סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שנה טובה

מאת Gerald​(מתחלף)     24 באוקטובר 2012
"לכי להתקלח". אני לא מפרט למה אני מתכוון אבל אני לא צריך. היא יודעת לפי הטון שלי שהיא צריכה לציית, לא לחשוב. עכשיו היא תלך לחדר ותתפשט ואז תצעד למקלחת ותקרצף את עצמה בכל מקום שאולי אני אבחר להשתמש בו. לאחר שהיא תסיים היא תצא מהמקלחת, תלך לחדר השינה ותמתין בהכנעה עד שאצווה והיא תעשה כל מה שאני אצווה. שום דבר לא יגרום לה להסס. אני אצווה והיא תציית. תעשה ותשמע. ככה חינכתי אותה.

מה הכיף בזה? הרי בשבילי כל הכיף הוא המבט של ההלם, של ההפתעה, שרואים שהיא לא מאמינה שהיא הולכת לעשות את מה שאמרתי. אני הרי חי רק בשביל שני הרגעים האלה: הרגע שהעיניים הצהובות ירוקות האלה שלה נפערות בהלם והרגע שבו הן נסגרות באורגזמה, ואני לא מוכן לוותר על אף אחד מהם.

כשהיא נכנסת למקלחת אני ממהר לחדר השינה, צריך להיות מוכן לפני שהיא מסיימת. אני מכבה את האורות ומדליק את הנרות ששמורים לערבים שלנו. אני מוציא מקופסת הצעצועים שלי את שני החבלים, האדום והסגול. את החבלים אני מעביר מתחת למיטה. לוקח לי רק דקה לפני שהחבלים מסודרים בכדי להצמיד גוף, פרוש רגליים וידיים, למיטה. החבלים אורבים בדממה, בלולאות קשורות בקפידה. ממתינים לגף שיכנס לתוך הלולאה, משיכה קלה והקשר יתהדק מעצמו.

אני מתפשט ונשכב על המיטה. תנועות מהירות והחלטיות. הרגליים נכנסות לתוך הלולאות ובתנועה אחת אני מפושק על המיטה. אני מניח חלק מהשמיכה מעל האיבר שלי. נגיעה של צניעות מפתה עשרות מונים יותר מגיפוף של פריצות. את הקשר סביב לזרוע שמאל אני מסדר עם יד ימין אבל הקשר של יד ימין אני מהדק קצת לפני שאני מכניס את היד. זה לא יהיה נוח, אבל אני לא מתפשר. אם אני אוכל להשתחרר כשהיא תיכנס לחדר אז כל זה הוא משחק, העמדת פנים ולא אמון אמיתי. אם אתה לא מוכן לאפשרות של כאב אמיתי, אתה לא מוכן לאפשרות של אהבה אמיתית.

אני שוכב. ידיים לצדדים. רגליים בפישוק רחב. היא עדיין במקלחת. אני שומע את המים זורמים על הגוף היפה שלה. מלטפים את הקעקועים. אני רוצה לגרד באף. על מה היא חושבת כשהיא קשורה פה למיטה? מה יקרה אם אחד הנרות הדולקים ייפול וישרוף את המיטה? אני עוצם עיניים ומנסה להרגיע את עצמי. לעצום עיניים. לזרום עם התחושה של הגוף אבל לנתב את כל הרגש לנשימות. לקצב קבוע. להירגע. הדלת של המקלחת נפתחת והאור מאיר את הפתח לחדר השינה. ואז צללית של גוף עירום נעה ולבסוף אני רואה אותה עומדת בפתח. המבט שלה הוא מה שאני חי בשבילו. זריחת החמה מעל שדה חרציות פורח. עיניים צהובות ירוקות פעורות בהפתעה. עומד לי רק מלראות אותה הלומה בעירום.

"תעשי לי מה שהייתי עושה לך," אני מורה לה. לא מפרט למה אני מתכוון אבל אני לא צריך. היא יודעת לפי הטון שלי שהיא צריכה לציית, לא לחשוב.

היא מתקרבת, לא מבינה עדיין למה אני זה שקשור למיטה. לא מבינה עדיין מה מקומה פה בחדר. לא מבינה מה היא צריכה לעשות. אני משעין את הראש שלי על הכרית ומביט בתקרה. מסרב לתת לה להיאחז בביטחון של המבט שלי. היא מתקרבת. עומדת ליד המיטה. מהססת. אוזרת אומץ. אני רואה את זה נבנה בתוכה. ואז היא הולכת ומדליקה את האור. אני מחייך מבפנים, לא ציפיתי לזה. היא הולכת למיטה בצעדים נחושים יותר. שולחת את היד של ואוחזת בזין שלי. אני מתקשה עוד יותר בין האצבעות שלה. היא עולה על המיטה ומנמיכה את עצמה על הפרצוף שלי. קוברת את הראש שלי בגן העדן של הכוס שלה. היא ממלמלת משהו ואני מסרב לוותר למלמול שלה, לוקח לה שני ניסיונות לפני שהקול המתוק שלה הופך מפועל בזמן הווה ללשון ציווי. אני פותח את הפה ונותן למתיקות שלה לנזול לתוכי, החספוס של הלשון שלי חולפת על פני הדגדגן שלה.

היא מזיזה את האגן שלה מצד לצד ומספיגה לי את הפנים ואז שולחת יד, אוחזת בשיער שלי באגרוף קפוץ, ומזיזה את הראש שלי לאיפה שמענג אותה. היא לא עוברת לצד השולט בעדינות. היא סכר שנפרץ ומטביע אותי בנוזלים שמתפרצים מבין הרגליים שלה. המתיקות נוטפת מעלי, השערות כמעט נתלשות, הצעקות שלי הן שירה ומיץ הכוס שלה זה גשם ועם כל הגפיים שלי קשורים למיטה אני ג'ין קלי ששר ורוקד בגשם.

היא משליכה את הראש שלי לאחור בצעקה ומסתובבת. הכוס שלה מרחף מחוץ להשגתי, אני מרגיש אותה אוחזת בזין הקשה כמו בטון שלי ומושכת. אני קופץ במקום. היא מכניסה אותי לפה שלה וסוגרת אותי בתוכה. מנתקת אותי מהעולם. אני מרגיש שפתיים ומתיקות ולחץ ואז שיניים נלחצות כנגדי ונסגרות וכל הגפיים שלי מנסים לקפוץ לעברה ואני לא יכול לזוז. יש צליל שריקה כשיוצאת ממני נשיפה ארוכה של אוויר וכשהיא משחררת את הזין שלי מהאחיזה אני רואה את הסימנים של השיניים שלה - אני רוצה להיאנח אבל אין לי אויר בריאות ואין לי רגע לנשום כי עשר ציפורניים ננעצות בירכיים שלי ושורטות את דרכן מעלה. אני מרגיש את זה מבפנים, לחץ חשמלי על העצם. התחושה רצה צעד קדימה לפני המגע. אני מנסה להתנער אבל כל מה שהיא צריכה זה להעלות את הברך על החזה שלי ואני משותק. לא יכול לעשות כלום מלבד להרגיש את התוהו ובוהו ורוח אלוהים על פני המים של הזיעה ששוטפת את כולי.
היא לא מפסיקה. הידיים שלה שוב נסגרות סביב הזין שלי. מושכות אותי מעלה. כל הגוף שלי באוויר. החבלים המחוספסים סביב הידיים והרגליים הם הדבר היחיד שמונע ממני לרחף לתקרה. היא מתרוממת מעלי ומתרסקת, משפדת את עצמה עלי. אני כל כך עמוק בתוכה שלא נשאר שום דבר ממני בחוץ. היא גונחת ומכניסהמוציאה את הזין שלי מתוכה. אני מנסה לקרוע את החבלים, לתפוס אותה, להפוך אותה. לזרוק אותה על הרצפה ולזיין אותה לתוך הקרקע. אני רוצה למעוך את החזה שלה עד שהיא תצרח. היא נותנת אגרוף באמצע החזה שלי ברגע שהמבט שלי מספר לה את כל מה שאני רוצה לעשות לה. אני צועק. החזה שלי מתקפל. הזין שלי מתפוצץ. היא רוכבת עלי כמו על סוס, מזיינת לי את הצורה, הציפורניים שלה שורטות את הירך שלי, ואז מתחפרות בחזה שלי. אני מושך את כל כולי ושומע את כל החבלים נמתחים. היד שלה תופסת את הביצים שלי ומועכת אותי לקצב שהיא רוצה. לקצב שהיא רוצה שהזין שלי יכנסיצא מתוכה. אני לא יכול יותר. אני פותח את הפה וצורח את כל מה שאני אעשה לה, איך אני אזרוק אותה על הרצפה, איך אני אקרע לה את התחת, איך אני אזיין לה את הגרון, היא שולחת יד ודוחפת את התחתונים שלה לפה שלי. יד ימין שלה מחזיקה את הפה שלי סגור ושמאל מתהדקת שוב מסביב לביצים שלי והיא לא מפסיקה לרגע להוציאלהכניס את הזין שלי מתוכה. אני ממשיך לצרוח לתוך הריח המתוק של הכוס שלה שממלא את החדר וגומר בתוכה עוד ועוד ועוד והיא לא מפסיקה. היא משאירה אותי במקום עם היד סביב הביצים וממשיכה להכניסלהוציא אותי מתוכה וצועקת לי שזה יגמר רק כשהיא תגיד. ואני שומע את הרגליים של המיטה חורקות מהחבלים שמנסים לשבור אותן ואני מתנער לכל כיון עד שהיא מתפוצצת מעלי ומשתיקה כל צליל אחר בעולם עם צעקות הגמירה שלה בזמן ששתי הידיים שלה נקפצות לאגרופים סביב לשיער שלי וסביב לביצים שלי, ואני עדיין צורח בזמן שהיא מתמוטטת מעלי כמו מפולת שמתדרדרת ומשטחת כל מה שבדרכה. הראש שלה נופל לצידי והיא תופסת אותי בשיער ומנשקת אותי כל כך חזק עד שאני מרגיש דם. הנשיקה נמשכת עד שההדים של הצעקות שלנו מפסיקים.

השפתיים שלנו נפרדות לאט לאט ואנחנו חוזרים לנשום. היא מחבקת אותי. חיבוק של אהבה , חזק אבל עדין, ולוחשת, "תודה, אדוני, אתה כל כך טוב אלי".

Under The Skin
פעם למעלה,
פעם למטה. הגבול הדק, זה שכמעט ולא ניתן לראות אותו, בין שולט לנשלט. מקסים ומדליק, ובהחלט מעורר מחשבה. כתיבה נהדרת, כרגיל.
24 באוק׳ 2012, 16:17
esta me​(מתחלפת)
אהבתי,
ברור שאהבתי..
24 באוק׳ 2012, 18:25
להיות נמוך​(נשלטת){יש}
מעולה
לגמריי מעולה
26 באוק׳ 2012, 10:55
teller
מדהים
אין! מדהים מדהים! אם יש סיפורת בדסמית שאני אוהב, זה המתח בין הצדדים, פשוט מדהים, הכניס אותי לממד מקביל שבו זה רק אני והסיפור. תודה!
26 באוק׳ 2012, 15:49
Honeyfinger​(אחרת)
מטריף
וזהו... פשוט מ ט ר י ף
26 באוק׳ 2012, 17:13
Dark halo​(אחרת)
מדהים!
פשוט מדהים!!!!! נהנתי לקרוא כול מילה
30 באוק׳ 2012, 18:09
snowTiger​(נשלט)
מעולה
ממש נהדר.
3 בנוב׳ 2012, 6:48
Byanka​(מתחלפת)
חדשה פה...
ואהבתי מאוד
5 בנוב׳ 2012, 18:21
toffee
יאמי
אווח אתה כל כך חי אותך, אותה שאפילו המילים שלך נושאות אנרגיה מופלאה של תשוקה ממכרת. פתחת לי את התיאבון :))))
9 בנוב׳ 2012, 10:14
Noxie
מצוין:)
נסחפתי לתוך זה.
11 בנוב׳ 2012, 7:14
hrgiger
אוף.
איך לא ראיתי את זה קודם? הפכת לי את הקרביים.
18 בנוב׳ 2012, 19:32
Indigo​(נשלטת){oron}
ותיקה בכינויים שונים
מבין הסיפורים האיכותיים פה, נהניתי מכל רגע של קריאה!
19 בדצמ׳ 2012, 10:54