צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פנינים

מאת Gerald​(מתחלף)     21 ביוני 2012
למחרת היא תגיד לי שזה אף פעם לא קרה לה. לא ככה. אני אחייך ואשאל כמה מאתמול היא בעצם זוכרת והיא תענה שלא הרבה, "כי בשלב מסוים הכול נעלם והיה רק את הזין שלך והכוס שלי" ואחרי זה היא רק זוכרת את עצמה ישנה במיטה. אני אספר לה על הדקות הארוכות שלקח לי להתיר את החבל, להסיר ממנה את הקשר החדש ולהשכיב אותה במיטה. אני אספר לה על המבט החולמני בעיניים שלה ואיך הוא הזכיר לי את השורה מהשיר "Heaven holds a sense of wonder". היא תביט הצידה במבוכה ואני, כדי לפוגג את המתח, אגיד לה שהיא הייתה כמו גבר, גמרה והלכה לישון. היא תצחקק עם הכיווץ החמוד של האף שלה. שנינו נתחבק מתחת לשמיכה.

בערב לפני היא תגיד לי שהיא רוצה שאני אקשור אותה, שהיא מתגעגעת להרגשה ואני אסכים שבאמת עבר יותר מידי זמן. זו לא תהיה הפעם הראשונה שאחד מאיתנו מזכיר לשני שלא הקדשנו מספיק זמן לעצמנו, אחרי הכול העבודה והלימודים לוקחים את הזמן שלהם. אבל הערב זה יהיה אחרת, הערב היא תבוא אלי אחרי שהיא תקרא במדריך הקשירות שלי והיא תצביע על העמוד ותבקש בתחינה איך להיקשר. "רתמת פנינים" הכותרת תכריז ואני אעשה פרצוף, אני לא אוהב את הקשירות המורכבות האלו, בטח לא כשסוף סוף יש לנו קצת זמן איכות בשבילנו. אבל יש לה את המבט המתחנן החמוד ש לה ואני יודע שמגיע לה פינוק, היא הייתה צייתנית וטובה כבר הרבה זמן ואדון טוב צריך להעניש על הרע ולגמול על הטוב, ככה אני מאמין. והמבט שלי כבר מקובע על הדף וכשהיא רואה את המבט הזה שהיא כבר מכירה היטב היא, אינסטינקטיבית, נעמדת מתוחה, נכונה לפקודתי. מוכנה לשימושי. אני מרים את החולצה שלה מעל לראש, ומוריד לה את המכנסיים. אני משיל מעליה את החזייה המצחיקה הזו שאין לה סוגר, מתכופף ולוקח נשימה עמוקה בין הרגליים שלה לפני שאני מוריד ממנה את התחתונים. וכך, כשהיא עומדת עירומה במרכז הסלון, אני הולך באיטיות לקופסת הצעצועים ולוקח את החבל האדום, החדש. הספר מונח פתוח על השולחן. "תעמדי זקוף" אני מצווה, והיא מצייתת. אני מביט בספר ועוקב אחרי ההוראות.

אחרי שאני מסיים את הקשר אני מחליט לבחון אותו קצת, אני מתיישב על הכסא במרכז הסלון ומכופף אותה על גבי הברכיים שלי. התחת שלה חשוף לפני, מזמין ומתוק. החבטה הראשונה משמיעה צליל מספק מאוד. אני ממשיך בקצב איטי, אחיד והצליל מאוד... מספק. פלח ימין, פלח שמאל, ימין, שמאל, כוס, ימין, שמאל, ימין, שמאל, כוס. היא מתפתלת ומתנשמת בקול הולך וגובר עד שהיא כבר לא מצליחה להחזיק את האנחות בפנים. הידיים שלה נזרקות לכל עבר אבל הרתמה תפוסה היטב סביב החזה שלה ומרסנת את הידיים שלה מאחורי הגב. התנועות התזזיתיות של כפות הידיים שלה מזכירות לי פרפר ואני מגביר את הקצב כדי לראות אותו מנסה לצאת לחופשי. ימין, שמאל, ימין, שמאל, ואני דוחף את כל האצבע שלי לתוך הכוס שלה. היא צועקת ומתחננת לרשות לגמור, אני מתעלם מהבקשה שלה ומביט על הידיים שלה בזמן שאני מזמזם יחד עם המנגינה שרצה לי בראש "בוא אלי פרפר נחמד, שב אצלי על כף היד", אני ממשיך לחקור את החלק הפנימי שלה, כל בליטה ותחושת רטיבות. הנשימות שלה בקושי יוצאות מהפה, היא ממשיכה להתחנן לרשות. אני מרשה לה לגמור ואחר כך גורר אותה לחדר השינה.

אחרי שאני מכניס אותה לחדר השינה, אני ממשיך. לא נותן לה רגע של הפסקה. כשהיא עומדת אני נכנס לתוכה לאט לאט. התחת שלה עדיין אדום מהחבטות אבל בתמורה מפתח רגישות מופלאה. היא נרעדת רק מהמעבר של הזין שלי על פני העור האדמדם. הנשימות שלה חלולות ואיטיות, מתרגשות, ממתינות... ממתינות... אבל לא להרבה זמן. ההבלחה האיטית שלי לתוכה מתחילה בתנועה ארוכה. היא מתנשמת ומודה לי. מודה לי שוב ושוב. היא עוד לא סיימה עם האורגזמה הקודמת שלה. והיא כבר מוכנה לכל מה שהאדון שלה יגיד לה והקצב הולך וגובר.

באמצע הזיון אני מפסיק ומוריד אותה על הברכיים. אני מתיישב על המיטה ומכניס את הזין שלי לפה שלה. היא נעה בצורה חלקה, הראש מתרומם מעלה ונוחת מטה, השפתיים מתהדקות ומשתחררות, גם כשהידיים שלה קשורות מאחורי הגב היא נותנת מציצה מעולה. אני יכול להרגיש את הפטמות שלה מתגלגלות על גבי הרגליים שלי, נעות יחד עם התנועה, כמו זוג פנינים על בד קטיפה. אני מהדק את הרגליים שלי ומועך אחד מהשדיים שלה בין השוקיים שלי ומתבונן במראה שמולי. רואה את עצמי רואה אותה מוצצת לי. העור שלה הוא מאוד בהיר, החבל שסביבה הוא מאוד אדום, הניגוד הוא יפיפה. המבט שלי עוקב אחרי קצה החבל שתלוי מטה לכיוון התחת שלה. יש לה תחת מדהים, אני חושב לעצמי ולפני שאני בכלל מסיים לחשוב אני אומר לה לעמוד ולהסתובב. "אני לא הולך לזוז" אני אומר לה. "אני רוצה שתנמיכי את התחת היפה שלך סביב הזין שלי ואל תזיזי את העיניים שלך מהמראה לרגע". אני שולח יד ומכוון אותה בתמרון. הידיים שלה רועדות כשהיא יורדת מטה מבלי לראות אבל מהרגע שהיא מרגישה אותי בקצה התחת שלה האנחה שיוצאת ממנה היא כל מה שגבר אי פעם רוצה לשמוע מאישה.

זה מפריע לי שהיא לא רואה אותי אז אני מושך אותה לצד השני של המיטה ומכופף אותה על השמיכה המקופלת. רגליים מפוסקות וראש מורם. "תסתכלי במראה" אני אומר לה. "תסתכלי ותראי אותי מזיין אותך, תסתכלי ותראי אותך גומרת". אני מתחיל לזיין אותה. זה מרגיש כאילו לא הפסקתי לזיין אותה כבר שעות. אני זוכר שזיינתי אותה לאט ושזיינתי אותה מהר, אני זוכר שאני זיינתי אותה חלש ואני זיינתי אותה חזק ואני זיינתי אותה בתחת ואני זיינתי אותה בפה ואני מזיין לה עכשיו את הכוס. החיוך שיש על השפתיים שלי יותר גדול מכל שאר הפנים. אני שולח יד ומחזיק את הרתמה האדומה שמהודקת לגב שלה וכובלת את הידיים שלה. אני מחזיק ביד שלי את כל הגוף שלה. משיכה קטנה והכוס שלה עוטף אותי מכל צד, דחיפה קטנה והיא רק מדקדקת את קצה הזין שלי. הרתמה מהודקת והשליטה היא מוחלטת. אני מתחיל להתנסות. זין עמוק ודחיפה קדימה, זין בחוץ ולהטיח את כל הגוף שלה לאחור. הקולות שהיא משמיעה כבר לא ניתנים להבנה. אני מצליף על התחת שלה כמה מפעמים כדי להעלות את הווליום שלה לרמה שאני רוצה. הדם באוזניים שלי גועש כמו מפל מים. משהו בתוכי צורח שהוא רוצה להשתחרר, משהו בתוכה עונה. התנועות שלנו מזיזות את כדור הארץ. אני גדל בתוכה, היא מתרחבת מסביבי. יש התפוצצות של אור וחושך באוויר. אני מרגיש כל שריר ועצב בגוף שלה, זה אני על המיטה וזה אני עומד, כשאני מסתכל במראה, אני רואה רק שני פנינים נוצצות בחושך ומרגיש שזה מגיע.

בסוף, אחרי האורות והתופים והעולם שהלך וחזר, אחרי כל הפעמים שלא הרשתי לה, אנחנו גומרים ביחד. הרגליים שלי רועדות. לא זוכר מתי גמרתי כל כך חזק. לא זוכר כבר כמה זמן אנחנו פה, בתנוחה הזו. היא עדיין מכופפת על המיטה, הרגליים שלה מפוסקות על הרצפה והידיים שלה הדוקות מאחורי הגב באותו קשר שהיא התחננה לקבל. הפרצוף שלה בוהה במראה. אני עוזר לה לקום ומתחיל לשחרר את הקשר. היא עומדת ולא זזה. בהתחלה אני חושב שהיא פשוט עומדת בצייתנות אבל אז אני מסתכל על הפרצוף שלה. הפה שלה פתוח מספיק בשביל לנשום ולא יותר מזה. העיניים שלה לא ממוקדות, רק בוהות בחלל כמו זוג פנינים נוצצות. היא בכלל לא פה. אפילו לא קרובה לפה. אני שואל אותה כמה שאלות אבל היא בקושי מצליחה לענות. "אני עייפה" היא ממלמלת עם חיוך גדול שלא נראה קשור לדיבור החולמני שלה. אני מרים אותה על הידיים ומכניס אותה למיטה, אני מכסה אותה בשתי שמיכות, מהדק את הקצוות סביבה ונותן לה נשיקה על המצח. היא מנשקת את כף היד שלי ומחבקת אותה חזק בשתי הידיים שלה בזמן שהיא מתכרבלת. העיניים שלה נעצמות והיא נרדמת תוך רגע. ואני רוצה לבכות כי אני יודע שאני לא אראה שוב בקרוב את מה שראיתי משתקף בזוג עיניי הפנינה שלה.

Brave girl
וואוווו
היה בזה משו אחר, מיוחד אפילו קצת רומנטי :) פשוט נוגע ומקסחם
22 ביוני 2012, 7:43
Ilan 787​(שולט)
יפה
כתיבה יפה. הסוף כתוב בצורה זורמת יותר מאשר ההתחלה, כבל סה"כ יפה.
22 ביוני 2012, 19:19
יעל87
:)
וואו פשוט וואו.
23 ביוני 2012, 11:53
מסטיק מר
תשמע,
אתה כותב נהדר ! אהבתי מאוד.
24 ביוני 2012, 8:23
anguissette
גררר
ממש אחלה :) נהנתי מאוווווווד!
24 ביוני 2012, 21:40
Honeyfinger​(אחרת)
אוי ווי
גרמת לי להחסיר פעימה או שתיים.... תודה
28 ביוני 2012, 10:32
kit-kat​(מתחלפת){אני}
הסוף-
מקסים.
1 ביולי 2012, 0:01
כלבה כוסית​(נשלטת)
סוחף ורומנטי
ומחרמן. ממש תענוג.
28 ביולי 2012, 9:31
jaro​(שולט)
יופי של כתיבה
מרגש. כמה כיף לעשות טוב לנשים אחרות.
13 באוג׳ 2012, 14:17
Rozaline​(אחרת)
וואוווווו... הורס
וווואוו.... גרמת לי להרגיש את הדופק בכל הגוףף.. וזה לא עובר ;-).. מהמםםם
29 באוג׳ 2012, 13:09
UmmaChickpea
מדהים
מדהים
1 באוק׳ 2012, 17:21
DEEPSWITCH​(מתחלף)
הרגע הזה
קשה להחזיק בו לאורך זמן , וככל שהזמן עובר, גם קשה יותר ויותר לחזור על התחושות האלה. מבין את כאבך , אבל זה בלתי נמנע.
3 באוק׳ 2012, 1:16