סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפור על ראי וארבעה כיסאות

מאת Gerald​(מתחלף)     10 באפריל 2013
ארבעה כיסאות
אני מתהלך בדירה בתחושה המדויקת שבין סהרוריות לבהירות. אחרי רגע של מחשבה, לוקח את שני הכיסאות מהמטבח ומעמיד אותם במרכז הסלון. לוקח שני צעדים אחורה ומסתכל. מסובב את הכיסאות ימינה. לא טוב. נמוך מדי. מחליף את שני הכיסאות של המטבח בשני הכיסאות של הסלון. עכשיו גבוה מדי. לוקח עוד רגע לפני שהרעיון מתגבש לי בראש. אני לוקח את כל ארבעת הכיסאות ומעמיד אותם בריבוע. עכשיו משחק עם הרווח בין הכיסאות, מגדיל את הרווח ומקטין אותו. אחרי רגע נוסף של בהייה אני מסובב את כל הקונסטרוקציה לכיוון הקיר הריק. שני כיסאות עם משענת גבוהה ושניים ללא משענת בכלל מסודרים במלבן. מושלם.

ראי
הולך למטבח וחוזר עם כוס קפה. שותה. הולך במעגלים מסביב לכיסאות. מניח את הספל החצי מלא על השולחן ומנסה להבין מה חסר. מדמיין את הגוף שלה. מנתח זוויות. משאיר את הקפה על השולחן והולך לחדר השינה. חוזר אחרי רגע עם המראה הגדולה ותולה אותה על הקיר, מול הכיסאות. לוקח את הקפה ומתיישב על כל כיסא בנפרד כדי לראות בדיוק מה רואים מאיזה כיוון. זה לא מה שרציתי. אני מנסה עוד כמה תנוחות. עוברות כמה דקות לפני שאני מבין איפה הייתה הטעות שלי. אני מוריד את הראי מהקיר ומניח אותו על הרצפה בין הכיסאות משלים את הקומפוזיציה. מושלם.

על
אחרי שהיא מגיעה אני עוצר אותה ליד הדלת, צעד אחד אחרי שהיא נכנסת, אומר לה להתפשט ולוקח אותה לסלון. לאחר מכן אני מעמיד אותה על הברכיים על צמד הכיסאות הנמוכים, כל רגל על כיסא אחר. את הידיים שלה אני מפשק לצדדים ומניח על המשענות של שני הכיסאות הגבוהים. היא מונחת בדיוק במקום הנכון, דימוי מושלם של דמות מרחפת. עכשיו אני לוקח את החבל הסגול ומהדק. מהדק כל רגל לכיסא שלה, מהדק כל יד למשענת שהיא מונחת עליה. מקרקע את דמות המלאכית מהדמיון שלי במציאות שלנו. מושלם.

סיפור
אני נעמד מאחוריה ונושם לתוכי את המראה המרהיב שלה. כל קימור של העכוז, כל השתרגות של שריר, כל נגיעה של נקודת חן. אני משחרר את האוויר מהריאות שלי בנשיפה איטית וארוכה של ריכוז. יש מולי מבנה עדין של חתיכות דומינו ואני נותן בעיטה קטנה בכיסא שעליו מונחת רגל שמאל שלה. סיבה ומסובב בשרשרת הכי ענוגה שיש: הבעיטה פוגעת, הכסא מתרחק, הרגל נגררת, השרירים נמתחים, הכוס נפער, הראש נופל, הפה נאנח, העיניים נפתחות ובוהות ישירות בכוס שלה שמשתקף מלמטה. היא מנסה להזיז את הרגליים והתחת שלה צונח אבל היד שלי כבר שם, מחזיקה אותה מהכוס, מאזנת אותה על פני תהום. אני מפשק את האצבעות ורואה את כל העומק שלה משתקף במראה. כף היד שלי נעה לאט לאט. רק אצבע אחת כל פעם. וזה מתחיל. לחלוחית שהופכת לרטיבות, נוזל דביק שהופך לטפטוף. כל טיפה נופלת ומתרסקת על המראה. מטשטשת את הנוף. אני אומר לה להסתכל אבל זה מביך אותה. אז אני תופס לה את הראש ומכוון אותו למטה והיא מסתכלת אבל מסיטה מבט כי היא עוד לא הבינה שאם היא לא תסתכל אז אני בועט בכיסא השני. רגל ימין מתרחקת. פוערת את שפתי הכוס שלה. מאזנת את התנוחה. אני מוריד טיפה את היד שמחזיקה אותה במקום והשרירים שלה מוחים על המאמץ. הרגליים שלה רועדות קצת ואני מחזיר את היד. מזכיר לה בנגיעה בלבד שאני הוא מי שמאזן אותה, בתנוחה הזו, בסשן הזה. בחיים האלה והיא מרכינה את ראשה. מביטה בעצמה מביטה בעצמה. מביטה בעצמה מביטה בי ומביטה. ואז היא מודה לי על כמה שאני טוב אליה בזמן שהאצבעות שלי חוקרות את החלל הפיזי בתוכה והיא מתנשמת. רוק נוזל מהשפתיים שלה ומתרסק על המראה. הנוזלים הופכים את התמונה דמוית הצילום לדמות אימפרסיוניסטית. האסתטיקה של האירוע מחייבת אותי להוריד את המכנסיים בתנועה מהירה ועם יד אחת תחת כל פלח של התחת שלה אני נכנס לתוכה. הפעם כשאני אומר לה להסתכל היא מרכינה את הראש בקידה צייתנית ומביטה. אני מגביר את הקצב והאנחות הרושפות שלה מתגברות. שרירים מתאמצים לנוע קדימה ואחורה, אצבעות נאחזות בחוזקה סביב למשענות הכיסאות. נאבקות בחבלים המגבילים. עץ חורק על רצפת פרקט. היא צועקת ומבקשת רשות לגמור. אני ממשיך לזיין אותה ונותן לה להתחנן עד שהיא מצטרדת, עד שאני מוכן לגמור יחד איתה ואז אני מזהיר אותה שלא תעז להזיז את העיניים לפני שאני מרשה לה לגמור. היא צורחת תודות בזמן שהיא מקפיצה את האגן שלה לכל המרחק בין קצה החבל לבין קצה הזין שלי, כל הקיום שלה מוגבל לבין שני הנקודות האלה. הצעקות שלה ממלאות לי את האוזניים בזמן שאני מתנגש לתוכה כמו הים ומשחרר את כל כולי לתוכה כשהיא גושמת גשמי ברכה על כל נוף אהבתנו שמשתקף מלמטה. אני מביט מטה ורואה אותנו מרחפים באוויר, נוטפים על העולם, מחוברים ליצור אחד. מושלם.

BelGoat​(שולט)
יפיפה
מסוכן, סקסי, מתואר נפלא תודה
11 באפר׳ 2013, 14:59
magic bitch​(מתחלפת)
אלוהים בפרטים הקטנים
הפירוט יפה כל כך שהדימיון לוקח הלאה, לראות את אגלי הזיעה, את גוון העור.. נפלא
11 באפר׳ 2013, 16:05
Honeyfinger​(אחרת)
פשוט נפלא
מגרה, סקסי, עוצמתי...
13 באפר׳ 2013, 19:10
מסטיק מר
הכתיבה
שלך מופלאה.
15 באפר׳ 2013, 5:49
tallulah​(אחרת)
עוד
בבקשה.
16 באפר׳ 2013, 13:41
Diosa​(אחרת)
פאקינג שיט
איזה יופיייי
21 באפר׳ 2013, 22:08
Lulish lola love
הסיפור
נהדר!!!
25 באפר׳ 2013, 6:38
Fleur sauvage
אתה..
הרבה יותר מטוב הרבה יותר ממעולה הרבה יותר....
14 במאי 2013, 3:50
anguissette
בוקר טוב :)
אני פשוט מתה על הכתיבה שלך :)
22 במאי 2013, 5:59
ייאושית​(נשלטת)
וואו
זה פשוט כל כך יפה.
3 ביוני 2013, 21:54