מהאמת. יום מצויין שיהיה זאלופון.
26 במרץ 2011, 16:29
Bloody
אוי
מעולה :)
26 במרץ 2011, 16:38
בטי בום​(שולטת)
ענק
שאפו זאלו :)
26 במרץ 2011, 16:52
Franchesca
וואוו.
מצויין!
26 במרץ 2011, 17:02
Scarlette
.
פשוט היסטרי! כל כך נכון. ישר כח. ממש אהבתי.
26 במרץ 2011, 20:41
חופיתת​(שולטת)
לייק
עוד לא יצא לי להגיב על כתבה. לא ראיתי אחת שווה את זה. אבל זאת מעולה. נהנתי. הומוריסטית מאוד. שנונה. ומדברת בגובה העיניים. מעולה!!!!!!!! לייק
26 במרץ 2011, 23:21
בלוסום​(לא בעסק)
X 10 לייק!
פשוט אחד לאחד איך שהדברים מתנהלים! (:
27 במרץ 2011, 12:23
in bi​(נשלטת)
חחחח
מצחיק לאללה
27 במרץ 2011, 13:00
BelGoat​(שולט)
מעולה
לוחק את המרקיה שרצה פה ועושה בה משהו שימושי (ומצחיק!)
27 במרץ 2011, 13:49
הרמאפרודיטה
!!!
מעולז'' !!!!
27 במרץ 2011, 15:24
מידאס'
מעולה!
שנון בהחלט, כל הכבוד.
27 במרץ 2011, 18:56
Honeyfinger​(אחרת)
גם מצחיק
וגם אמיתי....יפה לך.... Honeyfinger
29 במרץ 2011, 6:55
flashback{ג"ו}
.
בנאלי.
29 במרץ 2011, 14:04
אושה{אוש}
אתה אלוף
כבוד הרב
29 במרץ 2011, 21:24
יערה46
מעולההההה
חייכת אותי :)
30 במרץ 2011, 6:20
אלקטריקיישן​(שולטת)
היסטרי!
הצחקת לי את השועלים, והם מזמן לא צחקו ככה! חחחחחח
30 במרץ 2011, 12:11
רנסנס​(שולט)
מאמר מצויין
זה היה טוב חחח !!! יישר כוח זאלופון
30 במרץ 2011, 13:45
Dark halo​(אחרת)
שאפו
אחד הטובים
31 במרץ 2011, 4:35
smigi​(שולט)
ענק.
אחד הסיפורים הכי מצחיקים שקראתי כאן,צחקתי כל הקריאה. תכתוב עוד כאלה :)
31 במרץ 2011, 21:29
silence​(נשלטת)
ורי ורי לייק:)
.
2 באפר׳ 2011, 11:48
Sapphire
גאון
אני לא נוהגת להגיב ומעולם לא הגבתי, אבל פשוט דרשת את זה. לא הפסקתי לצחוק. תודה. (:
3 באפר׳ 2011, 0:05
פועה​(נשלטת)
גדול!
כמה שזה אמיתי אוהבת נורא את הכתיבה שלך
3 באפר׳ 2011, 6:54
Episode​(לא בעסק)
מצויין!!!
קבל לייק ענק (:
3 באפר׳ 2011, 18:34
שרמומית
(:
אהבתי, אהבתי לגמרי שנון ומצחיק.
5 באפר׳ 2011, 12:13
מלאה ורכה​(נשלטת)
מגניביישןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
אוהבת.
6 באפר׳ 2011, 5:55
roni yoffe​(לא בעסק)
:)
מעולה!!!!!!!!!!!!
6 באפר׳ 2011, 18:47
seelinewoman
יפה יפה...
זה ממש לא בסדר שאתה יורד עליי ככה, בכישרון כזה :)) יישר כוח, שולט.
10 באפר׳ 2011, 8:46
lola3333
אדיר.
כתוב קולח ומלא הומור. . .משקף הרבה מהרדידות הקיימת. . .
16 באפר׳ 2011, 21:18
DARK WITCH{NOT HERE}
מעולה
ומביע בצורה מצויינת את המציאות כפי שהיא כאן. קבל ח"ח
17 באפר׳ 2011, 7:14
venus in our blood​(שולטת)
:)
ענק!
18 באפר׳ 2011, 0:54
בלעדית​(נשלטת)
זה צריך להישלח אוטומטית לכל מצטרף חדש לכלוב‏!‏
כמה הזוי-ככה נכון‏!‏ פשוט תיאור מושלם למה שהולך כאן. מעולה‏!‏
21 באפר׳ 2011, 9:36
Alice'
מפתיע ששולט כתב את זה ...
נהנתי לקרוא ולצערי התיאור כל כך קולע !
29 באפר׳ 2011, 8:00
shaydav​(שולט){TomahDav}
טוווווב!
היסטרי...
5 במאי 2011, 4:38
צארינה
זאלו יא גאון
"וששמנות" הרגת אותי. איזה כיף שיש במדיה הזאת לפחות בנאדם אחד שיודע לכתוב. ד"ש ללוטוס. ד"א, עברתי לפני שבועיים בעיר הישנה ליד הדירה שלכם מפעם. בחיי שהתגעגעתי אליכם, אנשימים מגניבים.
5 במאי 2011, 11:53
שברירית​(נשלטת)
משעשע עד עצוב
זה ממש כאילו, שיואו, כאילו דה, כאילו מה זה מצחיק... מנוסח עם חותמת של "העתק מקור"
10 במאי 2011, 15:29
string doll
קצת שחוק
כי כבר כתבו את זה לא מעט כאן בתגובות אבל הייתי חייבת - שאפו! לא הפסקתי לצחוק!
24 במאי 2011, 20:25
הדורבנים​(נשלט)
אני ראשון להגיב!
מעולה! אני בטוח שאחרים ירחיבו. אני נורא צחקתי מההתחלה - "חתולה חתולתית", ומהסוף "הרגשתי רע עם עצמי, הם נעלים על כל זה..."
9 ביוני 2011, 12:11
חשופה מול עיניך
יפה!
ואיפה אתה בתמונה?:-))
18 ביוני 2011, 11:45
danita
חחחחחחחחח
גדול
30 ביולי 2011, 15:33
Poisoned Girl​(נשלטת)
Like
גם אם אנחנו לא בפייסבוק.
31 ביולי 2011, 21:54
לפעמים כאן​(מתחלף)
שנון ונכון
שאפו!
16 באוג׳ 2011, 2:56
כלא הייתה
היום הצטרפתי לכלוב!
(אתמול, אבל זה פחות מצחיק). אז אולי אני אסכם מעכשיו וארשום שאני עוזבת? (אני רוצה לחסוך מעצמי שעווה בנחיר ואת הגטקס) וברצינות, היה מצחיק עד דמעות. תודה
1 בספט׳ 2011, 10:34
לו לי טה
יוו עשיתי פיפי
כמה צחקתי, נראה לי שכתבת עלי !!
9 בספט׳ 2011, 8:37
ג'וני מאר
מבריק
לגזור ולהדביק לה על הגב
9 בספט׳ 2011, 9:22
בת אדם
ענק!
פשוט מטורףף
20 בספט׳ 2011, 20:47
'Bambi'​(אחרת)
ואוו זה הכי אני כאילו!!!!
:D:D:D
2 באוק׳ 2011, 9:40
באהלפההרבה​(אחרת)
יא מגניב!
ניסיתי לשלוח הודעה לך, ואז לזוגתך שתחיה, ומסתבר שאי אפשר כי אין לי מנוי זהב ו/או עבד פראייר שיעשה לי אחד (לא מתקמצנת, פשוט תלויה כספית באבא שלי שיכול לגלות למי נתתי את מספר כרטיס האשראי שלי, וזה לא נעים). בקיצקוץ, דברו אתי! אה כן, וסיפור מקסים. צחקתי בקולי קולות.
6 בנוב׳ 2011, 0:46
עש11
ל
הייתה ירידה באיכות המצחיק באזור של המסיבה, שגרמה לי לבלבול ולצער - אם זה מעניין אותך לשמוע דברים כאלה - ואז הגיע: "וששמנות" וכל כך שמחתי שהשתנתי על עצמי! זה כה מצחיק בעיניי!!!!!!!!! כשאגדל אני רוצה הומור ציני בדיוק כמוך
3 בדצמ׳ 2011, 9:09
zona​(נשלטת)
אוי צחקתי נורא!
אתה צודק בקשר להתמכרות...
9 בדצמ׳ 2011, 7:04
barnit
מצחיק בטירוף
חבל רק שתופסים כל נשלטת שנרשצת לפה כטמבלית חח לא יפה !
29 בינו׳ 2012, 20:08
barnit
חחח
*נרשמת חח נו
29 בינו׳ 2012, 20:09
Mischief​(אחר)
לא מקורי להגיד שזה גאוני.
השלב הבא - meme של נשלטת חדשה בכלוב.
20 בפבר׳ 2012, 12:32
VincentVega​(שולט)
מצוין
שנון, חד ומדויק.
23 במרץ 2012, 7:01
נוריתE
אתה טוב
ממש,טוב :-)
13 במאי 2012, 19:01
נסיכת נקניקיות​(מתחלפת)
מצחיק :)
נקרעתי מכל פסקה :)
30 ביוני 2012, 15:57
joshee​(שולט){ממי*}
את כותבת מקסים.
אל תפסיקי!
23 ביוני 2013, 13:59
TheProtagonist
פנטסטי
חייכתי מהתחלה ועד הסוף
9 באוג׳ 2013, 13:12
Daddy's Kitten​(אחרת)
חחחחחח!!!
אויש אויששש.....עשיתי במכנסיים חחחח!! זה היה טואובבב!! תודה :)
16 בספט׳ 2013, 21:28
המחנכת אופק​(שולטת)
פשוט נהדר!
משעשע וקולח.. כשרון!
27 בספט׳ 2013, 10:35
DEEPSWITCH​(מתחלף)
שנון מאד
כל פעם שנזכר בך ובכתיבה שלך לא מפסיק לצחוק
17 באוק׳ 2013, 20:01
Tomp​(שולט)
לא מאמין....
קראתי בהנאה את הכתוב והתעכבתי בין השורות, גם שם מצאתי אותך עם חיוך של חתול שבע ומתנשא... זה נחמד שאת משחקת כנועה אבל בליבך את מזלזלת ב"שולט".
24 בנוב׳ 2013, 6:28
ראש דשא
הרבה זמן לא צחקתי ככה.
הכי אמיתי שיש.
25 בינו׳ 2014, 9:46
Blue eyed bender​(שולט)
!!!
טואאאאוב
2 באפר׳ 2014, 14:11
Lab
שד משחת :)
תענוג של שיעור כתיבה
12 באוג׳ 2014, 20:23
Badgal
חחחח
את חזקה!!
15 באוק׳ 2014, 23:08
בכוח המוח{Aion}
אין אין עליך!
את כותבת מהמם, למרות שזילזלת בגעטקס וחבל! מקווה בשבילך שתצליחי להשיג שולט עם הציניות הזו! נ.ב. אמנם שחוק אבל מהמם, ציני אבל מתנשא, וששמנות. (חולה עליכם!!!11)
14 בנוב׳ 2014, 12:40
בובת הצומי שלו
ואי פשוט אין מילים! מהממת
17 ביוני 2015, 12:09
Luna Sol​(נשלטת){Loki the t}
מעולה :)
3 ביולי 2015, 11:43
spankedlin​(נשלטת)
אוקי מדהים, מדויק, משעשע עד מאוד ואחלה חומר קריאה על הבוקר :) מעכשיו מעריצה אותך p:
8 ביולי 2015, 5:32
ליה van rossum
אוי, טקסט מצוין. כאן 48 שעות וחסכת לי זמן רב.
23 ביולי 2015, 10:27
הדרך הקשה
גדול
1 באוג׳ 2015, 6:31
Drizztpool​(שולט){קושקה שלי}
פאק! שזה מצחיק אני רק עכשיו קורא את זה, וליטרלי צוחק בקול רם.
2 ביוני 2016, 6:34
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed }
אני חייבת שפעם תקריא לי את הטקסט הזה! מתגלגלת מצחוק!
2 ביוני 2016, 9:55
העוצמה שבפשטות​(שולט)
באמת מעולה!!!! תודה על ההפניה לפוסט
2 ביוני 2016, 23:54
Kinkycouple
קראנו פעמיים, ענק!!!!
25 ביולי 2016, 15:21
Kinkycouple
קראנו פעמיים, ענק!!!!
25 ביולי 2016, 15:21
PainCurious
נהדר! תודה!!! (עם שלוש ק'...)
24 בפבר׳ 2017, 14:15
Qcandy​(נשלטת){החזק}
אדיר...אמנם אני רק כמעט חודשיים כאן...אבל תימצתת את הכמעט חודשיים האלה נפלא...מומלץ לכל החדשים כאן די ממצה...(לא הפסקתי לצחוק)
1 ביולי 2019, 9:31
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
9 שנים וזה עדיין מצחיק אותי :) (איך זה בעמוד הראשי פתאום? טוב למי אכפת איזה כיף שזה קפץ לי עכשיו)
1 ביוני 2020, 10:17