סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מי יקח את הילד?

מאת באהלפההרבה​(אחרת)     21 ביוני 2012
בעלי לשעבר, הוא אדוני לשעבר, ואנכי, שפחתו-אשתו לשעבר, החלטנו להתגרש. זה היה הליך מתיש במיוחד. את ענייני הממון עוד איכשהו הצלחנו לפתור, על ידי חישוב של כל המעידות התמימות שלי והפשעים הבלתי נסלחים שלו. כך החלטנו מי צריך לפצות את מי, ועל מה. למשל: בעלי-אדוני-לשעבר בחר להזכיר לי את הפעם ההיא, כשלבשתי תחתונים וורודים במקום את הירוקים אותם הוא הורה לי ללבוש. כאן אני חייבת לסנגר על עצמי, קוראים יקרים: הירוקים היו בכביסה. לבישת תחתונים רטובים, ממכונת הכביסה, עלולה לגרום לפריחה איומה בישבן. מנסיון.

נמשיך: אני עניתי לו שעניין התחתונים הוא כאין וכאפס, לעומת הפעם ההיא, בה הוא קרא לי זנזונת במהלך סשן. אין לי בעיה עם שרמוטה, זונה, כלבה, אבל זנזונת זו חציית גבולות מבחינתי. סבא שלי, זכרונו לברכה, היה קורא לי כך מדי ליל סדר. אני מתגעגעת אליו. בעלי-אדוני לשעבר השתתק לרגע, ואז אמר:
"טוב, אני מתנצל. אבל נדמה לי שאת שכחת את הפעם ההיא, כשהופעת לסשן פומבי עם כוס לא מגולח!"

לא אלאה אתכם, קוראיי היקרים, בפרטי הסכסוך. אדוני-בעלי לשעבר ואנכי באמת לא אנשים עשירים במיוחד, לכן סיימנו את ההתמקחות יחסית מהר. אני קיבלתי את הספה, את המנורה היפה שסבתא שלו הביאה מרומניה וחמש מאות ש"ח. הוא קיבל אפילו פחות, אני יכולה להבטיח לכם. אתם יודעים כמה פעמים המנוול נרדם אחרי סשן, ואני הלכתי לטחון גלידה מול עוד פרק של גוסיפ גירל? זה! זה היה ה"אפטר-קייר" שלי במשך שנים! רק על זה אני חושבת שמגיע לו לצאת מהנישואים האומללים האלה בלי גרוש על התחת, ונראה מי החוצפנית שתחלוק עלי.

זוהי רק ההקדמה, קוראים יקרים. החלק הקשה באמת, היה ההחלטה מי מאתנו יקח את הילד. על כך, פתחנו שרשור בפורום "הבנים על הבנות". חבורה של "שולטים" רפי שכל, החליטו שמאחר ובייבי-מאסטר הקטן הוא בן, הוא צריך לגדול עם אביו האימבציל וללמוד ממנו גבריות מהי. שולט מסויים, נקרא לו "מאסטר שמוליק", ציין שהוא מעולם לא חיבב אותי. שהמחשבה על לתת לי לגדל ילד, מוציאה אותו מדעתו (כאן הוא כמובן הוסיף סמיילי שדופק את ראשו בקיר). הוא הזכיר לי את ההתכתבות ההיא שהיתה לנו בעניין מועדוני פטיש, וציין שנשלטת שמעדיפה את הדיווה על פני הדאנג'ן חייבת להיות מעורערת בנפשה, לכן גם בלתי כשירה לאמהות. חמישה לייקים. בן זונה. "אדון משה" הוסיף וכתב, שלטעמו תמיד הייתי פמיניסטית מדי; שבכל התכתבות תמיד לקחתי את הצד של האישה, ושזה רק היה צפוי, שעם הגישה הקורבנית שלי גם אדוני ימאס בי בסופו של דבר. אחד עשרה לייקים, חלקם של נשלטות. שישרף בגהינום עם היזיזות הקטנות שלו. חלקן בטח עוד לא הגיעו לגיל ההסכמה. "מוביל אותך אל האור" הצטרף לדיון, וכמובן מצא לנכון לדחוף את אג'נדת זכויות הגבר שלו. "בועט בך בחזקה" דאג להסכים אתו, ואף ביקש ממני להגיד תודה שיש לי כזה גרוש טוב, שאינו מתנער מאחריות על הילד; הוא, למשל, לא היה מוכן לגדל תינוק שחצי מהגנים שלו קיבל ממני.

למזלי, באותו רגע נחלצו לעזרתי כמה מאחיותיי הנשלטות. אחת מהן סיפרה על הפעם ההיא, שאדוני-בעלי לשעבר סישן אותה. הוא כמעט הוציא לה עין. עם כאלה ידיים שמאליות, כתבה "נמרה כנועה", כיצד יצליח להחליף טיטולים לרך הנולד? ברור שאז התערבה "מכשפת האופל" (מתחלפת, אלא מה), וכתבה שזה מאוד שוביניסטי מצדנו, להדיר את הגבר ממטלות הקשורות בטיפול בתינוק. על זה ענתה לה "פטוניה המסתורית", שמההיכרות שלה עם אדוני-בעלי לשעבר, אפילו לעצמו הוא לא יודע להחליף טיטול. סמיילי. עשרים לייקים. אין יור פייס, מאדר פאקר!

כאן, כמובן, בחרו כל השולטים הנתעבים לפתוח לעצמם עשרה פרופילים לפחות, בתקווה שזה יהפוך אותם לרוב בדיון שלנו, והרוב כמובן תמיד קובע. בעיקר אם הוא שולט. אחיותיי הנשלטות יכלו גם הן לרדת לרמה הזאת. במקום זה הן פנו לכלובי, מנהל האתר, ואמרו לו שבתור נשלט הוא פשוט חייב להבין ללבנו ולסגור את הפרופילים הבדויים האלה. אני, בינתיים, פתחתי חמישים פרופילים פיקטיביים של נשלטות, ובשם כולן כתבתי שבייבי-מאסטר הקטן חייב, פשוט חייב, להשאר עם אמו. זו אני.

נראה איך יסתיים הסיפור הנורא הזה. עדכונים בהמשך.

מישלי
את כותבת בלה...
שזה תענוג לקרוא. ואגב, התכתבתי עם "מוביל אותך אל האור", יאמר לזכותו שהוא התחייב להביא לי משקפי שמש ( :
21 ביוני 2012, 21:49
באהלפההרבה​(אחרת)
תודה רבה מיש!
תצטיידי גם בקסדה, אני למדתי בדרך הקשה...
22 ביוני 2012, 21:02
שוסי
מעולה
שכמותך
23 ביוני 2012, 22:54
חתול צללים​(לא בעסק){Cypris}
ההחלטה פה פשוטה למדי
כל תינוק קטן וצווחן, מעצם היותו תינוק קטן וצווחן, נופל לקטגוריה של שולט, שלא לאמר רודן אכזר, ולפיכך זקוק לשפחה חרופה שתענה לכל צרכיו, תרתי משמע. מכיוון שנראה שאת זכית בפריוויליגיה של להישלט במשך אי אלו שנים, רק טבעי הוא שגם האב יזכה לטעום מעט מאותה כוס תרעלה, ויוכל להגשים את הנשלטת שבו, שכן ידוע הוא שבתוך כל שולט קשוח יש נשלטת קטנה שרק רוצה לצאת החוצה. אי לכך ובהתאם החתול פוסק שהתינוק נשאר עם האב, ואם זה לא מוצא חן בעיני מישהו או מישהי, מעטפה עם שטרות לא מסומנים מתחת לשולחן יכולה תמיד לעזור להמתיק ואף להפוך על פיו את גזר הדין.
26 ביוני 2012, 22:18
למדתי מחברה שלי
מתי פרק ב?
שווה ביותר הסיפור הזה. רק חבל ששרפת כאן כמה ניקים מאוד איכותיים בשביל משתמשים עתידיים........
28 ביוני 2012, 18:42
שיר כאב​(שולטת){סוליקר}
פניה נרגשת לכלובי!!!!!
רגע, דרישה בעצם. לייק לסיפורים במגזין, ויפה שעה אחת קודם. תודה.
1 ביולי 2012, 1:12
up u rs​(אחרת)
מצויינת
תבואי לפה אפילו יותר(((-:
1 ביולי 2012, 11:31
בלוסום​(לא בעסק)
תאור DEAD ON
של מה שהולך פה.. פשוט RIGHT ON THE MONEY...
2 ביולי 2012, 2:58
בלוסום​(לא בעסק)
וכמובן כמובן -
LOL LOL LOL!
2 ביולי 2012, 3:02
תולש ונתלש
אין כמו אמא
בלי להכיר את הנפשות הפועלות ומבלי להוסיף סתםםםםםם שמן למדורה, אוסיף שמנסיון מקצועי- לא סתם בחר המחוקק ובעיקר בתי המשפט ללכת אחרי המשפט: ״אין כמו אמא״. במידה שהאמא נורמטיבית ומסוגלת לפרנס ולדאוג לצורכי הפעוט(בנוסף למזונות ולהשתתפות הגרוש ב-50% בשאר ההוצאות, כגון: בריאות, שיניים, קייטנות, חוגים וכו׳) הפעוט/הילד ישאר אצלה, עם הסדרי ראיה מקובלים. נראה לי(מבלי שהכירך, בעיקר מהתגובות שכאן) מקומו של ילדך איתך. נקודה. לסיכום: שימרו על בריאותו ובעיקר על בריאות נפשו של הפעוט/ילדכם. בהצלחה רבה לך
2 ביולי 2012, 6:28
תולש ונתלש
אין כמו אמא
בלי להכיר את הנפשות הפועלות ומבלי להוסיף סתםםםםםם שמן למדורה, אוסיף שמנסיון מקצועי- לא סתם בחר המחוקק ובעיקר בתי המשפט ללכת אחרי המשפט: ״אין כמו אמא״. במידה שהאמא נורמטיבית ומסוגלת לפרנס ולדאוג לצורכי הפעוט(בנוסף למזונות ולהשתתפות הגרוש ב-50% בשאר ההוצאות, כגון: בריאות, שיניים, קייטנות, חוגים וכו׳) הפעוט/הילד ישאר אצלה, עם הסדרי ראיה מקובלים. נראה לי(מבלי שהכירך, בעיקר מהתגובות שכאן) מקומו של ילדך איתך. נקודה. לסיכום: שימרו על בריאותו ובעיקר על בריאות נפשו של הפעוט/ילדכם. בהצלחה רבה לך
2 ביולי 2012, 6:28
פרה נחלבת​(נשלטת)
חולני
הסיפור הזה הוא באמת אמיתי? קראתי ואני פשוט לא מאמינה למה שאני קוראת, זאת הפעם הראשונה נראה לי שאני מגיבה פה לסיפור/ כתבה... אתם לוקחים את עניין השליטה רחוק מידי, כאשר אתם נכנסים למערכת יחסים הכוללת בתוכה שליטה ועוד במיוחד שאתם לוקחים את זה צעד אחד קדימה לחתונה וילדים חייבים לשים גבול ברור לכל עניין השליטה! לא ייתכן כי תחלקו את הממון שלכם או את הילד שלכם לפי ה"טעויות" שעשית בתור נשלטת! מדובר פה בחיים של ילד קטן שזקוק לאמא ואבא, אין פה נכון ולא נכון, הילד לא צריך לסבול מהשריטה העמוקה שיש להוריו! תשימו בצד את כל השטויות ותדאגו לילד שלכם!!!!!
3 ביולי 2012, 20:00
בלוסום​(לא בעסק)
DANDI...
קצת חוש הומור לא הזיק לאף אחד... את מוזמנת לנסות לחפש את הניקים שכתבה שהגיבו לה, תראי שהם אינם קיימים... די ברור שהכל פה מתובל בציניות די גדולה..
5 ביולי 2012, 3:29
Mooooon
קבלי עשרים ושמונה לייקים
לערכתי עניין החזקה על התינוק יוכרע בסופו של דבר לא בפורום אלא בבית הדין הרבני, ששם רמת האווילות והטמטום עולה אפילו על אלו שבתיאורים שלך. הומור במיטבו, נהנתי לקרא
6 ביולי 2012, 16:46
באהלפההרבה​(אחרת)
ככה:
תודה רבה לכל המחמיאים, ולכל מי שחושב שזה סיפור אמיתי: נא להירגע, הכל פרי דמיוני הדפוק. לא היה ולא נברא, למזלן של כל הנפשות הפועלות והפיקטיביות.
7 ביולי 2012, 15:02
שיר כאב​(שולטת){סוליקר}
הכי אהבתי
את התגובה של תולש ונתלש.. סליחה, של התלוש
7 ביולי 2012, 17:55
בלוסום​(לא בעסק)
בהחלט משעשע
(עד דמעות...) שאנשים לא קלטו שהכל פיקטיבי... נו שויין.. והדמיון שלך לא דפוק... זה נקרא מבריק... (:
9 ביולי 2012, 3:20
באהלפההרבה​(אחרת)
תודה פונזי!
:)
13 ביולי 2012, 11:40
בלוסום​(לא בעסק)
ל ו ל ז!!! NOW,
I'M T H E F O N Z E...
15 ביולי 2012, 12:09
שולט-רגיש​(שולט)
הרגת אותי
איזה כשרון כתיבה. ממש ביזבוז לשסן אותך. צריך להושיב אותך על שולחן שתכתבי, רק תכתבי (אפשר עם התחתונים הירוקות)
23 ביולי 2012, 2:48
lioness
מעולה!
אין כמו לגלוג עצמי
5 בספט׳ 2012, 21:10
joshee​(שולט){ממי*}
כותבת מקסים
ממש כישרון מבוזבז, אני לגמרי בעדך :-)
9 בספט׳ 2012, 5:28
שש​(שולטת)
בתגובה לתגובה של "פרה חולבת"
אני רק רוצה לציין שבפרופיל שלה כתוב (ואני מצטטת): "אינטליגנטית עם ראש כל הכתפיים" (כך במקור). וזה - פשוט מעולה :)
11 בספט׳ 2012, 17:52
DEEPSWITCH​(מתחלף)
הייתי מת לדעת
איך היה מגיב המסטר אוף דיזזסטר כאשר הטליבאן הקטן היה משתין עליו או משליך עליו טיטול :-)
3 באוק׳ 2012, 1:22
strong man
:)
אהבתי ,מעולה .
12 באוק׳ 2012, 8:54
Mr Sassy Pants​(אחר){Pixie}
התשובה דיי פשוטה
המחלוקת הזאת לא יכולה להעפטר באינטרנט ובטח לא בכלוב כפי ששמת לב רוב התגובות הן לא אובייקטיביות בעליל. בנוסף לכך את חושבת שהוא לא כשיר לטפל בתינוק וההפך. לפי מה שכתוב כאן את מסתמכת על העובדה שהוא מאסטר לא משהו וההפך, קיים הבדל גדול בין להיות מאסטר לאבא ובין שפחה לאמא. התשובה הפשוטה ביותר קודם כל היא לא לערב את הכלוב, דבר שני להתחלק בגידול של הילד, שבוע אצלך שבוע אצלו, מטרת ההורים בחיים היא לדפוק את הילדים זה ככה אין מה לעשות אבל אם תגדלו אותו ביחד בנפרד יהיה איזו שהוא איזון ושתיכם תיהיו מרוצים. בכל מקרה הפיתרון צריך להימצא על ידי שתיכם ובטח שבטח לא ע"י אנשים בכלוב. )בלי להעליב אף אחד אבל זה פשוט לא עיניינכם ולדעתי לא לי ולא לכם צריכה להיות יד בנושא.) בהצלחה מקווה שעזרתי
16 באוק׳ 2012, 22:37
בטי בום​(שולטת)
מעולה
לגמרי :)
18 באוק׳ 2012, 14:13